שיתוף

מכירות ושיווק הטכנולוגיה בצירוף הרשתות החברתיות, מייצגים כמות עצומה של שינויים. הם משחררים אותנו ממשימות רבות שלקחו בעבר זמן רב לבצע, מה שמאפשר לנו למקד את הזמן הזה בעבודה מול לקוחות ועמיתים.
הטכנולוגיות מסייעות לנו להבין טוב יותר את הלקוחות שלנו, את השווקים ואת מה שקורה באופן כללי, כדי שנוכל לעסוק בלקוחות באמצעות תובנות רלוונטיות יותר לגבי בסיסים מדויקים. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להרחיב את טווח ההגעה שלנו, מעבר לגיאוגרפיות המקומיות שלנו, לקהילה העולמית. היא מסייעת לנו ליצור ערך רב יותר עבור הלקוחות שלנו, האנשים שלנו והקהילות שלנו. היא עוזרת לנו ליצור קשרים עמוקים יותר עם הלקוחות והעמיתים שלנו, בתקווה ליצור משמעות עמוקה יותר בכל תחום בחיינו… או שהיא לא.

הטכנולוגיה המתקדמת והאוטומציה מאפשרות לנו לעקור אינטראקציה אנושית ומעורבות. הקמנו זרמי תקשורת אוטומטיים, כגון פאנל לקוחות עם תוכן מבוסס על אלגוריתמי ניקוד שונים. אנו מבצעים אינטראקציה טכנולוגית מובנית עם לקוחות, מקטינים את זמן ההתחייבות שלנו וממנפים את הטכנולוגיה כדי לנהל חלק גדול מהאינטראקציה הזו. מעבר לכך, אנו ממנפים טכנולוגיות כמו AI Chatbots, ונוספות, כדי לדמות מעורבות עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים.

במציאות של היום ישנן פלטפורמות שידור ענקיות, שמתקשרות עבורנו עם לקוחות ועמיתים, כמעט באופן אוטומטי. אנחנו מדרים כמויות אדירות של תוכן ומגדילים את הנוכחות החברתית שלנו ברשתות השונות.

הנפח והמהירות של האינטראקציות חברתיות והאוטומטיות הרקיע מעבר ללקוחות שלנו ומעבר ליכולת שלנו להתמודד עם זה. כאשר הלקוחות שותקים ואינם מגיבים, אנו מעוררים אותם באמצעות הפצצת מידע ותוכן.

מה שקורה בפועל הוא, שאנחנו עצמנו נופלים קורבן לעומס יתר, המולה והסחת דעת דיגיטלית. בעוד שאנחנו צריכים להיות פרודוקטיביים יותר, אנחנו בעצם הופכים פחות פרודוקטיביים. אולי יש לנו את כל "הגופים" שאנחנו צריכים בפגישה, אבל אין לנו את המוח הבהיר ואת האינטראקציה בשל הסחות דעת דיגיטליות.

את הדברים הללו רואים בתוצאות העסקיות. למרות כל הכלים, כל הטכנולוגיות, וכל הדרכים שבהן אנו משדרים את התוכן והנוכחות שלנו, התוצאות אינן משתפרות. ביצועי המכירות והשיווק יורדים בהדרגה ומעורבות הלקוחות מתאדה.
זה כנראה לא אשמת הכלים בהם אנו משתמשים, אלא כיצד אנו משתמשים בכלים הללו.

מכירות ושיווק הם תחומים אנושיים מאוד ופועלים באמצעות אנשים שעובדים יחד, יוצרים, מתווכחים, מחדשים, פותרים בעיות, ממציאים דברים חדשים, וצומחים בהשקפות העולם וביכולות לגעת באופן אישי וארגוני.
בין אם אנחנו עוסקים בלקוחות שלנו ובלקוחות פוטנציאליים, או עובדים עם השותפים והספקים שלנו בארגון, הליבה היא אינטראקציות אנושיות עמוקות.

אנו יודעים שהלקוחות שלנו להוטים ללמוד. אנו יודעים כי הם מתמודדים עם בעיות קשות יותר ויותר והמורכבות מרקיעה שחקים ואנחנו יודעים שהם מרגישים המומים, מוסחים ומנותקים.

מנגד, אנו יודעים כי נקבל את מלוא שיתוף הפעולה אם נרפה קצת מהטכנולוגיה והאוטומציה ונעבור להקשבה, אימון, הוראה ושיתוף פעולה.

זה הזמן לחשוב מחדש על האוטומציה שלנו ועל אסטרטגיות המעורבות החברתית, ולבחון כיצד אנו ממנפים את הטכנולוגיות הללו כדי להעצים אינטראקציות עמוקות ושיחות אישיות יותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה