שיתוף

עובדים טובים יכולים לעזור לקדם את העסק שלך, לטפח תרבות מדהימה ולהיות מנהיגים. עובדים גרועים עלולים לפגוע במותג שלך, לבזבז זמן ומשאבים וליצור אווירה שלילית.

השקעה במציאת העובדים הטובים היא צעד חשוב להבטחת הצלחה ארוכת טווח של החברה. עם זאת, לפני שתוכל לגייס ולהרוויח מהעובדים שגייסת, עליך לבצע גיוס יעיל ואיכותי.

גיוס יעיל הוא אמנות של ממש והוא מגיע עם מספר אתגרים שיש להתייחס להם ברצינות ולצלוח אותם בזה אחר זה.

באמצעות 6 הטיפים הבאים תוכלו לייעל את התהליך:

קידום המותג שלכם

אחת הדרכים הטובות ביותר לגייס מועמדים היא לתמרץ אותם להגיע אליך. בניית מותג מעסיק מושך ואטרקטיבי, יגרום לאנשים להתעניין בחברה שלכם ולפנות אליכם בעת פרסום משרות פניות.

ע"י לוגו חזק ומוכר לזיהוי שמתקשר לתרבות החברה, תוכלו למשוך אליכם מועמדים רבים. ראשית, עליכם להתאים את המותג שלכם לערכים הספציפיים שהחברה שלכם מספקת. וודאו שאתם מפרסמים את המותג שלכם במדיה החברתית, באמצעות LinkedIn, Facebook ו- Twitter כדי להרחיב את הפניה לקהל היעד. מועמדים פוטנציאליים נמצאים בפלטפורמות רבות, ולפיכך למסעות הפרסום שלכם ישנם מספר ערוצים. יחד עם קידום המותג שלך, חשוב לדעת איך לשווק את המותג כאשר מדברים עם מועמדים. חשוב שתתמחו בחברה שלכם ותהיה לכם יכולת לבטא את נקודות המכירה החזקות.

יצירת חיבור אישי

בסופו של דבר, המועמדים מתחברים לאנשים ספציפיים – מנהלים ועובדים בחברה. לכן, כדי לשווק את החברה למועמד, עליכם לשווק גם את האנשים שעובדים בה. לשם כך, יצירת קשר אישי היא קריטית. ככל שהמועמד ירגיש איתכם נוח יותר, ויוכל לשוחח איתכם בחופשיות ולשאול שאלות, כך תכירו גם אותו טוב יותר, את הרקע שלו והמיומנויות. כך גם אתם תרוויחו מהעניין.

סינון המועמדים

שפע של מועמדים זה לא תמיד דבר טוב. אם רוב המועמדים האלה אינם מועמדים מוכשרים וטובים, לא השגתם כלום. חשוב להיות אסטרטגי בסינון המועמדים שלך ולא להתפשר על מועמדים טובים פחות, שבסופו של דבר לא יתאימו ויעזבו את החברה ויאלצו אתכם להתחיל את כל התהליך מחדש.

פנו למועמדים ספציפיים

אין תחליף לתקשורת ישירה. אם אתה חושב שמישהו יכול להתאים היטב לחברה שלכם, תגידו להם את זה. פניה ישירה למועמדים היא מבורכת. ניתן לפנות אליהם באמצעות שליחת דואר אלקטרוני או שיחת טלפון ואפילו בהודעה פרטית ברשתות החברתיות. זו היא דרך נהדרת לתפוס את תשומת לבו של המועמד הפוטנציאלי.

יצירת מאגר כישרונות

בדומה למסד נתונים של מועמדים, מאגר הכישרונות שלכם צריך להיות מורכב לא רק ממועמדים איתם אתם מדברים כרגע, אלא של אלו ששוחחתם איתם בעבר ויכולים להיות רלוונטיים עבור המשרות הפנויות כעת.

כוונו מועמדים לעמוד האינטרנט

אינפוגרפיה, בלוגים ותוכן אינטראקטיבי, הם כלים נהדרים להגברת התנועה לעמוד האינטרנט של החברה. טכניקות שיווק יכולות לסייע לכם למצוא את המועמדים הנכונים ולהביא אותם להתעניין במותג שלכם.

סדנת ניהול זמן

אין תגובות

השאר תגובה