כנס שכר והטבות 2013

כנס שכר והטבות 2013

כנס שכר והטבות יערך ב-31.7.13, ומזמין מנהלי שכר ומשאבי אנוש לשמוע כיצד ניתן לבנות מדיניות שכר והטבות שתהיה כדאית לארגון ותשים דגש על שימור העובדים

שיתוף
כנס משאבי אנוש שכר והטבות

עולם השכר וההטבות מאגד בתוכו את התגמול לעובדים, כעולם שלם המכיל בתוכו את ההתלבטות הגדולה איזו מדיניות שכר לעצב, איזה שכר ותגמולים נוספים לשלם לעובדים, וכיצד ניתן לשמר את המוטיבציה שלהם בהתאם. כיצד נעצב מדיניות שכר שתאפשר לעובדים להתקדם וגם לשמר אותם בארגון לאורך זמן?

כנס שכר והטבות מביא עבורכם את מנהלי השכר וההטבות והיועצים הטובים ביותר בתחום. הכנס יערך ב-31.7.13 במרכז וואהל שליד אוניברסיטת בר אילן.

הרצאות הכנס:

אסף ארנרייך, מנהל שכר ותגמולים גלובלי ביחידת התפעול בטבע, לשעבר מנהל שכר והטבות בריטליקס, יציג את פרויקט תהליך המדרוג הארגוני שהוביל בחברת ריטליקס. המדרוג הארגוני הוא תהליך היוצר שפה משותפת ואחידה בארגון, והמביא לפיתוח מדיניות הוגנת של משאבי אנוש ושכר.

טלי עצמון, מנכ"ל חברת דולב הדרכה ויעוץ, יועצת בכירה בתחום השכר וההטבות ונחשבת למובילה בישראל, תציג בהרצאתה תוכנית פרקטית ואפקטיבית לעיצוב תוכניות תגמול ובונוסים לעובדים.   

רמי יוסף, מנכ"ל משותף בחברת יישום אנשים ותוצאות, ויועץ בכיר בנושא שכר והטבות, ירצה על הערכות בתחום התגמול בעקבות השינויים החלים בעולם, תוך הצגת שיטות וכלים חדשניים לטיפול במודל התגמול.

מיכל לוין, מנהלת שכר והטבות של NICE ישראל. מיכל תציג Case Study אודות מדיניות התגמול ב-NICE, תוך התמודדות עם הדינמיות הקיימת בשוק בישראל ובחו"ל. ההרצאה תציג את נקודת המבט של מנהל השכר וההטבות ואת זו של המנהל והעובד.

ישראל יוגב, מנכ"ל משותף בחברת יישום אנשים ותוצאות, ויועץ בכיר בתחום מערכות מדידת ביצועים ותגמול. ישראל יציג את נושא תהליכי פיטורין וקיצוצי שכר בארגון, תוך דגש על שימור עובדים בארגון. תוצג השאלה הגדולה כיצד נחסוך בהוצאות הארגון ונמשיך להיות מעסיקים אטרקטיביים עבור העובדים הקיימים והמועמדים לעבודה?

ערן ליפקין, מנהל שכר והטבות של מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל, ירצה על האיזון הנדרש בין שביעות רצון העובדים לבין שביעות הרצון והכדאיות של המעסיק מבחינת מדיניות השכר וההטבות. ערן יחשוף מהו הערך הנתפס של חבילת השכר וההטבות שפותחה באינטל וכיצד ניתן ליישם אותה.

לחצו כאן להרשמה ולפרטים נוספים אודות כנס שכר והטבות

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה