הכירו את ה- Time Hunter: מערכת הנוכחות המתקדמת מבית נילוסופט

הכירו את ה- Time Hunter: מערכת הנוכחות המתקדמת מבית נילוסופט

הספקית המובילה למערכות למשאבי אנוש, נילוסופט, משיקה את Time Hunter, מערכת הנוכחות המתקדמת המאפשרת דיווח נוכחות מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות נתוני מיקום GPS

שיתוף
Time Hunter

Time Hunter

ההשקה הגדולה תתקיים ב- 6.2 בשעה 11:00 באמצעות הוובינר.

עם גמישות בשעות ובסביבת העבודה שמתאפשרת כיום בארגונים וחברות רבות, נדרשת טכנולוגיה תומכת שתאפשר מעקב ורישום נוכחות אפקטיבי, מכל סביבת עבודה בה העובד נמצא ובכל שעה משעות היום.

עם התפישה הזו, חברת נילוסופט לפתרונות טכנולוגיים מובילים בתחום משאבי האנוש, פתחה את מערכת הנוכחות המתקדמת Time Hunter. המערכת מאפשרת לדווח נוכחות מכל מקום ובכל שעה במגוון דרכים, ביניהן: שעון קיר לטביעת אצבע של העובד, דיווח באמצעות אתר אינטרנט וכן באמצעות אפליקציה בסמארטפון.

ליאה וידר, מנהלת השיווק והמכירות בחברת נילוסופט, אומרת: הלקוחות שלנו מחליטים באילו דרכים יתבצע דיווח הנוכחות, כאשר כל האמצעים מקושרים ובטוחים לשימוש. באתר האינטרנט למשל, ניתן לקבל מיקום IP של העובד ואף להחליט על אכיפת החתמה במידת הצורך. החברה יכולה להחליט אם לפתוח את כל אפשרויות דיווח הנוכחות עבור העובדים, או רק את חלקן."

טכנולוגיית ה- GPS עליה מבוססת בחלקה המערכת, מאפשר לקבל מיקום מדויק של העובדים בעת דיווח הנוכחות.
"החברות יכולות להחליט האם העובדים יוכלו להחתים נוכחות בסניף מסוים או בכל סניפי החברה, האם הם יוכלו לדווח באמצעות שעון הקיר בלבד, או גם דרך האפליקציה. אדפטציית המערכת מאפשרת גמישות מרבית לנוחיות לקוחות נילוסופט." מציינת ליאה.

לטובת חרדים שעובדים בחברות ואינם יכולים לעשות שימוש באפליקציות, מאפשרת המערכת לבצע שיחה יוצאת ממכשיר הטלפון שלהם, ובאמצעות החיוג לדווח נוכחות.

מערכת Time Hunter יושבת ע"ג הענן, אינה מצריכה התקנת חומרה או תוכנה וכמובן מתעדכנת בגרסאות חדשות כל הזמן ובצורה אוטומטית. הפיטשרים המתקדמים של המערכת כוללים: לוח בקרה מפורט ועשיר דרכו ניתן לנהל את שעות העבודה של העובדים, שעות חריגות וכן עלויות עבודה פר פרויקטים. בנוסף המערכת מאפשרת להוסיף הסכמי עבודה, לבצע ניהול משמרות וכן שעות נוספות.

ליאה מציינת כי המערכת כוללת את מועדי חופשות החגים, ואין צורך לעדכן מועדים אלו בצורה ידנית. המערכת אף יודעת לדווח נוכחות ולסכם שעות בהתאם לכל חוזה עבודה אישי של העובד מול החברה.

עוד מערכת Time Hunter מאפשרת לפתוח פרויקטים חדשים פר מחלקות או עובדים, ולסכם את שעות העבודה בהתאם לפרויקט.

בהתאם לעמידה בחוק דיווח נוכחות, תיקון 24 בחוק הגנת הצרכן, המערכת אף כוללת אינטגרציות למערכות שכר חיצוניות, כך שבמידה ורוצים להוריד מהמערכת דיווחי שעות של עובדים למחשב, הדבר ניתן לביצוע. אפשר גם להגדיר במערכת שאחת לחודש ישלחו למנהל סיכומי שעות העבודה של העובדים.

מערכת נוכחות וניהול פרויקטים מבית נילוסופט הינה מרכיב נוסף בסוויטת מוצרים שלמה של נילוסופט החל מגיוס המועמד, ניהול כרטיסי עובדים ומעקב אחר הנוכחות ופרויקטים שהעובד משתתף בהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה