פורטל משאבי אנוש שובר שיאים

פורטל משאבי אנוש שובר שיאים

פורטל משאבי אנוש מסכם רבעון ראשון של פעילות בהצלחה מסחררת. הכל תודות לקהל הקוראים המתפתח - אז רצינו להגיד תודה!

שיתוף
משאבי אנוש

פורטל משאבי האנוש של ישראל – HRus זוכה להצלחה ותשבחות רבות בקרב הקהילה:

הפורטל שעלה רק לפני כשלושה חודשים שבר את רף עשרת אלפים המבקרים הייחודיים בחודש והמשיך בזריזות לטפס לחשיפה של יותר מ-13 אלף מבקרים יוניקיים לחודש עם פתיחת שנת 2012, ועוד היד נטויה. מה שהפך אותו לאחד מהאתרים הנצפים ביותר בקרב אוכלוסיית משאבי האנוש.

משאבי אנושבמקביל העלה הפורטל את דף הפייסבוק שחצה היום את רף 1000 הלייקים. האוהדים בדף הפייסבוק של הפורטל נהנים מגישה מהירה לכל כתבות הפורטל. רף 1000 האוהדים נחשב לרף גבוה שחצייתו משמש כאינדיקטור להצלחה, דף הפייסבוק של הפורטל הגיע לתוצאה בפרק זמן של פחות מחודשיים מרגע השקתו – דבר שמלמד על הפוטנציאל העתידי שלו, במיוחד לאור כך שלמגזין היומי של הפורטל רשומים כ-4000 אנשי קהילה.

הצטרפו לדף האוהדים שלנו על ידי לחיצה על כפתור 'Like' בסרגל השמאלי של האתר, כמו כן הצטרפו לרשימת המנויים של המגזין האלקטרוני – ללא עלות – ע"י מילוי השם והמייל בטופס ההרשמה משמאל!

הצלחה נוספת שרשם הפורטל הינו שיתוף הפעולה שנרקם בינו לבין העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש (ishrm). העמותה מעבירה חדשות וכתבות לפרסום בפורטל כמו כן הפורטל סוקר את אירועי ופעילות העמותה, ניתן למצוא את כל הכתבות הנוגעות לעמותה כאן – חדשות העמותה למשאבי אנוש.

צוות המערכת אף הוא גדל וכולל 4 עיתונאים ועורך במשרות מלאות שאחראים על ייצור התוכן לפורטל: החל מחדשות הענף, סיקור של כנסי משאבי אנוש, מינויים לתפקידים בולטים בקרב הקהילה ושל נושאי משרה הנוגעים לקו העיסוק של העוסקים במשאבי אנוש; דרך פרסום דעות ומאמרים מקצועיים מקרב אנשי הקהילה וממומחים בתחומים שונים; ועד סקירה של הנעשה בענף, הכלים, התורות, המתודולוגיות, הספרות, ופסקי הדין הנוגעים בתחומי העיסוק של המנהלים והעובדים במשאבי אנוש. הפורטל גם משקיע משאבים רבים בסקירה של הנעשה בעולם באותם תחומים ובהשוואת המצב במקומות שונים בעולם למה שקיים / נעשה בישראל באותם תחומים הקשורים לעיסוק במשאבי אנוש.

מערכת הפורטל, יחד עם הכותבים מהקהילה, פרסמו בתקופה קצרה זו יותר ל- 1000 כתבות, חדשות ומאמרים הנוגעים לכל מגוון תחומי העיסוק של משאבי האנוש. הכתבות מפורסמות בחלוקה ל-12 קטגוריות, ובחלוקה פנימית של כ-60 תתי קטגוריות, בנוסף ניתן לבצע חיתוך של הכתבות על פני יותר מ-400 תגיות שונות. כמו כן האתר מצויד במנוע חיפוש חזק כך שביצוע חיתוך של החומר על פי דרישה ומציאת המידע הנדרש במהירות ובאפקטיביות אפשרית ותהיה אפשרית גם בעתיד אם צמיחתו וגדילתו של הפורטל שכבר כעת הינו פורטל משאבי האנוש הגדול בישראל.

אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהכותבים באתר: להינות מחשיפה, לשתף ללמוד (וללמד) ולהעמיק את הידע המקצועי בקרב חברי הקהילה. הצטרפו לצוות הכותבים של פורטל משאבי אנושלפרטים נוספים – לחץ כאן!

חברת HRus עתידה לקיים ב-6 בפברואר את כנס משאבי האנוש בעסקים HR2012 עם מיטב המרצים מהארץ ומהעולם, ובו אנו מתכוונים לשחזר את הצלחתו של כנס ניהול כישרונות מהחודש שעבר.

כמו כן, הפורטל הכריז לאחרונה על פתיחת מכללת HRus. . כמי שחותר ליצירת קהילה מקצועית לומדת ומגובשת, ורואה את הדרישה הגדולה להתמקצעות, למידה, שיפור והעצמה של הידע המקצועי בקרב עובדי ומנהלי משאבי האנוש, עושה הפורטל שימוש בקשר שלו עם המומחים המובילים בתחומי: משפט, ראיית חשבון, פיננסים ועוד – ומביא את הידע המקצועי הזה לרשות הקהילה. המכללה מתעתדת להתרחב בעתיד לתחומים נוספים, אך כבר כעת זמינים לקהל 4 קורסים רלוונטיים:

  • קורס ניהול משאבי אנוש – קורס זה מיועד לדרג הזוטר ולמי שמעוניין להתפתח בעולם משאבי האנוש ומכסה את מכלול האפשרויות העומדות בפני עובדי הענף ונוגע בתחומים רבים שפעמים רבות החשיפה אליהם מועטה בקרב העוסקים בתחום מסוים במשאבי אנוש בארגונם. הקורס נותן ארגז כלים התחלתי מימנו ניתן לצמוח ולהתפתח בעולם משאבי האנוש. הקורס מתקיים במכון הבינלאומי למנהיגות וכולל לינה ואירוח מלא לרבות סדנאות בילוי והעשרה בערבים.
  • קורס פנסיה לעוסקים במשאבי אנוש – קורס זה נועד להעניק את הכלים המקצועיים ולהביא את החניך לרמת הבנה וידע שיאפשרו לו לשרת נאמנה את העובדים בארגון בביצוע בחירה נכונה על מול מכלול האפשרויות העומדות בפניהם. לשיפור תנאים וביצוע של בחירה נכונה בתחום החיסכון הפנסיוני משמעות עצומה לעתיד העובדים ולביטחונם. הקורס מתאים לכל מי שעוסק במשאבי אנוש החל מרכזי רווחה, דרך מנהלי שכר ועד למנהלי מחלקות משאבי אנוש בארגונים. הקורס מתקיים בבית הקריסטל באיזור הבורסה ברמת גן.
  • קורס דיני עבודה – קורס זה מהווה בסיס נרחב להבנה והתעמקות בנושא חשוב עליו אמונים מנהלי משאבי האנוש. הסכמי עבודה, אתיקה מקצועית, מדיניות ארגונית, הכרת חוקי העבודה, תנאי העסקה ועוד. הקורס מיועד לכל העוסקים בניהול משאבי אנוש ומכל הדרגים וכן למנהלי צוותים ומנהלי חברות קטנות עד בינוניות האמונים, בין היתר, על ניהול ההון האנושי. הקורס מתקיים במכון הבינלאומי למנהיגות.
  • קורס דירקטורים – קורס הדירקטורים של מכללת HRus תוכנן מקצה לקצה כך שיתאים לקהל הרחב, תוך דגש על הקנית ידע תיאורטי ומעשי בתחומי הכלכלה, העסקים, המשפטים, החשבונאות ושוק ההון. כמו כן הקורס מקנה כלים יישומיים חשובים לניהול כספים (קריאת דו"חות), עמידה בחוקי התאגידים, כתיבת והעברת מצגות, ניהול תקשורת פנים וחוץ ארגונית ועוד, וכל זאת בדגש על התרבות העסקית המקומית והגלובאלית. הקורס מתקיים בטרקלין העסקים של לאונרדו-בוטיק ברמת החייל.

כלל הקורסים מועברים במתקנים מהשורה הראשונה, בתנאי אירוח מעולים ברמתם!

בנוסף הפורטל פתח שני שירותים חדשים שמטרתם לשרת את קהילת משאבי האנוש הן בצד המעסיקים והן בצד מחפשי העבודה:

גיוס עובדים, משאבי אנוש: הפורטל מאפשר למעסיקים וארגונים לפרסם משרות דרושים המיועדות לתחום משאבי האנוש בצורה מורחבת וייחודית תוך קבלת חשיפה מקסימלית על מול הקהילה – וכל זאת ללא עלות! למידע נוסף לחץ כאן – פרסום דרושים משאבי אנוש.

מועמדים, משאבי אנוש: מהצד השני של המתרס, הפורטל מאפשר למחפשים/ות האתגר הבא לפרסם 'סיפור' קורות חיים ובכך לקבל חשיפה מקסימלית על מול נתח נכבד משוק העבודה הרלוונטי ובעוד הוא מקבל חשיפה זו, גם צד המעסיקים יוצא ברווח ע"י יכולת ההגעה לכישרונות שונים בעלות גיוס נמוכה. שירות זה גם הוא ניתן כמובן ללא תשלום ומיועד לשרת את קהילת משאבי האנוש בצורה המיטבית. למידע נוסף לחץ כאן – פרסום מועמדים משאבי אנוש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

4 תגובות

  1. אני גאה להיות חלק מצוות הכותבים באתר ומהשותפים להצלחתו.

  2. הפורטל נותן מענה לאוכלוסית HR שהיתה, לדעתי, כה זקוק למאגר של מידע וכתבות כמו אלו שמתפרסמות באתר.

השאר תגובה