סינריון משיקה מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים

סינריון משיקה מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים

סינריון השיקה מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים תחת השם: Synerion WFM Express. בין השאר המערכת נועדה למנוע תשלום שכר עודף ולאפשר ניהול ובקרה בדומה לתוכנות השכר של הארגונים הגדולים.

שיתוף
ניהול זמן ונוכחות עובדים

חברת סינריון מערכות, המספקת פתרונות תוכנה ארגוניים לניהול ההון האנושי, השיקה גרסת אקספרס (Synerion WFM Express) ייעודית לחברות קטנות ובסטארטאפים.

המערכת לניהול זמן ונוכחות עובדים מבצעת אוטומציה של תהליכי איסוף וניתוח נתוני שעות עבודה על רבדיו השונים, בהתאמה לחוקי דיני העבודה וע"פ הדרישות הייעודיות של כל ארגון, כולל שעות נוספות, איחורים, היעדרויות וימי חופשה – במטרה למנוע תשלום שכר עודף.

SYNERION WFM EXPRESS

בהיבטי ניהול זמן המערכת מאפשרת לעובדים לדווח על משך הזמן המושקע עבור כל פרויקט בחלוקה למשימות, ולארגון להפיק דוחות תמחיר משימות, תכנון מול ביצוע. המערכת אף מאושרת לצרכיי הדיווח של המדען הראשי.

אפליקציית שעון נוכחות באמצעות סמארטפוןממשק העבודה עם המערכת הינו אינטרנטי, כלומר לא נדרשת התקנה מקומית, והגישה לנתונים ולדוחות האוטומטיים מנוהלת על בסיס הרשאות מוגדרות מראש ובצורה מאובטחת. בנוסף הגישה והדיווח יכול להיעשות מכל מקום, בכל זמן, ואף קיימת אפשרות דיווח באמצעות סמארטפונים לדיווח ביצוע וניהול זמן גם מרחוק. לגרסת האקספרס אפשרות ממשק גם באנגלית, והמערכת מאפשרת ריכוז וניהול הנתונים מאתרים שונים (כולל מחו"ל) ללא צורך בהתקנות חומרה או ציוד מיוחד.

המערכת מאפשרת הפקת דוחות בקרה שונים ותזמונם, כולל: דוחות נוכחות מרמת העובד הבודד ועד לרמת המחלקה והארגון, דוחות שגויים וחריגים, נתוני נוכחות, ביצוע משימות ויתרת שעות וכן ניהול שוטף של נוכחות כוח האדם באמצעות תהליכי אישור ובקרה על היעדרויות מתוכננות, אישור שעות נוספות ועוד.

המערכת אף מאפשרת תכנון ובקרה של שעות עבודה, עבור חסכון בעלויות שכר, ובכך מאפשרת גם לארגונים קטנים ליהנות מיתרונות מערכת נוכחות עובדים בעלת ניסיון מוכח בשוק העבודה. בגרסת האקספרס ניתן דגש על קיצור זמני ההתקנה, היישום וההטמעה של הערכת וזאת בשביל לאפשר לארגונים הקטנים להתחיל את עבודתם עם המערכת ללא תקלות וללא צורך בכוח אדם ייעודי לנושא או בעל מיומנות ו/או ניסיון.

בנוסף, המערכת יכולה לגדול עם הארגון ללא צורך בהטמעה של מערכת נוכחות חדשה והיא בעלת יכולת התממשקות לתוכנות השכר וללשכות השכר השונות. כמו כן למערכת מנגנוני בקרה  המפחיתים את טעויות האנוש בהזנת הנתונים בצורה ידנית.

איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון, אמר למערכת כי: "מערכת Synerion WFM Express, המיועדת לעסקים קטנים, נבנתה במטרה לצמצם הוצאות מיותרות לארגונים, לחסוך בתהליכי אדמיניסטרציה ומייתרת התעסקות בניירת לצרכיי דיווחי עובדים על נוכחות בפועל והשקעת שעות עבודה לפי פעילויות ונותנת כלי בקרה וניתוח למנהלים לביצוע תמחיר משימות נכון, כל זאת ועוד מביאים לחסכון כספי אצל הלוחות שלנו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה