דברו היום עם הכישרונות שלכם על המחר שלהם

דברו היום עם הכישרונות שלכם על המחר שלהם

רוצים שהאנשים המוכשרים יישארו בארגון שלכם? דברו איתם על העתיד באופן קבוע ועזרו להם למצוא את הדרך שלהם

שיתוף
שוחחו עם הכישרונות על עתידם

שוחחו עם הכישרונות על עתידם

בפני אנשים מוכשרים פתוחות תמיד יותר אפשרויות. אם לא תדברו עם הכישרונות שלכם על האפשרויות להתקדם ולהתפתח בארגון שלכם ולא תדאגו למעורבותם, הם ילכו למקום אחר. הדבר נכון במיוחד לדור המילניום, כותב סטיבן רוס, ראש תחום פיתוח קריירה בחברת Penna, בטור ב-HR Zone.

אם לא תצליחו להרוות את צימאונם של האנשים הצעירים למשוב ולפיתוח הזדמנויות, סביר להניח שתספקו יותר עבודה לצוות הגיוס שלכם שיצטרך למצוא מחליפים חדשים למשרה שננטשה. מה אפשר לעשות כדי לשמר את הכישרונות בארגון?

דיוני קריירה על בסיס קבוע. סקר של חברת Penna מצא שהסיבה השכיחה ביותר לעזיבת צעירים את הארגונים היא "היעדר הזדמנויות". חשוב מאוד לקיים שיחות סדירות על הכישרונות מדור ה-Y. נמצא ש-51% מהעובדים משתתפים בשיחה על הקריירה עם המנהלים שלהם רק פעם בשנה. זה לא מספיק לייצר את רמת ההבנה והאמון הנדרשת לשיחות פתוחות, כנות ושקופות על כיווני קריירה. המילניומים רעבים למידע, הדרכה וייעוץ על בסיס יום-יומי. לא הכרחי לקיים שיחות רשמיות פעמיים בשנה, אלא עדיף לקיים שיחות רשמיות פחות בכל פעם שנפתחים כיווני קריירה חדשים.

הכנת המנהלים. כל צעד שאתם עושים כעסק על מנת לתמוך בפיתוח הקריירה של אנשיכם, עשוי להתחזק או להתפרק כליל על ידי המנהלים שאיתם הם מדברים. זה אומר שעליכם להבטיח שמנהליכם יכולים להתכונן ולהבנות את שיחות הקריירה שיהיה עליהם לקיים, אך גם שהם יחושו שהם מצוידים בביטחון לנהל שיחות כאלה בדרך הנכונה. חשוב שהעסק יסביר את הנתיבים והתהליכים להתקדמות בקריירה ושהמנהלים יעודכנו בנוגע לדפוסי עבודה שונים (איזון בין חיים לעבודה חשוב במיוחד לדור ה-Y), לגבי פרויקטים חדשים, משרות שנפתחות במחלקות אחרות וכדומה, כדי שאנשים יוכלו להתפתח אופקית ואנכית.

העצמה. חשוב שההתפתחות בקריירה תובל על ידי האדם עצמו. המנהל והארגון אחראים לעזור למלא את התפקיד, אבל הכיוון, במיוחד כאשר מדובר בדור ה-Y, צריך להיקבע על ידי העובד. כלי פיתוח קריירה מקוונים, בעיקר אלה שניתן להשתמש בהם באמצעות מכשירים ניידים, מסייעים לעזור לאנשים לקבל ידע רב יותר על הכיוון שבו הם אמורים ללכת, וניתן להשתמש בהם כחומר בשיחה עם המנהלים.

נוסף על אלה אימון וסדנאות קבוצתיות בנושא ניווט קריירה יכולים לספק לאנשים מזון למחשבה לגבי השאלה האם הם רוצים להתפתח למעלה, לצדדים או להתפתח בתפקידם הנוכחי. חשוב שהעובדים הצעירים יחושו שהם חשובים ומוערכים בארגון ושניתנות להם ההזדמנויות לממש את יכולותיהם ושאיפותיהם.

רוצים לשמוע עוד? הרשמו עכשיו לכנס ניהול כישרונות. לחצו כאן לפרטים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה