שיתוף

דירוג מודעות המשרות הפנויות שלכם בגוגל, משפיע על כמות הפניות שאתם מקבלים ממחפשי העבודה.

בחודש יוני, גוגל צפויה להשיק את אופציית Google for Jobs – מנוע ייעודי לחיפוש עבודה, דבר שיאלץ את המעסיקים ללמוד מחדש כיצד לטייב את מודעות הדרושים שלהם בגוגל.

Google for Jobs צפויה לשנות לחלוטין את האופן שבו מועמדים מוצאים עבודה, וידרשו שינויים משמעותיים בחשיבה לגבי גיוס כישרונות.

Google for Jobs נבנתה עבור המועמדים. מדובר בטכנולוגיה הראשונה לגיוס כישרונות שנבנתה בעיקר עבור המועמדים ולא עבור משתמשי הקצה- המעסיקים. המנוע פותח כך, שהמועמדים יוכלו ליהנות מחוויה טובה וקלה יותר בחיפוש ובמציאת המשרות שהם רוצים.

משמעות הדבר היא, שהמעסיקים יצטרכו להסתגל לכללי הרישום של גוגל אם הם רוצים להפיק את המרב ממנוע החיפוש. כל הגישה תצטרך להשתנות

להלן שלוש דרכים להשיג דירוג גבוה יותר במיקום המשרות הפנויות בגוגל:

דיוק במידע

ראשית, המיקום של המשרדים הוא מאוד חשוב. לא רק העיר שבה המשרדים נמצאים, אלא כתובת הרחוב המדויקת. ככל שתדייקו יותר במיקום העבודה, כך הדירוג שלכם בגוגל, יעלה.

הסכימה של Google for Jobs שקובעת כמה גבוה לאנדקס פוסט עבודה מסוים בתוצאות החיפוש, נותנת עדיפות למקומות עבודה עם מיקום ספציפי.

גוגל מסתכלת על הוספת מילות מפתח למודעה. היא לא תקבל באהדה קיצורים ולא מילות מפתח שחוזרות על עצמן שוב ושוב. גוגל רוצה מערכת מובנית של נתונים, לא עוד 'גיוס נינג'ות'. ובאנגלית לדוגמה: לא עוד Sr. VP of HR, אלא Senior vice president of human resources.

הצעת השכר

השינוי הגדול ביותר יהיה סביב פרסום מידע בנושא שכר והטבות. מחקר של CareerBuilder מראה כי כ 80% מהמעסיקים אינם חושפים את השכר המוצע במודעות המשרות. תאגידים גדולים במיוחד לא אוהבים לפרט את השכר המוצע למשרה, אך אם לא תציינו אותו, זה יפגע בדירוג שלכם בגוגל. גוגל לא אוהבת סודות.
הנימוק מאחורי השינוי הזה הוא שזה מה שהמועמדים רוצים. אם לא תוסיפו את הצעת השכר שלכם והמתחרים שלכם כן יוסיפו אותה, הם ידורגו גבוה יותר ברשימת המשרות בגוגל.

מעקב אחר הדירוגים בעזרת ATS

ההמלצה למעסיקים היא לבקש מספק מעקב הדירוגים שלהם בגוגל (או מנהל האתר), לעבוד עם Google for Jobs כדי לקבל מידע עדכני לגבי הדירוג.

ATS ((Applicant Tracking System יהיה צינור ראשי לדירוג החיפושים בגוגל, ע"פ מומחים.

גוגל מעדיפה להציג דפים של גולשים בתוכן מקורי, כך שהעתקה המשרות מעמוד הקריירה שלכם באתר, לא תועיל לדירוג במקרה הזה. כל מודעה תצטרך להיות מנוסחת מחדש ובבירור וע"פ הקריטריונים של גוגל לדירוג גבוה.

אין תגובות

השאר תגובה