כיצד להיות מנהל משאבי אנוש מצוין

כיצד להיות מנהל משאבי אנוש מצוין

כולנו רוצים להיות הטובים ביותר בתחום בו אנו עוסקים

שיתוף
מנהל משאבי אנוש מצוין

מנהל משאבי אנוש מצוין

מנהל משאבי אנוש איכותי נדרש לתכונות מסוימות מהותיות בכדי למלא היטב את תפקידו. מאחר והעוסקים במשאבי אנוש נדרשים להחזיק בכמה וכמה כובעים, עליהם להיות הטובים ביותר בכל כובע.

להלן מספר עצות לביסוס מעמדך כמנהל משאבי אנוש מצוין:

יצירת קשרים

תוך כדי עבודת משאבי אנוש, אתה מתמודד עם הרבה מספרים וסטטיסטיקות. עד כמה שזה נורמלי וחלק מהעבודה, ניתוח המספרים לא בדיוק יוצר קשרים חזקים. אולי אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא ליצור קשרים עם האנשים שאתה עובד איתם. מחלקת משאבי אנוש מהווה את תמונת ארגון כולו, וחברויות עם קולגות וקשרים טובים עם המנהלים, הם בדיוק הדבר לו אתה צריך לשאוף – התחל בכל כבר היום.

אל תשכח כי חשוב מאוד לקחת חלק באירועי החברה, להיות נגיש כאשר העובדים צריכים אותך, ולהיות בהבנה עם אנשים. זה יעשה פלאים ויספק לך רקורד מרשים בתוך המחלקה ובתוך הארגון בו אתה עובד.

גיוס כישרונות

מנהל משאבי אנוש מצוין נמדד ביכולתו לגייס כישרונות שיובילו את החברה קדימה, ולשמר אותם. כמנהל משאבי אנוש איכותי, עליך להצליח ולגייס צוות של כוכבים לחברה, שיצעידו את העסק.

זה יעשה את העבודה הרבה יותר קלה ויכפיל את התוצאות במהירות. ככל שאתה מגייס שחקנים איכותיים לצוות, הארגון הופך יעיל יותר. חשוב גם שהשחקנים המובילים יהיו בצוות שלך – צוות הגיוס של החברה הוא מפתח לכל. זה טוב להיות בררן ככל האפשר כאשר מגייסים עובדים, ולא להתפשר על הטובים ביותר.

ביסוס המוניטין שלך

המוניטין שלך הוא הכל בחברה בה אתה עובד. חשוב לדעת להקשיב לעובדי החברה ולאפשר להם לדבר על כל מה שמטריד אותם ומה שהם היו רוצים לשפר. אם לאדם אחד יש תלונה, השמועה תרוץ קדימה ולא משנה מה אתה אומר, אלא אם כן תטפל בכך ולא יהיה לו על מה להתלונן. התמקד ביכולות ובכישורים שלך מפני שאלו יוצרים למעשה את המוניטין שלך.

כלל השעה

כישורי ניהול הקריירה שלך צריך להתבסס בעקביות, אז בצע את הכלל של השעה האחת. כלל זה אומר כי במשך שעה אחת בכל שבוע תוכל להתמקד בניהול הקריירה שלך ולשפר את היכולות שלך. זה יכול להיות דברים כגון עדכון קורות החיים שלך כדי לשמור עליהם מעודכנים, ללמוד מיומנות חדשה או קורס מקצועי, לחקור משהו כדי לקבל הבנה טובה יותר של הרעיון, לקרוא מאמרים כדי לשפר ולחדד את המיומנות שלך קבוצה, ולקחת חלק בכנסים ותערוכות.

הישאר מעודכן

הכלל של השעה האחת גם יעזור לך להישאר מעודכן. לא משנה באיזו תעשייה אתה עובד, זה יעזור לך להישאר בחוד החנית של שיטות עבודה מומלצות ומושגים חדשים ויעזור לוודא כי מחלקת משאבי אנוש לא עומדת במקום אלא מתקדמת קדימה יחד עם החברה כולה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה