איך ליצור כוח עבודה אנרגטי?

איך ליצור כוח עבודה אנרגטי?

סגל עובדים נתון יכול להפוך לאנרגטי, פורה, מצליח וגם מרוצה הרבה יותר, אם מי שמנהל אותו יודע לשחרר את המוטיבציה שאצורה בפנים. כך תעשו זאת

שיתוף
מוטיבציית עובדים

מוטיבציית עובדים

יזמים ומנהלים עובדים קשה. אבל הם לא יכולים להיות היחידים שעובדים קשה בארגון. כדי להצליח הם צריכים לשחרר את האנרגיה שאצורה בכל אחד מאנשי הסגל. איך עושים זאת זה? פטר אקונומי, סופר שחיבר עשרות ספרי ניהול, כותב ב-Inc. איך ליצור סגל עובדים אנרגטי.

תפסו אותם כשהם עושים משהו נכון
ארגונים טובים במיוחד חולקים הצלחות עם עובדיהם. ההנהלה מאירה תהליכים, אסטרטגיות ורעיונות של עובדים שמקדמים את העסק ואז מפרסמת עד כמה הם תרמו לארגון. כשהעובדים שלכם עושים משהו נכון, דאגו שכולם ידעו זאת. עודדו ביצועים מצוינים וברי-קיימא על ידי כך שתראו לעובדים עד כמה המאמצים שלהם מוערכים.

קבעו רף גבוה
קבעו סטנדרטים גבוהים של תקשורת, תפוקה ומקצועיות בארגון. אם לעתים הצוות אינו מגיע לסטנדרטים האלה, עבדו בצמוד לעובדים כדי למצוא דרכים לשוב למסלול. אל תנמיכו את הסטנדרטים. במקום זאת חיברו לעובדים וקחו על עצמכם אתגרים כצוות.

לתקשר, לתקשר, לתקשר
תקשרו באופן מקצועי, בהיר ותכוף. עובדים מצפים מההנהלה להערכה כנה של ביצועיהם. כאשר הדברים זורמים חלק, הדגישו את מה שעובד ותקשרו הצלחה בארגון. כאשר בעיות מאתגרות את התהליכים, שקלו את ההשפעה הפוטנציאלית שעשויה להיות לכם את תקיימו דיון בונה על מה שמטריד אתכם. השתמשו בתקשורת ככלי להשראה ויצירת מוטיבציה וגם כדי להנחות ולפתור בעיות.

בטחו בעובדיכם
מנהלים טובים מבינים שהצלחה ארגונית קשורה באופן ישיר להצלחתם של העובדים, והם פועלים לבניית גשרים של אמון. בנו אמון על ידי יצירת סביבת עבודה בטוחה וחיובית עם תקשורת דו-סטרית פתוחה וכנה. תנו לאנשים שלכם ליהנות מהספק ואז עזרו להם אם משהו מקרטע.

עזרו לעובדים לצמוח
כוונו את העובדים שלכם להצלחה, לא לכישלון. ספקו להם את הכלים ואת ההכשרה ועברו לסטנדרטים גבוהים. עודדו אותם למצוא את נקודות החוזק והמוטיבציה שלהם. הראו להם כיצד הארגון שלכם נהנה ממאמציהם ואיך הוא בתורו מיטיב איתם. זהו את מה מניע את אנשיכם, ואז הטמיעו אותו במשימות היום-יומיות.

צרו סביבה פורה ושמרו עליה
צרו סביבת עבודה חיובית, יצרנית ונעימה ושמרו עליה. אנשים יצרניים וחדורי מוטיבציה מניעים ארגונים מוצלחים. ודאו שהעובדים מרגישים מאותגרים במשרותיהם, אך לא מוצפים. האצילו סמכויות ועודדו אנשים לתפוס עמדות מורכבות ואחראיות יותר בכל פעם שהדבר אפשרי, כך שהעובדים יהיו תמיד בתנועה ומעורבים בהצלחת הארגון.

בנו קהילה
ודאו שעובדיכם חשים שהם חלק ממשהו מיוחד ושמאמציהם מוערכים באמת. הפכו את עצמכם לשותפיהם בכך שתערבו אותם ישירות בהצלחת הארגון. צרו וטפחו תחושה של אחווה שגורמת לאנשים לרצות לבוא לעבודה כי הם רוצים להיות חלק מסיפור ההצלחה של החברה.

באמצעות הוצאה לאור של האנרגיה של העובדים והסרת המכשולים מדרכם, אתם יכולים ליצור כוח עבודה חדור אנרגיה. כאשר כל האנרגיה תשתחרר, העסק יתקדם בקפיצות ודילוגים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה