דמינו לעצמכם: הדרכות עובדים למתן שירות ללקוח הדמיוני

דמינו לעצמכם: הדרכות עובדים למתן שירות ללקוח הדמיוני

נמל התעופה הית'רו בלונדון מקיים בימים אלו הדרכות לצוות העובדים שלו. המטרה: להתייחס לחבר הדמיוני של הילד

שיתוף
הדרכות עובדים

הקיץ כבר בפתח ומשפחות מכל קצות העולם אורזות בימים אלו מזוודות במטרה לצאת לחופשת הקיץ. חלקן אף מתארגנות לרילוקיישן במדינה חדשה. עם המשפחות הללו טסים מיליוני ילדים ולכן חברות התעופה וכל העוסקים בתחום התיירות והמלונאים מתודרכים לתת שירות ומענה לילדים. מושבים לילדים, ארוחות ילדים, עזרה ראשונה לילדים ונהלי בטוחים שתקפים לכל מקום ולכל מצב בו יש ילדים בסביבה. אולם אף עובד עדיין לא קיבל הדרכה והוראה מפורשת לתת שירות לחבר הדמיוני של ילד. עדיין לא.

נמל התעופה הית'רו באנגליה, הנחשב לאחד משדות התעופה העסוקים ביותר בעולם, מקדם בימים אלו יוזמה חדשה שתשפר את רמת השירות של מיליוני משפחות, דרך הילדים שלהם, וכל זאת באמצעות סדנאות לשירות החברה הדמיוני.

סליחה, חבר דמיוני, קנית כרטיס? ארזת לבד?
נמל התעופה הית'רו, שקיבל לאחרונה אות הצטיינות Best Airport in Western Europe, מתבסס על מחקר עדכני לפיו ל-2.1 מיליון ילדים יש "חברים דמיוניים". על פי המחקר כ-68% מקרב הילדים לוקחים איתם את החברים הדמיוניים לטיסות, טיולים ורילוקיישן וכ-56% מקרב הילדים עם החברים הדמיוניים היו רוצים שיכירו בחברים שלהם ושיתייחסו גם אליהם. לכן הנהלת הית'רו הבכירה בחרה כיוון חדש שיעניק לה יתרון תחרותי במלחמה על הלב והארנק של מיליוני המשפחות המתכננות טיסות ברחבי העולם. מטרת המיזם הינה להגיע אל ההורים דרך הילדים ואל הילדים דרך החברים הדמיוניים שלהם באמצעות הכשרת צוותי העובדים.

הסדנה שאותה יעברו עובדי נמל הית'רו נועדה כאמור להעלות את המודעות לנושא החברה הדמיוני כדי להבין טוב יותר מה עובר במוחו של ילד קטן, כיצד הילד רואה את העולם וכיצד הוא רוצה שיראו אותו ויתייחסו אליו ואל החבר הדמיוני שמצטרף אליו.
לצפייה בסרטון הדרכה קצר לחץ/לחצי כאן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה