אנשי אקדמיה ואנשי שטח במפגש על "ניהול הטלאנט בארגון"

אנשי אקדמיה ואנשי שטח במפגש על "ניהול הטלאנט בארגון"

המפגש נערך מסגרת שת"פ בין בית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל לבין העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש

שיתוף
מפגש העמותה למשאבי אנוש

מפגש בנושא "ניהול טאלנט בארגון" התקיים השבוע בקמפוס המכללה למינהל בראשון לציון, במסגרת שיתוף פעולה בין בית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי של המכללה לבין  העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש.

מדובר באירוע ראשון מתוך סדרה של שבעה מפגשים המתוכננים לשנה הקרובה, המפגישים בין בוגרי התכנית עם אנשי אקדמיה ושטח העוסקים במשאבי אנוש.

ההיענות הייתה גדולה ולדברי המארגנים, היא מעידה על כך שנושא ניהול הטאלנט אכן מעסיק במידה רבה את הארגונים כיום, המתמודדים עם הצורך לשמר ולפתח את ההון האנושי בתקופות של שינויים ותמורות כלכליות, חברתיות ופוליטיות.

במהלך המפגש הציגו ד"ר גיא עינב, מנהל תחום פיתוח הדרכה ותהליכי למידה בסלקום ושלי גורדון, סמנכ"ל פיתוח ארגוני וניהול כישורים באמדוקס, את המודלים הנהוגים בחברתם והתמקדו בדילמות המלוות את יישומם.

את המפגש סכמה אורנה גבע, מרצה בבית הספר למינהל עסקים, שהעלתה מספר שאלות הנוגעות לצורך בשימור הידע וההון החברתי, בנוסף לשימור על אינדיבידואלים בארגון.

העמותה לניהול פיתוח וחקר משאבי אנוש, שמטרתה המוצהרת היא להעלות את הרמה המקצועית של העוסקים במשאבי אנוש וכן למסד תהליכי למידה והכשרה, מציעה תהליכי חניכה בקהילת משאבי אנוש במטרה לתמוך וללוות מנהלים ואנשי מקצוע בענף.

העמותה מציעה ליווי אישי למנהלי משאבי אנוש בתחילת דרכם המקצועית או כאלה המתמודדים עם שינויים ומרגישים צורך בליווי מקצועי. תכנית החניכה מורכבת מ-8 מפגשים אישיים, הניתנים ללא עלות לחברים בעמותה. לעמותה צוות חונכים מנוסה המורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון בארגונים בתחומים מגוונים- היי טק, תעשייה, ארגונים ציבוריים ועוד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה