שיתוף

נועם כץ מונה לסמנכ"ל פיתוח ארגוני ברשות החדשנות ויהיה אחראי על אגף משאבי האנוש, ועל אגפי מערכות מידע (IT), ארגון ושיטות ורכש:

נועם כץ מונה לתפקיד פיתוח ארגוני ברשות החדשנות, ובמסגרת תפקידו זה יהיה אחראי על אגף משאבי האנוש, כמו גם על אגפי מערכות מידע (IT), ארגון ושיטות ורכש.

לכץ תואר ראשון במדעי המדינה ובסוציולוגיה-אנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני M.A בלימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני MBA במנהל עסקים למנהלים מאוניברסיטת בן גוריון.

בתפקידו הקודם כיהן בתפקיד סמנכ"ל ומנהל מחלקת ארגון, כספים ומשאבי אנוש ברשות לניירות ערך, בה עבד כ-20 שנה.

הוא מביא איתו לתפקיד זה, ניסיון של 15 שנה בתחום משאבי האנוש והתפעול, לרבות הובלת תהליכי שינוי ארגוניים ורפורמות ניהוליות, כמו גם ניהול תקציבים בסכומים של מאות מיליוני שקלים.

עם ההודעה על המינוי אמר דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות, כי הוא מברך על הצטרפותו של נועם כץ לרשות החדשנות.

לדבריו, "נועם נבחר מבין מאות מועמדים ואני שמח וגאה על הבחירה הזאת. נועם מנהל מוכשר בעל ניסיון ארוך שנים בתחום משאבי האנוש, תפעול והכספים ומביא עמו ניסיון מוכח והישגים משמעותיים.

"אין לי ספק שהוא יתרום רבות להמשך ההתפתחות של רשות החדשנות כגוף יעיל ואפקטיבי המשרת את תעשיית החדשנות הישראלית כ-האב מוביל בעולם".

נועם כץ אמר בעת ההודעה על המינוי, כי הוא על ההזדמנות להצטרף לרשות החדשנות, וכי הוא נרגש לקחת חלק בארגון משמעותי ששם לנגד עיניו את קידומה של החדשנות הישראלית".

ליאת נחמני מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של חברת האניבוק:

ליאת נחמני מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת האניבוק (HoneyBook), לאור המשך הצמיחה של החברה וגיוסי עובדים שהחברה מתכננת לעתיד הקרוב בישראל ובעולם.

נחמני מביאה איתה לתפקידה החדש בהאניבוק, יותר מ-20 שנות ניסיון בתחומים השונים של משאבי אנוש, במגוון רחב של ארגונים גלובליים.

בתפקידיה הקודמים היא ליוותה ארגונים בתהליכים של צמיחה מואצת, תהליכי שינוי והטמעת תרבות ארגונית, תפיסות ותהליכים שתמכו במימוש אסטרטגיות עסקיות מגוונות.

בתפקידה האחרון לפני האניבוק כיהנה נחמני בתפקיד Chief People Officer בחברת Aqua Security.

במסגרת תפקידה זה, היא תמכה בצמיחה המואצת של החברה, ובגידול במסםר העובדים מ-200 עובדים ל-600 עובדים כיום.

לפני כן, כיהנה נחמני במשך שבע שנים בתפקיד Chief HR Officer בחברת Zerto. בזטרו, כחלק מההנהלה הבכירה, בנתה נחמני וביססה את הארגון, את שדרת הניהול המרכזית ואת מותג המעסיק, תוך הגדלת מספר העובדים מ-65 עובדים ליותר מ-900 עובדים בעולם.

בעבר ניהלה נחמני את מחלקת משאבי האנוש בחברת אנוביט, בה היא הובילה את צמיחת החברה מ-45 עובדים ל-300 עובדים עד למכירת החברה לחברת אפל העולמית.

לאחר מכן, ניהלה נחמני את משאבי האנוש באפל ישראל במשך שנתיים נוספות, במשרדי החברה בארץ, בהם מועסקים 1200 עובדים.

חברת HoneyBook פיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי, המיועדת לעסקים קטנים ולעצמאיים.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה משלבת בין מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) למחשב ומובייל ,לבין יכולות נוספות כמו ניהול פרויקטים, הוצאת חוזים וקבלות, תיאום פגישות וקבלת תשלומים.

המערכת של החברה מאפשרת לעסקים קטנים לנהל את כל ההיבטים של העסק שלהם, החל ממציאת לידים חדשים, שליחת הצעות ללקוחות, הנפקת חשבוניות, קבלת תשלומים ועוד.

היקף ההזמנות שעוברות דרך הפלטפורמה של האניבוק עומד כיום על יותר מ-2 מיליארד דולר בשנה, והיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר. החברה מעסיקה כ- 200 עובדים בישראל ובארה"ב.

עם פרסום ההודעה על מינויה אמרה ליאת נחמני: "אני שמחה מאוד להצטרף להאניבוק ,להיות חלק מקבוצה מוכשרת של אנשים זו ולקחת חלק בחדשנות שהיא מובילה, בהישגיה המרשימים וצמיחתה בשוק הגלובלי.

"יחד נמשיך להוביל את מגמת הצמיחה של החברה במקביל לצמיחה העסקית, עם גיוסים למשרות במשרדים בתל אביב ושימור התרבות הארגונית הייחודית שתאפשר להאניבוק להמשיך להצליח ולחדש, ולהמשיך במגמת הצמיחה בכל התחומים".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה