שיתוף

שיתוף תמונות ברשת תפס תאוצה אדירה בעקבות פלטרפורמת אינסטגרם, המאפשרת לשתף תמונות עם עדכונים עם כל האנשים בעולם והפכה לפופולרית מאוד, עם למעלה מ -80 מיליון משתמשים, שאוהבים לעדכן את התמונות שלהם באמצעות אפקטים מיוחדים ומסננים מדליקים בטרם השיתוף.

חברות יכולות להשתמש בפלטפורמה זו כאמצעי לשיווק הארגון שלהם ומותג המעסיק, וכדי למשוך מועמדים מוכשרים נוספים לארגון. אנשים אוהבים תמונות חזקות, ותמונות עם מסר, ולכן פרסום תמונות של עובדים ואירועים יכולים למשוך מועמדים פוטנציאליים לארגון.

תיוג גאוגרפי

העדכון האחרון של אינסטגרם מאפשר להוסיף תווית עם מיקום גאוגרפי בו התמונה צולמה. אם יש לכם אירוע בחברה או כנס, תוכלו לפרסם תמונות איכותיות מהאירוע ולשתף אותן באינסטגרם בתוספת תווית המיקום, כך העוקבים יוכלו לדעת היכן החברה שלכם ממוקמת. זהו פרט חשוב למחפשי העבודה.

צילום הצוות

כל הקונספט שמאחורי שיתוף המדיה הוא שיתוף החוויות האותנטיות שלכם עם קהל עצום. חשוב להשתמש באפשרות הזו ולפרסם תמונות של חברי הצוות בחברה, שממחישות את ההווי והכיף בה. אירועים, חגיגות ימי הולדת, פעילויות גיבוש ואפילו עבודה שגרתית במשרדים עם עיצובים מגניבים, יכולים וצריכים להיות משווקים באמצעות התמונות באינסטגרם. זה שיווק מצוין של מותג המעסיק שיכול למשוך כישרונות רבים לחברה.

האשטגים

האשטגים מסייעים לעוקבים באינסטגרם למצוא אותך. אתה יכול לפרסם תמונות מהחברה ולתייג אותם עם האשטגים מתאימים של קבוצות ועמודים רלוונטיים למחפשי העבודה, כך הם יוכלו להבחין בתמונות שלך בקלות.
עודדו משתמשי אינסטגרם נוספים לתייג את התמונות שלהם בהאשטג של החברה שלכם, כאשר מדובר בתמונות רלוונטיות לעסק, כגון: תמונות מכנסים, תמונות מירידי קריירה, וכו'.
אפשרות התיוג תקשר אנשים לארגון שלך ותייצר סקרנות בריאה.

הזדמנות לזכות בפרסים

הזדמנות לזכות בפרסים ע"י תחרויות באינסטגרם היא דרך מלהיבה ליצור קהל רב. תוכל לבקש מהאוהדים לשלוח תמונה של המוצר שלך כאשר הם משתמשים בו, והתמונות שזכו להתעניינות הרבה ביותר, יזכו את בעליהן בפרסים.

שיתוף סרטונים

אינסטגרם מאפשרת למשתמשים שלה לשתף סרטון וידאו באורך 15 שניות. לאנשים יצירתיים לא תהיה בעיה לחשוב על דרכים מעניינות לשווק את הווי החברה והצוות באמצעות סרטון המחשה של 15 שניות שיעביר את המסר הרצוי. אפשר למשל לבקש מכמה עובדים לספר בכמה מילים למה הם רצו לעבוד בחברה ומדוע הם מרוצים מבחירתם.

אווירת המשרד

צלמו ושתפו תמונות שממחישות את אווירת המשרד, עיצוב החדרים, פינות הקפה, עמדות המנוחה, וכד'. כל דבר שמוסיף ערך ומייחד את החברה שלכם, יספק לכם יתרון. שתפו תמונות שמציגות את היתרונות בעבודה בחברה שלכם, שיפתו מחפשי עבודה לפנות אליכם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה