רשת CNN פיטרה עובדי תוכן והפקה בישראל

רשת CNN פיטרה עובדי תוכן והפקה בישראל

בין המפוטרים: צלמים, עורכים ועובדי הפקה. הסיבה: ישראל (לשם שינוי) הפכה ליעד חדשותי לא אטרקטיבי

שיתוף

כאילו לא די במסכת הפיטורים והקיצוצים במדיה הישראלית, הבוקר פורסם כי רשת הטלוויזיה האמריקנית CNN, מצמצמת באופן ניכר את מצבת אנשיה בדסק בירושלים.

על-פי הדיווחים, לנוכח מיעוט פעילות יחסית בישראל ובצל צעדי התייעלות כלל עולמיים, הוחלט לפטר חלק ניכר מעובדי השלוחה הישראלית הפועלת באולפני הבירה (JCS) מזה 20 שנה כמעט.

בין המפוטרים: צלמים, עורכים ועובדי הפקה.

בנוסף, הועברה מתפקידה בישראל הכתבת שסיקרה את הנעשה במדינה עד לאחרונה, ומעכשיו והלאה הכיסוי יתבצע על-ידי כתב המזרח התיכון ועובדי פרילאנס.

עילת הפיטורים, לפי עדויותיהם של מקורות בשוק המקומי, קשורה בירידת חשיבותה התקשורתית של ישראל להבדיל משנים קודמות, אז התרחשו במדינה אירועים ביטחוניים שווי-סיקור כמו ירי טילים מעזה, ומנגד מבצע עופרת יצוקה ומלחמת לבנון השנייה.

יצוין עוד כי לאחרונה, החליטה רשת הכבלים HOT להפסיק את שידורי CNN במסגרתה, אם כי לרוב הדעות אין קשר בין שני המהלכים.

ראש משרד התחנה בירושלים, קווין פלאואר, הגיב ואמר כי "אין כוונה לסגור את הנציגות בירושלים". עם זאת, מ-CNN  העולמית בלונדון לא נמסרה תגובה.

ממשרד היח"צ גולדפינגר, המייצג את הרשת, נמסר כי "בשום אופן לא עולה על דעתנו לסגור את הנציגות בישראל, אשר היתה וממשיכה להיות אחד האזורים החשובים לפעילות תקשורתית ואין שינוי בגישה זו, על אף שינויים ארגוניים בינלאומיים שאנחנו בוחנים או לא בוחנים."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה