מועמדת למשאבי אנוש: חן צור לשירותכם

מועמדת למשאבי אנוש: חן צור לשירותכם

המועמדת הבאה מעוניינת בגיוס עובדים או הדרכה. כדי לצבור ניסיון היא מתנדבת בכתיבת קורות חיים למובטלים

שיתוף
כח אדם

המועמדת הבאה שלנו בתחום משאבי אנוש היא חן צור, חיפאית ובקרוב גם אקדמאית ב"שירותי אנוש".  היא מחפשת להשתלב בתחום משאבי האנוש – הדרכה או גיוס עובדים. יש לכם מה להציע?

ניסיונה התעסוקתי של צור כולל מתרגלת בתוכנית תפנית לקידום בני נוער וצמצום פערי לימודים בין התלמידים. התפקיד כלל הדרכה, ליווי, ותמיכה בתלמידים.

כן צברה ניסיון לפני ובמהלך לימודיה בעבודה כנציגת מכירות בבזק, ונציגת מכירות וטלמרקטינג בחברות שונות.

שירותי אנוש נלמדים לתואר ראשון באוניברסיטאות שונות לאור התפתחות והתקדמות תחום השירות, שהפך למוקד של רוב הארגונים הקיימים בשוק. לרוב הלימודים מתמקדים בניהול, תכנון והטמעה של תהליכי שירות בארגונים, במטרה לייעל ולשפר את השירות ללקוחות פנימיים וחיצוניים.  

הלימודים כוללים בתוכם היבטים שונים: מתחומי החברה העסקית וגם מתחומי הרווחה והקהילה. במסגרת הלימודים נלמדים קורסים מתחומי ידע שונים, כמו סוציולוגיה, פסיכולוגיה, ניהול וכלכלה.  צור מספרת גם על קורס שלמדה במסגרת התואר, שהתמקד במיון עובדים, החל מבניית פרופיל לתפקידים וכלה בלימוד על מבחני מיון לעבודה.

במסגרת הלימודים לתואר ביצעה התנסויות שונות במסגרתן התנסתה בעבודה מול אנשים, בהדרכתם ובניהולם. בהתנסות שבצעה בעיריית חיפה היתה אחראית על מערך המתנדבים במחלקת משאבי קהילה. במסגרת הפרויקט גייסה מתנדבים והיתה אחראית על קליטתם, וכן על ארגון וקידום הפרויקט בו עסקו.

"גיוס מתנדבים דומה מאוד לגיוס עובדים בשכר", היא אומרת. "גם להם עורכים ראיון וצריך לבדוק למה הם רוצים להתנדב. צריך לבחון לאיזה תפקיד הם מתאימים ולאיזה פרויקט או עמותה, כי לא כל מתנדב מתאים לכל תפקיד או לכל ארגון".

 

צוברת פז"מ

כדי לצבור ניסיון במשאבי אנוש, היא החלה לאחרונה בהתנדבות בפרויקט של עמותת בעצמי, המסייעת למובטלים למצוא עבודה. תפקידה כמתנדבת בעמותה כולל סיוע ויעוץ לאוכלוסיות חלשות או לאנשים שמחפשים עבודה זמן רב: עזרה בכתיבת קורות חיים, שיחות אבחון שמטרתן לעזור למובטל למצוא כיוון תעסוקתי, יעוץ כיצד לגשת לראיון עבודה וכיצד לנהוג בו, הרחבת מקורות חיפוש עבודה ועוד.

צור מעידה על עצמה כבעלת מוטיבציה רבה מאוד לעבודה, וכעובדת חרוצה ואחראית.  מדוע היא רוצה לעבוד בתחום? בגלל האהבה לעבודה עם אנשים בשילוב מתן הסיוע להם וקידומם.  

ניתן ליצור קשר במייל: henzur@gmail.com

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה