בועז הירש נכנס לתפקידו כמנכ"ל שירות התעסוקה

בועז הירש נכנס לתפקידו כמנכ"ל שירות התעסוקה

הירש נכנס לתפקידו בשעה שרבים מעובדי השירות חשים מאוימים נוכח תפעולו של פרויקט מרכזי ההכוון התעסוקתי בפריפריה

שיתוף

המנכ"ל החדש של שירות התעסוקה, בועז הירש, נכנס לתפקידו רשמית בטקס שנערך במשרד התמ"ת.

הבחירה בו נעשתה על ידי ועדת איתור ייעודית בראשותו של מנכ"ל התמ"ת שרון קדמי שחברה בו פה אחד. מועצת שירות התעסוקה אישרה את הבחירה והמליצה לשר הממונה שלום שמחון למנות אותו לתפקיד.

באירוע המדובר אמר שמחון "אנו רואים בשירות התעסוקה את הזרוע הביצועית המרכזית של המשרד בנושא תעסוקה. העובדה שבועז הירש הסכים לקחת את התפקיד איננה מובנת מאליה. זהו אחד התפקידים המורכבים במגזר הציבורי.

השר שמחון הוסיף כי אנו רוצים לייצר תשתית חדשה באמצעות העובדים עבור שירות התעסוקה בשנים הבאות, כאשר המשימות הניצבות בפני השרות הן גדולות, מרכזיות וחשובות למשק הישראלי. "החזון שלנו הוא לשמור על רמת תעסוקה גבוהה ולשלב מגזרים שאינם נמצאים בשוק התעסוקה כיום. צמיחת המשק בשנים הבאות, תלויה בשילוב חרדים, ערבים ובעלי מוגבלויות. אם נצליח במשימה זו, יהיה זה ניצחון למשק כולו".

הירש נכנס לתפקידו בשעה שרבים מעובדי השירות חשים מאוימים, לדבריהם, נוכח תפעולו של פרויקט מרכזי ההכוון התעסוקתי ביישובי הפריפריה, הפועלים במקביל לשירות התעסוקה. לאחרונה אף השביתו העובדים את קבלת הקהל והמענה הטלפוני הכללי, צעדים שננקטו גם השבוע באופן נקודתי בעיר דימונה מאותה הסיבה.

מינוי מנכ"ל

השר שמחון (מימין) והירש (צילום: דוברות)

הירש (46), תושב שוהם ואב לשלושה, מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ותואר שני במשפטים. הוא שימש במשך יותר מעשור בסדרת תפקידים בכירים בשירות הציבורי ומכהן כיום כסמנכ"ל וכראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ"ת. בעבר שימש גם כמשנה למנכ"ל התמ"ת.

"אני רואה בשירות התעסוקה כלי מרכזי בתחום התעסוקה, המהווה את הזרוע הביצועית העיקרית של התמ"ת ואני מאמין שבשיתוף פעולה עם המשרד, וועד העובדים, הנהלת השירות וצוות העובדים, אנו יוצאים למסע משותף, להצעדת השירות ושוק העבודה קדימה", אמר הירש אתמול.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה