משרות במשאבי אנוש: דרוש מנהל משאבי אנוש לחברה למען הספורט בנתניה

משרות במשאבי אנוש: דרוש מנהל משאבי אנוש לחברה למען הספורט בנתניה

נדרש, בין היתר, תואר ראשון במשאבי אנוש וניסיון של 3 שנים. המשכורת: 10,000 ש"ח ברוטו

שיתוף
עיריית נתניה- דרוש מנהל משאבי אנוש

החברה למען הספורט בנתניה מחפשת מנהל משאבי אנוש ואדמיניסטרציה. כך צוין במכרז שפורסם על ידי עיריית נתניה.

החברה מחפשת בעל תואר ראשון במשאבי אנוש וניסיון של לפחות 3 שנים במשאבי אנוש ואדמינסטרציה. הכפיפות היא ישירות למנכ"ל החברה למען הספורט. תנאי ההעסקה בחוזה אישי והמשכורת המוצעת היא 10,000 שקל בחודש ברוטו.

בהגדרות התפקיד מצוין כי המועמד הנבחר יהיה אחראי על קליטת עובדים חדשים, כולל פירוט תנאי העסקתם, שכר, בקרת נוכחות, חוזים אישים ונושא הרווחה. כמו כן, הוא ינהל ויבצע הדרכות לעובדים, יטפל בכלל עובדי החברה בתחום יתרות חופשה, ימי מחלה, תנאי עבודה, רווחת העובד ועוד. במסגרת תפקידו המנהל הנבחר יתנהל מול לקוחות פנים וחוץ, יעבוד מול ספקים, ישתתף בישיבות ההנהלה וכן ישיבות דירקטוריון החברה (עליו יוטל רישום פרוטוקול הישיבות ובקרה אחר יישום ההחלטות).

מבחינת הכישורים, בנוסף לתואר ראשון וניסיון מינימאלי של שלוש שנים בתחום כאמור, נדרשים יחסי אנוש ברמה גבוהה, דייקנות, יסודיות, שירותיות, יכולת סדר וארגון ומוטיבציה. כמו כן, הנבחר נדרש להיות "יוזם ואיכפתי".

נדרשת אנגלית ברמה גבוהה (חובה!), ידע במחשבים ושליטה בתכנות ניהול משרד ומשאבי אנוש. הכרות עם תכנת "לביא" נחשבת ליתרון. יתרון נוסף זה ניסיון בתחום השכר.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של עיריית נתניה. ניתן להגיש מועמדות (טפסי מועמדות + וקורות חיים מודפסים) במשרדי החברה למען הספורט בנתניה, עד ה-16 בפברואר הקרוב.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה