השמת בכירים: מחוויותיהן של הד האנטרס

השמת בכירים: מחוויותיהן של הד האנטרס

בלוג חדש בHRus יחשוף את עולמן המסקרן של שתי ציידות ראשים מובילות. לא יהיה משעמם לרגע

שיתוף
חברת השמה

חברת השמה

עולם הגיוס משתנה, השינוי נובע מקיצור המרחק בין המועמדים לחברות עד לכדי מרחק של "קליק". במרחב  האינטרנטי שבו היו פעם רק "לוחות דרושים", מתרחשים כיום תהליכי גיוס מפותחים באמצעות הרשתות החברתיות כגון לינקדאין ופייסבוק מחד ואתרי החברות עצמן המחפשות מועמדים מאידך ובנוסף לכך ישנה  פריחה של אפליקציות גיוס חדשות ברשת ובסלולר.   

גורם נוסף לשינוי עולם הגיוס הוא זמינות המידע ותופעת "החשיפה" המאפשרות לדעת הרבה יותר על המועמד של היום מאשר על זה של פעם. בעבר ניתן היה להסתמך רק על הפקס (שהגיע או לא….) עם קורות החיים של המועמד. כיום קל מאד לגלוש ברשת, לראות מיהו, איך הוא מביא עצמו לידי ביטוי, תחומיי התעניינות, הכרויות, וחברים ועוד.

מציאות זו בה התקצר המרחק בין מועמדים לחברות ובה המידע על המועמד זמין הרבה יותר שינתה לחלוטין את כללי המשחק בתהליך הגיוס בשתי קצוותיו.  ומה עם חברות ההשמה בעידן זה, גם הן שחקן משמעותי בתהליך, מה תפקידם בעולם הגיוס וההשמה היום? עם איזה חברה נכון לעבוד ומתי?

האם יותר קל היום למצוא מועמדים או שעדיין קשה להביא את הטובים ביותר? האם המידע הרב וכמות המועמדים המגיעים אל מנהלי/ות הגיוס בתהליך אינו מקשה ויוצר דווקא תהליך יותר ארוך ובזבזני של זמן?

אנו מסתובבות בשוק ורואות שחברות רבות מבצעות תהליכי גיוס מתוך חוסר מודעות לדרך הנכונה והיעילה לביצוע התהליך בעידן "חברתי" זה, השינוי המהותי הזה מחייב אותנו (כל שלושת השחקנים במשחק – החברה המגייסת, המועמד וחברות ההשמה) להערכות חדשה ובעיקר מקצועית יותר של ניהול תהליכי גיוס עובדים.

בלוג זה בא לתת מענה לשאלות והתלבטויות, לשתף בחוויותינו היום יומיות בתחום הגיוס וההשמה ולהביא  מידע וכן… גם סודות מהחדר.

נושאים שיעלו בבלוג יכללו דיון בשאלות כמו:

  • מיתוג של חברות מול שוק המועמדים, או במילים אחרות איך אני מוכר את הארגון שלי למועמדים כדי להשיג את המועמדים הכי טובים?
  • טיפים חשובים ודרכים קריאטיביות להעמקת ההכרות עם המועמדים.
  • גיוסים "קשים" וקריטיים – איך מתמודדים עם גיוס אנשי מכירות לארגון – המשאב שמביא את הכסף, בלי להכשל פעם אחר פעם.
  • איך מגייסים בכירים, האם השתנה משהו בתחום זה? איפה האתגרים ומיהו הבכיר המתאים לאיזה ארגון.
  • מתי נכון לעבוד עם חברות השמה או הד האנטר, ואיך לבצע תהליך זה ביעילות מתוך שותפות?
  • טיפים לביצוע ראיונות ממקום הוליסטי, גישות חדשניות בראיונות עבודה.
  • שיפור תהליכי הגיוס ממבטם של המועמדים!

ועוד ועוד..

הבלוג הזה גם יהיה הבמה שלכם, אנו נפנה אליכם, נפגוש אתכם ונבקש לשמוע ממכם מידע וחוויות לגבי נושאים שונים, ואחר כך, נערבב ונארגן ונביאו אל כולכם. נשמח גם לקבל תגובות ופידבקים על כל פוסט ומאמר ולהפוך את הבלוג למקום חי ותוסס שכל אחד יכול להביע את עצמו ולשתף את הידע הנפלא והנסיון שלו בתחום.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה