קולגה – משאבי אנוש – גיוס והשמה – ניהול קריירה

קולגה – משאבי אנוש – גיוס והשמה – ניהול קריירה

קולגה מושתתת על התובנה לפיה טיפול במשאבי אנוש, בגיוס והשמה ובניהול קריירה, מצריך אנשי מקצוע ברמה גבוהה, ותיקים בתחום הגיוס וההשמה, אשר מספקים ניסיון ורשת קשרים אדירה.

שיתוף
קולגה משאבי אנוש

קולגה משאבי אנוש

 

ליצירת קשר: 
050-9691384

קולגה היא חברה חדשה וייחודית למשאבי אנוש, לגיוס והשמה ולניהול קריירה. החברה הוקמה במטרה לתת מענה לצרכיו העכשוויים של שוק התעסוקה הישראלי – הן מבחינת ארגונים והן מבחינת מועמדים למשרות: השמת בכירים, טיפול בקריירה לבכירים, איתור וטיפוח טאלנטים, סיוע ותמיכה בטיפול בהצעות עבודה ועוד.

 

מדובר בחברה איכותית ולא גדולה, שכל אנשיה הם אנשי מקצוע אקדמאים ומנוסים, הטובים בתחומם בארץ, שבחרו בתחום זה כדרך חיים ועובדים בו עם תשוקה, ידע מעמיק, רצינות ומקצוענות אמיתית. החברה אינה גדולה מדי, כי חשוב לנו להעניק שירות אישי, קשוב וקרוב. קולגה גם אינה חברה קטנה מדי, כי חשוב לנו שהלקוח והמועמד ייהנו מאיכויות ושיטות עבודה של גוף גדול ובעל יכולת, המקיפות תשתית טכנולוגית ומאגרי מידע מקוונים למעקב אחרי מגמות השוק ולניתוח מידע עדכני.

 


 

תפיסה ייחודית, גישה יצירתית

 

קולגה מובילה כיום סטנדרטים חדשים של חוויית מועמד וחוויית לקוח, ובכך מאפשרת את המפגש המלהיב והחד פעמי בין השניים ומבטיחה את מימוש מלוא הפוטנציאל של אנשים וארגונים גם יחד.

 

תחומי ההתמחות העיקריים של קולגה בעולם הגיוס וההשמה: גיוס אנשי משאבי אנוש, גיוס בכירים ואנשי ביניים בכל קשת ומגוון התפקידים – שיווק, מכירות, לוגיסטיקה, כספים, כלכלה, שוק ההון, אדמיניסטרציה ועוד. קולגה מתמחה בהשמת בכירים, ניהול קריירה, איתור טאלנטים ובכל שוק חיפוש העבודה.

 

איילת ורשביאקבראש החברה עומדת איילת ורשביאק, שמאחוריה קריירה בת כמה עשורים בתחום משאבי האנוש ושיאה תפקיד המנכ"לית של אחת החברות הגדולות בתחום בישראל.

 

במשך כל השנים, ובעיקר עם פרישתה לקריירה עצמאית, התעמתה איילת עם שאלה פשוטה אך מאתגרת מאוד: מה חסר בשוק התעסוקה הישראלי.

 

תשובות רבות עלו והתגבשו לכדי ייעוד חדש: ליצור את המענה המקיף והעדכני למכלול צרכיו של השוק כמו גם לאינספור הסיגמנטים המרכיבים אותו.

 

הניסיון והתובנות שצברה איילת בדרך הארוכה שעברה, יחד עם תפיסה ייחודית וגישה יצירתית עדכנית ופרודוקטיבית במיוחד, עומדים בבסיס הישות החדשנית שהקימה על מגוון החטיבות מהן היא מורכבת, ומובילים אותה בדרך החדשה למילוי הייעוד.

 


 

מקצוענות, ניסיון, מחוייבות

 

קולגה מושתתת על התובנה לפיה טיפול במשאבי אנוש, בגיוס והשמה ובניהול קריירה, מצריך אנשי מקצוע אמיתיים ברמה גבוהה, שניגשים לעשייה ממקום עמוק ורציני ומהווים סוג של קולגה עבור מנהלים ומקבלי החלטות בארגונים כמו גם עבור מחפשי עבודה וטאלנטים בכל התחומים. קולגה המשלבת היכרות, מסירות ובלתי-אמצעיות של חבר יחד עם אופי, גמישות ויצירתיות של חברת בוטיק ומקצוענות, ניסיון, יכולות ותשתית של גוף גדול ומתקדם.

 

או במילים אחרות: משימת הגיוס וההשמה הינה שליחות. העוסקים במלאכה חייבים להיות מקצוענים, הפועלים מתוך תחושת שליחות. לא פחות. אנחנו כאן כדי לעשות את הקסם בשבילך: ליצור את החיבור המרגש בין המועמד לארגון, להצית את הניצוץ. קולגה עושה הכל על מנת לאפשר את החיבור המיוחד הזה בזמן הנכון ולהבטיח לך יתרון מובהק בעולם תחרותי. כי כאלה אנחנו: רואים הכל, שומעים הכל, יודעים הכל לפני כולם. כשועלים ותיקים בשדה הגיוס וההשמה, אנחנו מפעילים חושים חדים במיוחד ושיטות מחקר ואבחון לא שגרתיות.

 


 

קשרים, קשרים, קשרים

 

כחברה שכל עובדיה הם אנשי מקצוע ותיקים בתחום הגיוס וההשמה, קולגה נהנית מרשת קשרים אדירה, אשר מגיעה למקומות שלאחרים קשה מאוד להגיע אליהם. הניצוץ והיצירתיות שהם ה-DNA של קולגה עומדים בבסיסם של מגוון שיטות וכלים בלתי-קונבנציונליים לאיתור, שליפה, סינון ובדיקה של מועמדים להשמה. גם זה מבדל את קולגה, כחברה מובילה בתחום השמה לבכירים וניהול קריירה לבכירים.

 

אחד מערוצי ההתמחות המרכזיים של קולגה הנו עולם הרשתות החברתיות שהפך בשנים האחרונות לכלי מעולה לאיתור וגיוס טאלנטים ומועמדים להשמה. אנשי המקצוע של קולגה מכירים לעומק את העולם המורכב הזה, מתעדכנים בכל חידוש שמופיע בו ומיישמים מתודיקה ייחודית לניצול פלטפורמות אלה לטובת תהליכי הגיוס וההשמה.

 


 

ומה בתחום הטאלנטים?

 

בעולם העסקים והתעסוקה של ימינו, ארגונים בכל התחומים מנצחים או מפסידים לפי הטאלנטים שהצליחו או לא הצליחו לגייס, לשמר ולטפח. זהו עולם שבו טאלנטים מחוזרים מכל הכיוונים ובוחנים את מעסיקיהם הפוטנציאליים לא פחות מנבחנים על ידיהם. איכות ההון האנושי בארגון ואפקטיביות הטיפול בו, מהווים גורם מכריע ביכולתו לעמוד ביעדיו ולהשיג תוצאות משמעותיות שיקנו לו יתרון תחרותי.

 

אין פלא שבעולם כזה, תחומים כגון גיוס והשמה, Talent Acquisition ו- Talent Management התפתחו לדרגה של אומנות ומשאבים רבים מופנים לטובתם ולטובת טיפול מתמיד בחוויית העובד בארגון. מקבלי החלטות הנוגעות למשאבי האנוש בארגונים צריכים לצדם אנשי מקצוע אמיתיים וכלים עדכניים שיסייעו להם להתמודד ולנצח בזירה החדשה, המורכבת והמאתגרת הזו.

 

גם בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.

 

קולגה גיוס והשמהה-"קולגות" – אנשי הצוות של קולגה – מעניקים שירות וליווי מקרוב ולטווח רחוק, עם היכרות אישית ועל בסיס הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. מטרתן היחידה – לספק את המענה האידיאלי ולאו דווקא הטריוויאלי, הקל או הזמין ביותר. הייעוץ בתחום משאבי האנוש, אותו מעניקים מומחי קולגה לארגונים ולמועמדים, הופך תהליכים למדויקים יותר, חכמים יותר ואפקטיביים יותר. היתרון ניכר הן בתהליך והן בתוצאותיו בשטח.

 


 

גיוס והשמת עובדיםפרטי התקשרות:
אשת קשר: איילת ורשביאק
טלפון: 050-9691384
מייל: kolega@kolega-hr.co.il
אתר:  www.kolega-hr.co.il

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה