שיתוף

כיום נראה יותר ויותר כי כולנו משתמשים במכשירים הניידים לנהל את ההיבטים החשובים של חיינו. הדבר נכון גם לגבי הקריירה.

מחפשי עבודה – פעילים ופסיביים כאחד – מנהלים רוב הזמן את חיפוש העבודה בהתקנים הניידים שלהם וכדי להגיע למועמדים פוטנציאליים רבים ומוכשרים, המעסיקים צריכים להציע חוויה ידידותית יותר למשתמשי המובייל.

על פי מחקר שלPew Internet Research Center – 94% ממחפשי העבודה השתמשו בסמארטפון שלהם כדי לעיין או לחקור על החברה המגייסת. 74% אחוזים השתמשו בסמארטפון שלהם כדי לשלוח דוא"ל לאיש הגיוס ו- 50% ממחפשי העבודה השתמשו בסמארטפון שלהם כדי למלא יישום מקוון להגשת מועמדות. אין ספק כי שזה המזן לשאול את עצמכם, האם אתם עושים מספיק כדי לוודא שהחברה שלכם ניתנת לגילוי באמצעות חיפוש בנייד? האם אתם מספקים חוויית יישום חלקה ואופטימלית להגשת מועמדות דרך הנייד? או, שאתם מתרכזים רק בנגישות למחשב?!

כדי למשוך ולגייס כישרונות במאה ה -21, להלן 5 טיפים לספק חווית מועמד אופטימלית במובייל:

בצעו אופטימיזציה לנייד

על פי מחקר של eMarketer, כ- 31.1 מיליון אנשים בארה"ב (אחד מכל עשרה אמריקאים) יסתמכו אך ורק על מכשיר נייד כדי לגשת לאינטרנט עד סוף השנה. אם האתר שלגם אינו מתאים למכשיר הנייד, אתם כנראה תחמיצו הרבה מאוד כישרונות. עבדו עם מפתח או עם מנהל האתר שלכם כדי לקבוע אם האתר שלכם רספונסיבי (ידידותי לניידים) או שתוכלו לבצע את הבדיקה הידידותית לניידים של Google. לאחר מכן בצעו את הצעדים המתאימים והשקיעו כדי לשדרג את האתר שלכם להישרדות בעידן הדיגיטלי.

הציעו פניה למועמדים דרך הנייד

העצימו את הגישה למחפשי העבודה בנייד כבר עכשיו. מחקר שנערך בארה"ב מצא, כי 40% מהחברות לא מציעות שום אפשרות להגיש מועמדות לעבודה דרך הנייד. מהצד השני, נמצא כי 45% אחוז מהמועמדים רוצים להגיש בקשה למשרה שמעניינת אותם מיד. זה אומר שכמעט מחצית מהאנשים אשר עשויים להתאים אולי למשרות הפתוחות שלכם יעדיפו להגיש מועמדות לחברות אחרות שמאפשרות הגשת מועמדות במיידי, דרך המכשיר הנייד, מאשר להתחבר למחשב ולשלוח לכם את קורות החיים. אפשרות הגשת מועמדות באופן מידי תאפשר לכם לעמוד בתחרות על הכישרונות.

בדקו את מערכת היישום בנייד

הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת התוכן, חשוב המועמד לא ימצא את תהליך הגשת המועמדות דרך הנייד למתסכל עד כדי כך שהוא יוותר בטרם הוא ישלים את התהליך ביישום.

זה המקום שבו הבדיקה נכנסת. בדקו את התהליך בעצמכם והסתכלו על הכל מנקודת המבט של המועמד. כמה זמן לוקח לטעינה של דפים? כמה הקלדה נדרשת? האם הטופס קל לקריאה מבלי להתקרב ולהגדיל? האם העותק תמציתי וללא שגיאות? והאם למשתמשים יש את היכולת לשמור יישומים שהושלמו חלקית כדי לסיים מאוחר יותר? בצד המגייס, פלטפורמה חזקה ונוחה תאפשר להתחבר למועמדים רבים ומוכשרים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה