צעד אחר צעד: תחרות לעידוד הבריאות בארגונים

צעד אחר צעד: תחרות לעידוד הבריאות בארגונים

חברת WELLTIKA מיישמת פלטפורמת הבריאות המתקדמת, משיקה את תחרות ה- WELLNESS השנתית לארגונים לעידוד העובדים לשמירה על כושר ושיפור הבריאות. ההזנקה: ב- 11 ביולי

שיתוף

ארגונים רבים ברחבי הארץ כבר נרשמו לתחרות בריאות העובדים השנתית שמקיימת החברה. מטרת התחרות, לעזור לארגונים בישראל לעודד עובדיהם לספורט ולשמירה על הבריאות, באמצעות תחרות ארגונים ארצית נושאת פרסים.

התחרות יוצאת לדרך ב- 11.7.2016 ונמשכת כשבועיים עד ל-31 לחודש. ארגונים המשתתפים בתחרות, נרשמים במערכת המקוונת של WELLTIKA ומקבלים אפליקציה ייחודית לארגון שלהם, מעוצבת על פי טעמם ונושאת את לוגו החברה, כך שכל עובד בארגון מוריד את אפליקציית הארגון למכשיר הנייד שלו והופך באופן מידיי למשתתף מטעם הארגון.

ארגונים המעוניינים להירשם לתחרות, מוזמנים להיכנס לאתר WELLTIKA ולהצטרף. הפלטפורמה קלה להטמעה ונוחה לשימוש ומאפשרת לארגונים לנהל את תכניות ה wellness שלהם, לתגמל את העובדים על ביצועי הספורט ולחזק את מעורבות העובדים בחברה.
התחרות מתבצעת כך שהאפליקציה מודדת את הפעילות והצעדים שעובדי הארגונים מבצעים באופן אוטומטי ובכל רגע נתון ומאפשרת חווית תחרות ייחודית.

העובדים והארגונים מקבלים עדכונים ונתונים חיים מהשטח ישירות למכשיר הנייד, יכולים לתקשר עם חבריהם, לראות מה תרומתם למאמץ הקבוצתי, היכן ממוקמת החברה שלהם ביחס לחברות אחרות ומה הנתונים האגרגטיביים ברמה יומית, שבועית ובכלל התחרות.

באמצעות כלים וויזואליים וטכנולוגיים חדשניים הצליחה WELLTIKA לייצר סביבת תחרות מקוונת שגורמת לעובדים לזוז וליהנות מהדרך. היעד של הארגון, בתחרות השנה (ניתן לייצר תחרויות ויעדים שונים) הוא להגיע למספר הצעדים הגבוה ביותר בממוצע לעובד. ארגון שמספר הצעדים הממוצע לעובדים שלו היה הגבוה ביותר, יוכרז כארגון המנצח. במהלך התחרות ובסיומה יחולקו פרסים ויינתנו "טיפים" בריאותיים לכל אורכה.

יוסי גולן, מייסד ומנכ"ל WELLTIKA אומר: "התחרות וכן המערכת שלנו, מציעה פתרון לארגונים המעוניינים לסייע לעובדים שלהם להיות בריאים יותר. כיום תכניות בריאות במקומות העבודה, הופכות להיות מושג שגור שהולך וגובר. ארגונים במאה ה- 21 מודעים לחשיבות הבריאות והספורט לעובדים שלהם, וכן השייכות הארגונית של העובדים מתחזקת ככל שאלמנט הבריאות ורווחת העובדים מוטמע בארגון."

כיצד הוקמה חברת WELLTIKA?

יוסי גולן אומר: "כמנהל משאבי אנוש ויועץ ארגוני בעברי ועם ניסיון רב שנים בניהול ההון האנושי, ומתוך הבנתי את חשיבות הבריאות ורווחת העובדים, חברתי ליזם ואיש ההייטק רונן סובול, וכן ולמומחים בעלי שם עולמי בתחומי רפואת הספורט, פיזיולוגיה ופסיכולוגיה התנהגותית: ד"ר יוני ירום, ד"ר ירון ברק וד"ר רועי סמואל. בעזרת השילוב הנכון של ידע, מדע, וטכנולוגיה פיתחנו את פלטפורמת הבריאות של WELLTIKA . האפליקציה החכמה, מציעה לארגונים טכנולוגית משלימה למערכות משאבי אנוש האחרות, המנהלת ומשפרת את בריאות העובדים ואת ה-engagement הארגוני. ארגונים המשקיעים בבריאות העובדים הם ארגונים פרודוקטיביים יותר, אפקטיביים יותר ואטרקטיביים יותר."

כיצד התוכנה פועלת?

"WELLTIKA" הינה פלטפורמה טכנולוגית לשיפור ה-Well Being של העובדים כקבוצה וכיחידים. המטרה שלנו פשוטה: לעזור לארגונים לעזור לעובדים להיות בריאים יותר. מערכת WELLTIKA משלבת מודלים טכנולוגיים והתנהגותיים המעודדים את העובדים להתנהגויות בריאותיות מגוונות כגון, פעילויות ספורט, תזונה נכונה ואורח חיים מאוזן.. המערכת ממקסמת את חווית העובדים תוך שימוש בכלי Gamification, תמריצים, תחרויות ואתגרים ארגוניים. בעזרת המנגנון החכם שבלב המערכת, היא יודעת לתפור לכל עובד את התכנית המתאימה לו וללוות אותו לאורך הדרך והכל כחלק "מהאקו סיסטם" הארגוני.
המערכת שלנו מאפשרת לארגון לנהל את הנושא ומציגה לו בצורה פשוטה ובהירה את מצב הבריאות הארגוני ומנתחת את העדפות העובדים, את רמת המחויבות הארגונית ואת ההשפעה על הרווחיות. כל המידע נגיש ב-Dashboard וניתן לאחזור בדוחות מגוונים.
המערכת מבוססת SaaS (שירות כתוכנה) ופשוטה להטמעה. כל הנדרש ממנהל משאבי אנוש הוא לבחור במספר פרמטרים והמערכת פעילה. לכל ארגון מוצמד מנהל לקוח בכיר והעובדים מקבלים תמיכה 24/7 על ידי נציגי תמיכת הלקוחות."

כיצד עובדים עם המערכת?

"כל עובד מקבל גישה במערכת לאזור מאובטח ומוריד לעצמו אפליקציה לסמארטפון. ברגע שהאפליקציה נמצאת בסמארטפון של העובד, היא מתחילה למדוד את הפעילויות שלו ולחשב את ההתקדמות שלו אל מול יעדים אישיים ללא שום צורך בהפעלה נוספת. כל פעילות שהעובד עושה (הליכה, עלייה במדרגות, שחייה או ריצה וכיו"ב) נמדדת ומתורגמת ל"נקודות WELLTIKA". המטרה לעמוד ביעדים, לצבור נקודות ולהרגיש בשיפור.
האפליקציה מדרבנת את העובד לעמוד ביעד היומי שלו באמצעים שונים ומגוונים. לדוגמה, בסוף היום תציע האפליקציה לעובד שלא עמד ביעד, לבצע פעילות נוספת (עליה במדרגות, כפיפות בטן וכ') והכול במטרה "לדחוף" אותו להגיע ליעד. דוגמה נוספת, עובד שעומד ביעד זכאי לתגמול לפי החלטת הארגון (קופון לרשת בתי קפה, השתתפות בהגרלה לסוף שבוע זוגי וכ'). חשוב לי לציין שהיעד של נקודות WELLTIKA מבוסס על מדדים מדעיים ונבנה על ידי המומחים ובהתאם להמלצות ארגון הבריאות העולמי.
מעבר להשקה והתחרות המערכת מאפשרת לארגון לנהל תחרויות בין עובדים, בין יחידות, בין אתרים וכו'. היא מאפשרת לעובדים לבחור מומחי תזונה, מדריכי כושר, מדריכי ספורט וכיו"ב, לתקשר איתם ולקבל תכניות כושר ותזונה מותאמות אישית ומדריך אישי צמוד הדואג לשיפור הבריאות.
אחת הפונקציות החשובות ב-WELLTIKA היא החיבור ל-social. המערכת מאפשרת לעובדים להצטרף לקבוצות והחברים בקבוצה יכולים להעלות פוסטים/פידים, ליצור אירועים, להזמין חברים, לעשות קמפיינים ולתקשר נושאים שרלוונטיים לקבוצה."

נורית קרוק-זילחה מנהלת משאבי אנוש בחברת סרגון, ממליצה על האפליקציה של WELLTIKA:

"חברת סרגון מעודדת עובדים לבריאות ולספורט ומפעילה כמה תכניות מסובסדות לשם כך. החל מקבוצות ריצה עם מאמן בין פעם לפעמיים בשבוע, דרך השתתפות בתחרות ריצה "מהר לעמק" והנחות לבריכת שחיה, ועד לארוחות בריאות לעובדים ומקלחות בבניין החברה לטובת עובדים שרצים או מגיעים לעבודה באופניים.
בקיץ נקיים תחרות ספורט בין העובדים ועידוד עובדים לפעילות וכושר באמצעות אפליקציית WELLTIKA שתסייע בניטור ומדידת פעילויות הכושר של העובדים. המערכת של WELLTIKA אידיאלית למדידה וניתוח פעילויות העובדים וליצירת תחרויות ספורט בחברה."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה