כישרון נכנס: גישה חדשנית להוביל מועמדים להיות שגרירי המותג

כישרון נכנס: גישה חדשנית להוביל מועמדים להיות שגרירי המותג

Inbound טאלנט – לערב את המועמד עוד בשלב ראיונות העבודה

שיתוף
כישרון נכנס

כישרון נכנס

עם כל כך הרבה מידע זמין היום, הודות לטכנולוגיות הדיגיטליות והאינטרנט הנפוצים בחיי היומיום שלנו, איך ניתן לערב מועמדים, עובדים, ואנשי מקצוע כולם יחד?

כפי שאמר מרסל פרוסט, "המסע האמיתי של הגילוי אינו מורכב מאיתור נופים חדשים, אלא גם מעיניים חדשות". למרות שישנן עבודות דיגיטליות חדשות וקריירות מתפתחות, הנוף האמיתי של עולם העבודה לא השתנה באמת עבור אף אחד, תהליכי משאבי אנוש הם עדיין אותו הדבר. רק התחרות המוגברת והגברת השקיפות השתנו בצורה דרסטית. משמעות הדבר היא, שחברות צריכות להשתמש בעיניים שונות ובגישות חדשניות בתהליכי משאבי האנוש שלהן כדי למצוא הזדמנויות ודרכים חדשניות להשפיע על אנשים לעבוד עבורן, להמשיך לעבוד עבורן ולפנות את המקום גם לאחרים. זה המקום שבו הרעיון החדש של "כשרון נכנס", נכנס לתמונה.

כישרון נכנס (Inbound Talent), מתמקד במשיכת מועמדים ויצירת מעורבות אצלכם באמצעות תהליכי משאבי אנוש אינטואיטיביים, המקפידים על הוספת ערך בכל שלב של המסע לכל מועמד או עובד בארגון. זה נעשה על ידי מעורבות פעילה של משתמשים אלו (ללא קשר למיקומם בתוך הארגון או אפילו מחוצה לו) שישתתפו באופן וולונטרי בתהליכי משאבי אנוש בארגון. מודל כישרון נכנס עושה זאת על ידי התמקדות בעיקר בטכניקות שיווק המוחלות על כישרונות כדי למשוך מועמדים לתהליכי משאבי אנוש באופן טבעי ולא בכפיה או באילוץ.

עם כשרון נכנס, מועמדים פוטנציאליים מוצאים את הארגון באמצעות מעסיקים שונים, ע"י מיתוג ערוצי כמו בלוגים, מנועי חיפוש, מדיה חברתית ותהליכי משאבי אנוש שתוכננו מראש. מועמדים פוטנציאליים כאלה בסופו של דבר נמשכים לארגון ע"י בניית אמון במטרה של הארגון ובמוניטין שלו, בתקווה שהם בסופו של דבר יהיו שגרירי המותג של החברה.

5 עקרונות של כישרון נכנס

כישרון נכנס מתמקד באדם ובצרכים שלו, גם כאשר אלו משתנים. המיקוד כולו הוא בפרט או ליתר דיוק באישיותו, כפי שמיוצגת על ידי המועמד האידיאלי או העובד בתוך הארגון. כל דבר הקשור לאדם הזה הופך להיות חשוב, הצרכים שלהם והחששות בכל רגע נתון כמו שינויים ארגוניים, צריכים להיות מטופלים בקפידה.

כישרון נכנס יוצר ערך באמצעות מסלול שימור. פעולות משאבי אנוש המבוססות על צרכים אלו מספקות ערך לאדם באמצעות התמריצים הנכונים ואפשרויות הפיתוח שלו, לאורך המסע בתוך החברה ומחוצה לה, כאשר מצבים וצרכים מתפתחים. בדרך זו, החברה מקדמת את עצמה כמקום אידיאלי לפיתוח קריירה, ומצליחה יותר לשמור על כשרון חיוני.

התאמה אישית עבור כל אדם- רמת הפירוט הבאה לוקחת את תהליך הכישרון הנכנס הזה לתהליך ההתאמה האישית של משאבי אנוש ופעולות פיתוח, אשר מקיימים הבדלים אישיים נוספים בנקודות זמן שונות עבור כל אדם ספציפי. בדרך זו החברה מקדמת את עצמה ע"י טיפול אישי לכל אדם.

אוטומציה לייעול הכישרון הנכנס- הדרך הטובה ביותר להבטיח שהתהליכים, הפעולות והמסרים הנכונים יגיעו או יגיעו אל האדם בזמן הנכון, היא לבצעם באמצעות תהליכים אוטומטיים מוגדרים כראוי. זה המקום שבו עיצוב טכנולוגיית משאבי אנוש מיושמת בצורה חדשנית כדי לתמוך בכך.

ניתוח פעולות שבוצעו עבור שיפורים מתמשכים. למותר לציין, כי כל חדשנות בכישרון נכנס חייבת לזהות גם שינויים מתפתחים בין אנשים, שווקים, תהליכים ועוד, ולכן הניתוח הוא אינסטרומנטלי.

מה עוד חשוב לדעת?

המטרה האולטימטיבית של כשרון נכנס היא להביא את הכשרון הנכון שגם יהיה גאה בחברה בה הוא עובד או יעבוד. כך למעשה, המועמד הופך להיות שגריר המותג של החברה. זה עובד בדיוק כמו משפך שיווק אולם מותאם למסע כישרון.

כישרון נכנס חייב להיות מובנה לשלבים במסע של הבאת מועמדים לחברה למטרה זו. זה נעשה עם הסוג הנכון של טכנולוגיית משאבי אנוש אשר תומכת בשלבים השונים לצורך המרת מועמדים להיות שגרירי המותג.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה