מותגי המעסיק המובילים ב- +Google

מותגי המעסיק המובילים ב- +Google

על אף שמרבית מאמצי הגיוס ברשתות החברתיות מתמקדים בליקנדאין, פייסבוק, טוויטר ואפילו באינסטגרם, גם ל- +Google יש מה להציע

שיתוף
מותג המעסיק ב- Google+

גם אם אתה מאמין שאנשים לא נמצאים במרביתם ב +Google, זו אינה רשת שמומלץ להתעלם ממנה כחלק מאסטרטגיית מיתוג המעסיק שלך.

בכל פעם שלחברה שלך יש הזדמנות לחלוק את המותג שלה בצורה משמעותית זה צריך להיות מנוצל בכל המדיות החברתיות. +Google מספק למותגים מקום לתפור את חליפת המיתוג שלהם.

להלן חברות שמפרסמות בהצלחה את מותג המעסיק שלהם ב- +Google:

Atlassian

ב- Atlassian מבינים כי הכל קשור לעבודת צוות ושיתוף פעולה והם מטמיעים חזק את מותג עבודת הצוות שלהם. העמוד שלהם ב- +Google מראה שמה שעובד עבור Atlassian יכול לעבוד גם עבור עסקים אחרים.

PepsiCo

PepsiCo היא חברת האם של Pepsi Frito-Lay ו- Tropicana. עם מותג כה גדול, PepsiCo ללא ספק יכולה למשוך מועמדים ללא כל מאמץ אך הם מראים שהם מעסיק גדול עושה בדיוק את ההפך. +Google שלהם מראה שהם סומכים על המתמחים שלהם ואהבו את המותג שלהם.

 

Kiva

Kiva הוא עסק להעצמה, אישית ופיננסית. העובדים שלהם צריכים להיות נלהבים לעשות את ההבדל, ועמוד ה- +Google שלהם מדגים את זה בצורה מושלמת. Kiva מציבה ציפיות מהעובדים באמצעות צילומים ומודעות עבודה.

שיעור של Kiva: אנשים מונעים על ידי תחושה של מטרה. אם העבודה שאתה מציע יכולה לספק את זה, תחלוק את זה.

 

 

Marc Jacobs

Marc Jacobs הוא מותג שגורם לכל חובב אופנה לרייר, ועמוד ה- +Google של המותג עושה את אותו הדבר. אתה יכול לחשוב שעבודות בתחום האופנה הם רק בעיצוב, אבל זה מצריך צוות מדהים ליצור מותג הוליסטי. בדף של MJ אנו רואים איך צלמים, סופרים, ואחרים עושים זאת ביחד.

iDoneThis

iDoneThis הוא כלי לפרודוקטיביות ומבחינת העובדים, פרודוקטיביות היא המהות. עמוד ה- +Google שלהם מלא בעצות לגבי איך להיות פרודוקטיבי. הם מצליחים להיות מעודדים וקלים, ומזכירים לנו שהפרודוקטיביות לא קשורה למאמץ וסבל אלא על לעשות מה שאתה אוהב.

שיעור מ iDoneThis: לנשום את המותג שלך. אם אתה רוצה שאנשים אחרים להשתמש במוצר שלך, תוביל על ידי דוגמה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה