שיתוף

לימור דיסני, עובדת סוציאלית במחלקה הקרדיולוגית בבית חולים הכרמל ועובדת סוציאלית פרסונל במשאבי אנוש קודמה לתפקיד סגנית מנהלת השירות הסוציאלי:

לימור דיסני, עובדת סוציאלית בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית ופסיכותרפיסטית, מונתה לתפקיד סגנית מנהלת השירות הסוציאלי בבית חולים הכרמל מקבוצת שירותי בריאות כללית.

דיסני עבדה בשנים האחרונות בתפקיד עובדת סוציאלית במחלקה הקרדיולוגית ועובדת סוציאלית פרסונל במשאבי אנוש.

עם פרסום ההודעה אמרה דיסני כי "אני מאמינה במקצוע העבודה הסוציאלית, אוהבת את העשייה ורואה בה שליחות".

עוד אמרה, כי היא סבורה שהטיפול הרגשי הוא חלק מתהליך ההחלמה. "יש חשיבות רבה למפגש האנושי עם בני אדם בעת משבר, לתמיכה במטופלים ובני משפחותיהם, ולא פחות חשוב מכך, לתמיכה בצוות העובדים המבצע עבודתו במסירות", אמרה. "אני חשה חיבור לצוות השירות הסוציאלי ולמשפחת בית חולים הכרמל".

את הבשורה על מינויה קיבלה דיסני בישיבת הנהלת בית החולים שהיא הוזמנה אליה בהפתעה. כתב המינוי הוענק לדיסני על ידי מנהל בית חולים הכרמל ד"ר אבי גולדברג, המנהל האדמיניסטרטיבי עוז יאיר והדס בן שלמה, מנהלת השירות הסוציאלי בבית החולים הכרמל.

דיסני עובדת בבית החולים יותר מ-22 שנה. כאמור, בשנים האחרונות היא עבדה בתפקיד עובדת סוציאלית במחלקת קרדיולוגיה ועובדת סוציאלית פרסונל במחלקת משאבי אנוש.

המחלקה לעבודה סוציאלית בבית חולים הכרמל מונה 21 עובדות סוציאליות, כולן בעלות תואר שני ודוקטורט.

בנוסף, לחלק מהעובדות הסוציאליות בבית החולים יש מומחיות מוכרת בתחום הבריאות, הפסיכותרפיה, הנחיית קבוצות ועוד.

עם ההודעה על המינוי אמרה הדס בן שלמה, כי "לאור המעורבות של הצוות בקידום פרויקטים ונושאים חוצי ארגון, ובה בעת המורכבות הגדלה והולכת של מטופלים, בצד הקושי במענה במסגרת הקהילה, עלה צורך במינוי של עובדת בכירה במשרה מלאה לסגנית. מטרת המינוי היא לסייע במתן מענה עבור הצוות בתהליכים אלה".

לימור דיסני משמשת מדריכה של עובדים וסטודנטים, משלבת עבודה במאושפזים לצד טיפול בפרסונל. לדברי בן שלמה, דיסני היא בעלת רמת מחויבות גבוהה למאושפזים ולעובדים וזמינה למתן ייעוץ ראשוני וסיוע לעובדים ומנהלים גם לאחר שעות העבודה.

היא הוסיפה כי לדיסני יכולות ארגוניות ומקצועיות גבוהות. היא זמינה למתן סיוע מיידי לכל פנייה של עובדת סוציאלית ומעורבת בהתמודדות עם מטופלים מורכבים במחלקות".

עיכוב במינוי מנכ"ל עמידר:

מינויו אלי בן מאיר לתפקיד המנכ"ל החדש של חברת עמידר מעוכב על ידי שר השיכון זאב אלקין. לפני כארבעה חודשים קיבל דירקטוריון החברה את ההחלטה על המינוי אבל כאמור, השר טרם אישר אותו. השר מתכוון להחליט באופן סופי לגבי המינוי רק לאחר שיפגש עם בן מאיר.

בשנים האחרונות יש תחלופה גבוהה בהנהלת עמידר. בתוך כשנתיים התחלפו בחברה שלושה מנכ"לים.

לפני כשנתיים הודיע אלי בנשימול, מי שהיה באותה עת המנכ"ל, כי החליט לעזוב את תפקיד המנכ"ל כשבועיים בלבד לאחר מינויו.

החליף אותו קובי מלכין, מי שהיה מנכ"ל בנק אוצר החייל. מלכין כיהן בתפקיד כחצי שנה ועזב באוגוסט אשתקד.

את מלכין החליף יגאל אהרוני, מי שניהל בעבר את מחלקת משאבי אנוש של בנק אוצר החייל. נכון לעכשיו מכהן המנכ"ל הנוכחי בתפקיד כממלא מקום.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה