אוהד כהן מונה לראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ"ת

אוהד כהן מונה לראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ"ת

יחליף את בועז הירש שמונה לפני כחודשיים למנכ"ל שירות התעסוקה. כהן הוא הנספח המסחרי של המשרד בוושינגטון

שיתוף

ועדת בוחנים במשרד התמ"ת, בראשות מנכ"ל משרד החוץ רפי ברק, בחרה באוהד כהן לתפקיד מנהל מינהל סחר החוץ של המשרד.

עד לימים אלו מכהן כהן כנפסח המסחרי של התמ"ת בוושינגטון. הוא ייכנס לנעליו של בועז הירש (בצילום), כיום מנכ"ל שירות התעסוקה החדש, ששימש בתפקיד לפניו.

כהן, בן 41 (נשוי+3) הוא תושב חיפה במקור ומתגורר בשנים האחרונות בוושינגטון. בעבר שימש כמנהל דסק דרום אירופה; מנהל קורס צוערים של משרד התמ"ת; נספח מסחרי של המשרד בשטוקהולם (שוודיה) וכנספח מסחרי של התמ"ת בירדן. עוד קודם, לפני כניסתו למגזר הציבורי, היה כלכלן בחברת הספנות צים. הוא מחזיק בתואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ובתואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה.

בתפקידו האחרון היה כהן אחראי על פתיחת הנספחות המסחרית בבירה האמריקנית, על חיזוק וקידום קשרי המסחר בין ישראל וארצות-הברית, תקינה וסחר בשירותים, עבודה מול גופים פיננסיים בוושינגטון לרבות הבנק העולמי, עבודה מול גורמי ממשל פדראליים בסוגיות של קניין רוחני ועוד.

מנכ"ל שירות התעסוקה

בועז הירש מנכ"ל שירות התעסוקה

שר התמ"ת, שלום שמחון: "תפקידו של סמנכ"ל סחר חוץ במשרד התמ"ת הוא אחד התפקידים המרכזיים והמשפיעים ביותר על הכלכלה הישראלית, המשק והתעשייה. במיוחד בעת הזו, כאשר שווקי העולם מצויים בחוסר יציבות וטלטלה מתמדת. אני מברך את אוהד כהן, על בחירתו ובטוח שניסיונו הרב יסייע לו לעמוד באתגרים הרבים וביעדי הסחר שישראל הציבה לעצמה".

מינהל סחר חוץ במשרד התעשייה המסחר והתעסוקה (תמ"ת), אמון על ניהול ונווט מדיניות הסחר הבינלאומית של ישראל. תחומי הפעילות העיקריים כוללים פעולות לקידום הסחר והיצוא, ייזום ותחזוקת הסכמי סחר לשיפור תנאי הסחר של ישראל, עידוד ומשיכת השקעות זרות ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות זרות. יחד עם הפעילות בישראל המינהל מפעיל מערך של נציגים כלכליים אשר מהווים את הזרוע הביצועית של המשרד בשווקי חו"ל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה