עבודה עם המוח להגברת התפוקה

עבודה עם המוח להגברת התפוקה

אל תבנו על כוח הרצון כמקור היחידי להספקים שלהם. עדיף ללמוד איך לעבוד עם המוח כדי לשפר את התפוקה

שיתוף
שיפור תפוקת עבודה

שיפור תפוקת עבודה

לפעמים נראה כאילו יש לנו בעיה עם כוח הרצון, אך למעשה הבעיה היא שאנחנו לא עובדים נכון עם המוח. גרגורי סיוטי מהאתר Sparring Mind ומיטשל מופיט מערוץ היוטיוב המדעי ASAPScience מציעים איך לעבוד עם המוח גם מעבר ליצירתיות.

אם נבין את הפסיכולוגיה של עצמנו ואיך עובד המוח שלנו, נוכל לשפר את התפוקה וההתנהגות שלנו ושל העובדים שלנו. אל תייסרו את עצמכם לחינם. לכוח הרצון יש גבול והוא ייגמר לכם. הטריק הוא לא להתאמץ יותר או לפתח באופן קסמי כלשהו כוח רצון. הרעיון הוא לעבוד עם המוח כדי שדברים יבוצעו. בת' טיילור מ-Payscale סיכמה כמה מהטיפים של סיוטי ומופיט.

פשוט התחילו משהו. המכשול הגדול ביותר לתפוקה הוא ההתחלה. ברגע שהגלגלים יתחילו להסתובב, אתם תרצו לסיים את העבודה. סביר שהפסיכולוגיה של כעצמכם תנדנד לכם עד שתשלימו את המשימות שהתחלתם. מחלקים את הפרויקטים למשימות קטנות יותר ומתחילים לבצע אותן. מרגע שנכנסתם למשימה כלשהי, אתם תמשיכו לחשוב עליה עד שתסיימו אותה.

דדליין. סמנו לעצמכם דדליינים. כל יום כתבו לעצמכם משימות לביצוע, וציינו מתי כל משימה צריכה להסתיים. כאשר משימה הושלמה, מחקו אותה. הסימון "בוצע" גורם לתחושה מתגמלת. החיזוק החיובי הקטן הזה (שהוא בעצם תגמול), יקל עליכם להשלים משימות, פשוט בגלל ההרגשה הטובה.

לוח זמנים ממושמע. עבודה רצופה לאורך כל היום היא לא משמעת. היא דרך להתיש. התשה עצמית לא תגרום לכם או לעובדים להיות פורים יותר. הדבר נשמע כנוגד את ההיגיון, אבל אם אתם רוצים להשיג תפוקה רבה יותר, צאו להפסקות. קבעו לעצמכם לוח זמנים שבו מקטעים של כ-90 דקות עבודה ו-15 או 20 דקות של הפסקה. ההפסקות מחדשות ומרעננות אתכם ומספקות לכם את האנרגיה שלה אתם זקוקים על מנת להיות פורים ב-90 הדקות הבאות. בסופו של יום תגלו שהספקתם יותר דווקא בגלל שיצאתם להפסקות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה