העובדים הסוציאליים מפולגים: "היו"ר מכר אותנו בזול"

העובדים הסוציאליים מפולגים: "היו"ר מכר אותנו בזול"

קבוצה המכונה "פורום המאבק" דורשת להדיח את היו"ר המכהן ולחדש את מאבק השכר. תגובת האיגוד: "קומץ פוליטי"

שיתוף

בתזמון מפתיע למדי, שנה לאחר שהסתיים מאבקם בקול ענות חלושה, הודיע אתמול (ד') גוף פנימי המתקרא "פורום מאבק העובדים הסוציאליים" על חידוש עתידי של מחאת שכרם.

ולא בכדי. מטרת הצעדים הללו היא להביא להקדמת הבחירות עבור הנהגת איגוד העובדים הסוציאליים, בכדי להחליף את הנוכחית ואת היו"ר, איציק פרי.

הלה, מסתבר, נתפש בעיני העובדים כמי ש"מכר אותם בזול" ולא דאג לאינטרסים התעסוקתיים שלהם, כפי שציפו בתקופתו. לא זו בלבד, אלא שהפורום מאשים את האיגוד בדיכוי העובדים שהתבטאו נגדו בחודשים האחרונים.

את אחורי הקלעים של הפורום מנווטות עינת הצמרי-שביט ותמי פרבר. הם מעוניינות להקדים את הבחירות כך שתתקיימנה בעוד חצי שנה ולא ב-2014 במקור. וכאילו אין די באלה, גם הצהרותיו של פרי שינטוש את כס היו"ר אינן מספקות אותן, ולדעתן מדובר במס שפתיים בלבד.

סנונית ראשונה למאבק המתחדש עתידה לצאת לדרך ביום שלישי הבא, בדמותה של הפגנה בת כמה שעות מול מכללת בית ברל. במקום תתכנת ועידת האיגוד לצורך הצבעה על תיקונים בתקנון האיגוד.

בדומה למתמחים, פורום העובדים הסוציאליים החל לנבוט כבר לפני שנה, אך דווקא עם סיום המאבק שהותיר אותם, לשיטתן של השתיים, חסרי כל ומותשים מקצועית. היו שהרימו ידיים ונטשו את הענף. תוספות השכר היו זעומות לטענתן, וסוגיית ההפרטה ירדה מהפרק.

באיגוד העובדים הסוציאליים מכנים את הפורום "קומץ" ומתייחסים אליו בהתאם. "קומץ העובדים הסוציאליים, שקורא לעצמו 'פורום העובדים הסוציאליים', אינו גוף שנבחר מעולם ואינו גוף מייצג, אלא קבוצה שמובלת על ידי בעלי אינטרסים זרים ופוליטיים, שאינם כלל עובדים סוציאליים", מסרו לעיתון דה מרקר. "איגוד העובדים הסוציאלים הוא ארגון דמוקרטי, כך נהגנו בעת החזרה מהשביתה וכך ננהג כשההצעה להקדמת הבחירות תועלה להצבעה".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה