מינויים: 2 סמנכ"לי משאבי אנוש חדשים

מינויים: 2 סמנכ"לי משאבי אנוש חדשים

ברק שטרוזברג מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש של אסם. אטי דה לאון מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש ברייצ'יפ

שיתוף
מינויים במשאבי אנוש

מינויים במשאבי אנוש

אסם הודיעה לאחרונה על מינויו של ברק שטרוזברג, עד לאחרונה סגן הממונה על השכר באוצר לשעבר, לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש.

לפני כחודשיים פורסם כי שטרוזברג, רואה חשבון במקצועו שכיהן כסגן הממונה על השכר ועל יחסי העבודה באוצר, הודיע לשר על פרישתו. במקביל הודיע גם אהרן עוזיאלי כי הוא פורש. פורסם כי הסיבה העיקרית לעזיבתו של שטרוזברג היא מינויו של קובי אמסלם למנהל האגף. בחירה זו של שר האוצר יובל שטייניץ, הביאה לפרישה של שני בכירים אלה, וזאת למרות שהומלץ לשטייניץ למנות את שטרוזברג לתפקיד מנהל האגף.

שטרוזברג, בן 40, מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש באסם. והוא הגיע לאגף הממונה על השכר ויחסי העבודה לפני כחמש שנים. במשרד היה אחראי על רשות השידור, משרדי ממשלה שונים, גופים נתמכים, חברות ממשלתיות ותאגידים סטטוטריים. הוא רואה חשבון במקצועו, ולפני כן הועסק במשרד רואי החשבון ברייטמן, אלמגור ושות'.

אטי דה לאון מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש ואופרציה של חברת ההייטק רייצ'יפ, מתמחה באימות שבבים, תוכנה ובדיקות בתעשיית הסמיקונדקטורס. ייחודה של החברה היא שהיא מעסיקה רק נשים חרדיות, כ-100 מהנדסות ומתכנתות. החברה הוקמה בשנת 2007 על ידי רחלי גנות ועד היום היא בבעלותה.

לדה לאון ניסיון של 18 שנה בתחום הניהולי, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש של ICQ  הרוסית. ברייצי'פ, המחזיקה שני מרכזי פיתוח (בבני ברק ובחיפה), תהיה ממונה על כל היבטי משאבי האנוש והאופרציה.

דה לאון הנה משפטנית, היא מחזיקה בידה תואר ראשון במדעי המדינה ומרצה במסגרות שונות וכן מייעצת למנהלות משאבי אנוש בחילת דרכן. ניסיונה רב השנים כולל הובלת תהליכים ארגוניים כגון רכישות ומיזוגים, בנייה של אסטרטגיות בארגון ויישומן, ניהול ישיר של צוותי עובדים וטאלנטים ואחריות על מערכי הדרכה ועל ניהול הפיתוח הארגוני.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה