אוניברסיטת Puget Sound בחרה באורקל

אוניברסיטת Puget Sound בחרה באורקל

המוסד האקדמי הגבוה ללימודי אמנות בוושינגטון Puget Sound בחרה ב- PeopleSoft Applications של ענקית התוכנה אורקל לניהול HR

שיתוף
חוקי עבודה
חוקי עבודה

הנהלת אורקל הודיע כי אוניברסיטת Puget Sound היוקרתית, בה לומדים 2,600 סטודנטים ובה עובדים מאות מרצים מן המניין, עוזרי הוראה, אדמיניסטרטורים ואנשי תחזוקה בדרגות ובתפקידים שונים, בחרה בפתרונות הטכנולוגיים שלה (PeopleSoft Applications) להחליף את מערכת ניהול משאבי אנוש הקיימת. באוניברסיטה עובדים כיום על  מערכת משאבי אנוש שתוכננה In-House במיוחד לפי צרכי הנההלת אולם כיום היא איננה עומדת בדרישות.

מאורקל נמסר כי מערכת ניהול משאבי אנוש הקיימת כיום באוניברסיטה איננה ערוכה לספק תשתית לניהול מידע (Data Base) בהלימה לצרכים של האוניברסיטה ועל כן הנהלת האוניברסיטה – ובפרט אנשי מחלקת משאבי אנוש – מתקשים לעבוד עליה, כאשר הקושי הגדול ביותר הוא הוא ביצוע יישומי HR Analytics.

לא רק שנבצר מעובדי האוניברסיטה לעשות שימוש אופטימלי הנדרש כיום מצוותי משאבי אנוש, קרי הפקת דוחות כמותיים, הערכת ביצועי עובדים ו-Talent Management, עצם היותה תוכנה פנימית ייחודית, הוצאות תחזוקה המערכת הפכו בלתי סבירות.

כיום מתחייבת אורקל לספק לאוניברסיטת Puget Sound את הממשק הידידותי לניהול מערך ה-HR, החל מדוח שעות ממוחשב, חישובי שכר ותנאים, ניהול תקציבים כולל ניהול רכש, מדידת תפוקה והערכת עובדים, Talent Management וכן יישומי HR מתקדמים.

[adrotate banner="27"] מערכת אורקל ערוכה לתת את הפתרון האידיאלי לשימור מידע ואבטחתו בעזרת כלים ידידותיים לניהול כלל מערך משאבי אנוש בצורה אוטומטית, מה שחוסך זמן ובו בעת מאפשר לצוותי משאבי אנוש לבצע את עבודתם בצורה מקצועית יותר וכן לבצע מחקרים ברמה שלא ניתן היה להגיע אליה בכלים הישנים. מערכת אורקל מאפשרת ניהול תקשורת פנים ארגוני במודלים חדשניים בהם ניתן להעביר מידע, להנגיש מידע, להדריך ולפתח עובדים ועוד, וכל זאת בזמן אמת בשימוש במערכת אינטגרטיבית אחת.

עוד נמסר מאורקל כי הנהלת האוניברסיטה צפויה, בטווח הארוך, לחסוך באמצעות מהלך זה שכן היא המעבר לניהול תהליכים בצורה אוטומטית, יאפשר חיסכון משמעותי בזמנם של אנשי משאבי אנוש (בחישוב שעות עבודה, חישוב שכר, טיפול בקורות חיים, ניהול מידע פנים ארגוני ועוד).

אוניברסיטת Puget Sound החלה להיערך להטמעת מערכות אורקל והתהליך צפוי להסתיים עד דצמבר 2013, אז היא תשרת ציבור של למעלה מ-3,700 משתמשים (סטודנטים, עובדי המנהלה, סגל ושאר הציבור המתעניין בלימודים או בעבודה בקמפוס).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה