שיתוף

"הפלטפורמה של DayTripper היא יוצאת דופן בתחום מערכות התוכנה לטיולים משום שלא כמו מערכות אחרות, המערכת של DayTripper מפיקה יום כיף שונה לכל ארגון ולכל קבוצה.

מדובר ביום כייף שמותאם באופן אישי לדרישות הקבוצה", כך אומר אילן פליוב, ה-COO של DayTripper, לקראת הרצאתו בנושא 'עושים לכם את היום' בכנס הרווחה השנתי שיתקיים ב-13 ביוני בכפר המכביה.

"הרעיון בבסיס הקמת החברה ופיתוח הפלטפורמה היה פישוט תהליך ארגון ימי כייף חווייתיים לקבוצות וארגונים וקיצורו של תהליך זה במידה משמעותית", אומר פליוב.

איך המערכת עובדת בפועל?

"מארגן יום הכייף (מנהל משאבי האנוש, מנהל הרווחה וכד) מזין את כל הדרישות, החל במועדי הטיול והשעות, דרך גודל קבוצה, וסגנון הטיול המועדף ועד האזור הגיאוגרפי שבו רוצים לקיים את הטיול.

"לאחר הזנת הפרטים המערכת מציעה מגוון פעילויות שעונות על הדרישות. מארגן הטיול בוחרים באופציה המועדפת, מעבירים כרטיס אשראי, וזהו. תוך דקות הכל מוכן".

למה לתכנן טיולים דווקא דרככם?

"טיולים ותודעת שירות הם דרך חיים מבחינתו. אנחנו מאמינים שימי הכייף שאנחנו מציעים לארגונים מאפשרים להם לצאת מהשגרה, להתאוורר, להתנסות בדברים חדשים, להתגבש כקבוצה, ולטעון מצברים, בלי להשקיע שעות רבות מזמנם של מנהלי משאבי האנוש והרווחה בתכנון ובהוצאת התוכנית לפועל.

"הפלטפורמה שלנו מקשרת בין ספקים ונותני שירות מעולים מכל הארץ, מעניקה חווית משתמש מתקדמת, ומגוון רחב מאוד של פעילויות, שמספק מענה לכל סגנון, אופי קבוצה, מיקום גאוגרפי ואילוצי זמן.

"בנוסף לעבודה מול המערכת, אנחנו מספקים מענה אנושי שהינו זמין להתייעצות ולתמיכה, גם בזמן התכנון וגם ביום הכייף עצמו, ויוודא שהחוויה תהיה מיטבית".

לדברי פליוב, "המערכת עצמה הינה יוצאת דופן משום שלא כמו מערכות אחרות, המערכת של DayTripper מפיקה יום כיף שונה לכל ארגון ולכל קבוצה. מדובר ביום כייף שמותאם באופן אישי לדרישות הקבוצה.

"ההתאמה מתבצעת באופן אוטומטי, ובהקשת כפתור אחת מזמינים את כל האירוע עם כל הפעילויות. התהליך כולו נמשך דקות בודדות".

באילו מובנים השיטה שלכם עדיפה על פני שיטות אחרות של הזמנת ימי כייף?

"אין עוד חברה כמו DayTripper שמבצעת הפקת ימי כייף באופן אוטומטי, מה גם שמדובר במחיר כולל, שהינו הנמוך ביותר שניתן לקבל, בהשוואה להזמנה ידנית ושיחות טלפון עם כל ספק, ותשלום אחד בודד המכיל את כל הפעילויות".

האם פרט להזמנת יום הכייף בצורה אוטומטית, אתם גם מתאמים (או מבצעים עבודה כלשהי) ישירות עם מנהלי הרווחה או משאבי האנוש?

"אנחנו מפיקים גם אירועים גדולים המותאמים ללקוחות תוך כדי שימוש במערכת שלנו להתאמה מרבית".

איך תהיה בנויה ההרצאה שלך בכנס?

"אסביר את היתרונות של השיטה ואדגים את האתר".

מהו המסר העיקרי שתרצה שהמשתתפים יקחו איתם מההרצאה?

"המסר העיקרי הוא שיש כאן דרך חדשה, מהירה, נוחה וזולה להזמנת ימי כיף לארגונים. מדובר בהזמנת ימי כיף מושלמים ומלאים בתוך דקות ספורות".

תוכלו לפגוש את אילן פליוב ולשמוע עוד על נושא הרצאתו בכנס הרווחה השנתי שיתקיים ב-13 ביוני בכפר המכביה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה