סיכום כנס חדשנות במשאבי אנוש 2013

סיכום כנס חדשנות במשאבי אנוש 2013

למעלה מ-300 משתתפים גדשו את מרכז וואהל בכנס חדשנות במשאבי אנוש שהתקיים ביום חמישי האחרון

שיתוף
לוגו כנס חדשנות במשאבי אנוש

כנס חדשנות במשאבי אנוש נערך ביום חמישי במרכז וואהל שבסמוך לאוניברסיטת בר אילן, בהשתתפות של למעלה מ-300 אנשי משאבי אנוש ממגוון רחב של ארגונים שונים. הכנס נפתח בהתכנסות ונטוורקינג של אנשי המקצוע יחד עם המרצים השונים ולווה בארוחת בוקר טעימה.

את דברי הפתיחה נשא יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus, שקרא לאנשי משאבי האנוש בארגונים לקחת חלק פעיל יותר בעשייה בקרב הקהילה והכריז על הפרויקט החדש של HRus להביא את המאמרים והפרסומים של אנשי משאבי האנוש לתפוצת ולטובת קהילת משאבי האנוש של ישראל. בנוסף הציג יורם את האירועים הבאים המתוכננים ע"י הפורטל: כנס HR Tech שיעסוק בצד הטכנולוגי של ניהול משאבי אנוש בארגון וייערך ב-29.5, וכן את כנס משאבי אנוש – צפון שיהיה מפגש פסגה של אנשי משאבי האנוש בישראל באירוע בין יומיים (26-27.7.2013) ויורכב מהרצאות מליאה וסדנאות מהשורה הראשונה ויאפשר לאנשי משאבי האנוש לבצע פעילות נטוורקינג ויצירת קשרי עבודה עמוקים יותר ויעודד את המפגש בין הצפון למרכז.

קישורים לסיכומי ההרצאות ותמונות כנס חדשנות בניהול ההון האנוש 2013 – למטה!

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי 2013

לאחר שסיים את דבריו הזמין את המרצה הראשונה של המליאה: ריבי אספלר, מנהלת קווי מוצרים חדשים בחברת Synerion, שהרצתה על שוק העבודה של העתיד (רואים 2020 – היום במעבדות מחר בארגון). הרצאתה עוררה הד בקרב המשתתפים והמרצים שאחריה. לאחר מכן עלה לבמה מר עמוס שפירא, נשיא אוניברסיטת חיפה, ששמח על ההזדמנות לפנות אל קהילת משאבי האנוש, ודיבר בהרצאתו גם על ניהול האקדמיה לעומת החברה העסקית. לבסוף השיב על שאלות רבות שעלו בקרב המשתתפים.

בני חיים, מנכ"ל חברת אינטליגנציה הארגונית, חתם את המליאה בהרצאה מעניינת על כלי פיתוח ארגוני שבו מומלץ/ניתן להשתמש ל- איתור מוקדי כוח בארגון.

לאחר הפסקה שכללה כיבוד עשיר ומינגלינג, פוצל הכנס לחמישה מושבים, שבהחלט לא היה פשוט באיזה מהם לבחור:

מושב חדשנות בגיוס, שנפתח בהרצאה מרתקת של איילת ורשביאק, מנכ"לית ובעלים של קולגה HR, על ניהול קרייה בשוק התעסוקה של העידן הנוכחי. וכן הרצאה על דיאלוג חדש בגיוס, אותה העביר רז מצנע, סמנכ"ל השיווק של אולג'ובס.

מושב החדשנות ברווחה בהנחייתה של שלי סילברשטיין, הציג שלוש הרצאות המתאימות לתקופה הנוכחית: הרצאה על התמודדות עם קיצוץ בתקציב הרווחה, אותה העבירה לימור רביד, מנהלת משאבי אנוש ויועצת ארגונית; הצגת מודל ממוחשב לייעול תהליך בניית תוכנית רווחה לעובדים בתחום תכנון ימי גיבוש עובדים, שהציג אלון מורשת, מנכ"ל איתן תיירות והפקות; והרצאת case study מרגשת על הגשמת חלומות לעובדים, אותה העבירה איילה שומר, סמנכ"לית משאבי אנוש של ישרוטל רויאל ביץ', שחתמה את המושב.

את מושב חדשנות בהדרכה הנחה ארז אלמוגי, ופתחה אותו חני לאופר, סמנכ"ל משאבי אנוש באוניברסיטת בן גוריון, שהציגה תהליכים חדשניים להנחלה של תרבות ארגונית. חגית סנובסקי, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש ב"תמורה", שיתפה את כולם כיצד מנהלים את אסטרטגיית הכישרונות בארגון, בהרצאה מעניינת במיוחד.

מושב חדשנות בשכר נפתח בהרצאתו המרתקת של ששון מנה, מנהל שותף במשב סוכנות לביטוח, שעניין את כולם ב- כל מה שחדש בעולם ההסדרים הפנסיוניים. אחריו עלתה לבמת המרצים טלי עצמון, מנכ"לית דולב הדרכה ויעוץ, שעדכנה את המשתתפים בחדשנות בנושא חשוב למען שימור עובדים: Total Rewards.

מושב חדשנות במשאבי אנוש שגם אותו הנחתה שלי סילברשטיין, הציג שני נושאים חשובים לניהול ושימור ההון האנושי בארגון: בריאות במקום העבודה, נושא שהציג בהרצאתו ד"ר אלי רוזנברג, מנהל המחלקה לבריאות העובד, ממונה ארצי – היוזמה "לעתיד בריא 2020" במשרד הבריאות.

אחריו חשפה שירן רמץ, מנהלת פעילות תקשורת ארגונית בסלקום, כיצד תקשורת הפנים ארגונית מינפה את מיזוג החברה עם נטויז'ן.  

הכנס נחתם בארוחת צהריים עשירה, שבהחלט השאירה טעם של עוד: נתראה בכנס הבא שיערך בחודש מאי – כנס משאבי אנוש: HR-Tech 2013.

ניתן למצוא את תמונות הכנס בדף הפייסבוק שלנו ובאמצעות הקישור הישיר – תמונות כנס חדשנות בניהול ההון האנושי 2013 – כנסו ותייגו את עצמכם ואת החברים!

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה