שיתוף

אם אתם שואפים לגיוס גלובלי אופטימלי שיניב את מרב התוצאות במינימום "בזבוזי" עלויות, חשוב לשקול כיצד המדיה החברתית והפלטפורמות הניידות יוכלו לסייע לכם בעניין.

תוכלו גם להעריך את תהליכי העסקה שלכם כדי לראות באילו תחומים ניתן להפיק תועלת מטכנולוגיית AI, ולבחון מה החברה שלך יכולה לעשות כדי לשפר את הגיוון במקום העבודה.

להלן 3 טרדנים של גיוס גלובלי לשנת 2017:

מקור המובייל

בכלכלה של היום חברות "ידידויות מובייל" הן אלו שיובילו בשוק הגיוס התחרותי. כמו כל דבר, גם הגיוס עובר למובייל, וחיוני לבצע אופטימיזציה של אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה לצפייה ושימוש במובייל. מעסיקים מאבדים הזדמנויות גיוס רבות על ידי חוסר תשומת לב לעניין, כאשר הם שוכחים ליצור חוויה ידידותית למחפשי העבודה בניידים.

כמה נתונים סטטיסטיים לגבי גיוס במובייל:

45% ממחפשי העבודה מחפשים עבודה באן]ן יומיומי במכשיר הנייד שלהם.

89% ממחפשי העבודה סבורים כי למכשירים ניידים יש תפקיד קריטי בתהליך הגיוס.

מה עושים מחפשי עבודה בעמודי הקריירה?

54% קוראים ביקורות של עובדים.

52% מחפשים מידע לגבי השכר.

59% אומרים שחשוב לשמור את עמוד הקריירה במכשיר הנייד שלהם ולאחר מכן לקרוא את העמוד ע"ג מסך המחשב.

אל תחמיצו מועמדים פוטנציאליים כיוון שאין לכם אתר ידידותי לנייד. בצעו אופטימיזציה של עמודים לצפייה, ווודאו שהטפסים מותאמים למכשירים.

בינה מלאכותית

בינה מלאכותית העובדת עם משאבי אנוש נשמעת כמו סתירה, אך 80% מהמנהלים מאמינים ש- AI יכולה לשפר את התפוקה והביצועים.

AI צריך להיות מיושם גם באסטרטגיית הגיוס. למרות ש- AI צפוי להחליף 16% ממקומות מעבודה בתוך עשר השנים הקרובות, זה לא אומר שאתה תאבד את העבודה. זו הזדמנות בשבילך כדי לשפר את תהליך הגיוס כך שהצוות שלך יוכל להתמקד יותר באנשים ופחות במשימות.

בזכות הפיתוח של טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית (AI) ושיפורים סביב התקשורת, גיוס עובדים גלובלי יתרחב ברחבי העולם.

גיוס במדיה החברתית

למדיה החברתית יש השפעה עצומה על חיינו כיום, גם כשמדובר בגיוס. אז שוב, רוב המעסיקים אינם משתמשים מספיק במדיה חברתית ולא מנצלים את מלוא הפוטנציאל שלה.

לפני שנת 2011, 56% מהחברות גייסו באמצעות מדיה חברתית.

בשנה שעברה (2016): 84% מהחברות גייסו באמצעות מדיה חברתית.

גיוס שלא באמצעות מדיה חברתית יכול להוביל לאובדן גדול של נפח גיוס פוטנציאלי, כאשר 79% מחפשי העבודה צפויים להשתמש במדיה החברתית לחיפוש העבודה שלהם. עבור מחפשי עבודה צעירים אשר נמצאים בעשור הראשון של הקריירה שלהם, המספר גדל עד ל- 86%. אותם מחפשים השתמשו במדיה החברתית לא רק כדי לחפש עבודה, אלא גם כדי ללמוד יותר על החברה המגייסת.

כאשר מדובר על יחסי ציבור ותקשורת אסטרטגיות, 2/3 מהמשיבים בסקרים בבריטניה ובארה"ב אומרים כי המדיה החברתית היא הכרח למנהלי הגיוס.

לעומת זאת, רק 33% מהמעסיקים ב -15 שווקים עולמיים מעודדים את עובדיהם להשתמש במדיה חברתית, וחבל.
אם החברה שלך כבר משתמשת במדיה חברתית לאסטרטגיית השיווק שלה, עבוד עם צוות השיווק כדי לקדם את הגיוס גם כן.

אין תגובות

השאר תגובה