שיתוף

הטבות ממלאות תפקיד חשוב במשיכת עובדים מוכשרים והנעתם. עם קפיטריות גורמה חינם, חדרי עיסוי, ספות תנומה, תספורות ורופאים באתר שזמינים לבדיקות, חברת Google עושה כמיטב יכולתה כדי לשמור על עובדיה מאושרים.

להלן ההטבות שתורמות לאושרם של העובדים בחברת Google:

ארוחות ונשנושי גורמה

ארוחות גוגל

בקפטריות של Google עובדים שפים המתמחים במזון גורמה, שמכינים מגוון רחב של ארוחות בריאות וטעימות כל יום. גוגל מציעה לעובדיה גם חטיפי בריאות שיוכלו לנשנש במשך היום בין הארוחות, כל הארוחות והנשנושים חינמיים לעובדים כמובן.

יופי וטיפוח

בבנייני החברה ישנן מספרות בהן עובדי Google יכולים ללכת להסתפר, ולסדר את השיער. בנוסף, אמהות ואבות שעובדים בחברה מקבלים 500 דולר החזר עבור משלוחי מזון.

משחקים וספורט

קיר טיפוס גוגל

אחרי יום ארוך במשרד, עובדי Google יכולים להירגע במשחק ביליארד, בקיר טיפוס צוקים, או בטבילה בבריכת החברה. פעילויות נוספות שהחברה מציעה לעובדים כוללות: כדורעף חופים, משחקי וידאו, כדורגל שולחן, פינג פונג והוקי רולר.

חיות מחמד

Google היא חברה ידידותית לחיות מחמד. העובדים מורשים להביא את חיית המחמד שלהם לעבוד, רק שעליהם לנקות אחר חיית המחמד שלהם בכל עת.

ניקיון

עובדים יכולים לעשות את הכביסה שלהם בחינם, כש- Google מציעה שירותי כביסה וייבוש ואף מספקת את חומרי הניקוי. ניקוי יבש זמין לעובדי החברה גם כן ללא עלות ובכל עת.

זמן תנומה

Nap Time

כשעובדי Google מתעייפים, הם יכולים לקחת תנומת צהריים באחת מ"כמוסות הלחץ" – כורסאות מיוחדות בלתי חדירות לרעש ואור.

התניידות

עובדי גוגל יכולים לרכב על סגווי או קורקינט ממונע כדי לנסוע הלוך ושוב בקמפוס הרחב שלהם. כמו כן, החברה מפעילה הסעות ללא תשלום לעובדי חברה מהבית לעבודה וחזרה. לעובדים שמחזיקי ברכב, Google מציעה שירות שטיפת מכוניות והחלפת שמנים.

כושר ושפות

כדי "להזיע" את מתח העבודה החוצה, עובדי Google יכולים לקחת הפסקה ולהתאמן בחדר הכושר או לקחת שיעורי התעמלות בקמפוס החברה. בנוסף, העובדים זכאים לשיעורי שפות, ביניהם: מנדרינית, יפנית, ספרדית וצרפתית.

פרטיות

בכל קומה, ישנם אזורי תקשורת פרטיים בהם העובדים יכולים לסגור את הדלת ולבצע שיחות אישיות בטלפון שלהם מבלי שאף אחד יאזין.

עיסוי

אקווריום גוגל

דרך נוספת למנוחה והפסקה של שלווה מיום העבודה, היא לשבת על כיסא עיסוי ולצפות באקווריום הדגים הענק או לקבל עיסוי מאת מעסה מקצועי.

הטבות נוספות

ואם כל ההטבות הללו לא מספיקות, Google מפנקת את עובדיה בפינוקים נוספים, ביניהם: טיולי סקי, סרטים, ימי חברה, פיקניק חברה בקיץ, מסיבות ליל כל קדושים, ירידי בריאות, סאונות, מגרשי כדורעף חיצוניים, הנחות למוצרים ואטרקציות מקומיות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה