מדור "לשכת גיוס": ב-888 ממליצים למועמדים: כנסו ללינקדאין של המראיינת שזימנה אתכם

מדור "לשכת גיוס": ב-888 ממליצים למועמדים: כנסו ללינקדאין של המראיינת שזימנה אתכם

והטיפ המרכזי לרכזת הגיוס: גם אם גייסת כבר חמישה עובדים לאותו התפקיד, לא להתייחס לגיוס השישי כאל חזרה על אותו הדבר כי תמיד יש ניואנסים

שיתוף
משאבי אנוש מאחורי הקלעים

תעודת זהות: מחלקת משאבי אנוש של קבוצת 888.

מיקום: הרצליה פיתוח.

נציגת המחלקה: דלית גלבוע, רכזת משאבי אנוש.

כמה עובדים בחברה: כ-1000 בעולם, כמחציתם בישראל.

כמה מילים אודות: קבוצת 888 עוסקת בבידור מקוון: היא מציעה אתרי משחקים כמו קזינו, ספורט, בינגו ופוקר. החברה הוקמה ב-1997 ומאז שנת 2005 היא הונפקה ונסחרת בבורסת לונדון. מייטופיה היא חברת בת של 888, והיא עוסקת בפיתוח משחקים לרשתות חברתיות.  

לאילו משרות מגייסים? "למגוון רחב של משרות. מפתחים, אנשי בדיקות מנתחי מערכות. כותבי תוכן, אנשי שיווק, אנשי שיווק אונליין, כלכלנים, אנליסטים, רואי חשבון, קנייני רכש ועוד. הכל מהכל, חוץ מאנשי חומרה".

באילו אמצעים מגייסים: "בשנתיים האחרונות הגיוס ברשתות החברתיות פייסבוק ולינקדאין הוא דומיננטי מאוד. אנחנו מתאימים את עצמנו להווי המועמדים. כמו כן לוחות הדרושים באינטרנט, דף הקריירה באתר הבית של החברה, חבר מביא חבר, לאחר שהמשרות מתפרסמות בתוך הפורטל הפנימי, חברות השמה. ניתן לומר שיותר מ50% מגיוסי העובדים שלנו מתבצעים דרך הרשתות חברתיות וחבר מביא חבר".

מה כולל תהליך הגיוס: "התהליך משתנה ממשרה למשרה אך באופן עקרוני הוא כולל ראיון מקצועי+מבדק, ראיון משאבי אנוש, בדיקת יושרה באמצעות מבדק ממוחשב ולאחר מכן שיחה עם רכזת משאבי אנוש על תוצאות המבחן. לעתים מתבצע ראיון עם מנהל מחלקה. לבסוף, בדיקת ממליצים. התהליך לא קצר ומאחר שרוב המרואיינים שלנו עדיין עובדים, אנו משתדלים לרכז מספר שלבים לאותו יום וכך להקל עליהם. כמובן אנו משתדלים להקל עליהם גם כדי לא לפספס מועמדים טובים".

יש הברזות של מועמדים מראיונות עבודה? "יש, ועדיין לא התרגלתי לסיטואציה הזאת.. לפני ראיונות אנחנו משתדלים לתזכר את המועמדים ולוודא שהם כותבים את תאריך הפגישה, מוודאים שהם מגיעים. התירוץ הכי נפוץ הוא 'שכחתי', ו'הייתי בטוח שהראיון ביום ראשון הבא'. היה גם 'הייתי כל הלילה בבית חולים'. אני כן אנסה לתאם שוב אם מדובר במועמד אטרקטיבי, או שאני נותנת את הטלפון שלי ומציעה לחזור אלי אם ירצה לתאם מועד חדש.  ובדרך כלל הם לא חוזרים. כמובן שזו הערה שנרשמת, ושנחשבת לנקודה שחורה אצל המועמד".

טיפ לרכזת גיוס: "חשוב שתלמד להכיר היטב את המנהלים ואת צרכי הצוות. אף תפקיד לא דומה לאחר. גם אם היא כבר גייסה חמישה אנשים לאותו התפקיד, תמיד יש ניואנסים, צריך להתאים את העובד למנהל ולצוות. זה גם היתרון של גיוס בתוך הבית – ש'בתוך עמי אני יושב'. את מכירה את המטריה בחברה".

טיפ למועמדים: "תעשו שיעורי בית, אנחנו מעריכים מאוד עובדים שמגיעים מוכנים עם ידע על החבר ועל התפקיד. אם יש חברים בתחום תשאלו אותם על התפקיד. תקראו על הרקע של הרכזת בלינקדאין. אין הזדמנות נוספת לרושם ראשוני, אל בבקשה אל תגיעו חולים, עדיף להודיע ולקבוע מועד חדש לראיון". 

מד הלחץ בעבודה מ 1 עד 5: "תלוי בפיקים, כרגע 5 פלוס".

מה משמעות השם 888? "זה מספר מזל סיני, כמובן שהוא נבחר בגלל הקונוטציה למשחקים והימורים".

עוד משהו: "כל חברי ההנהלה שלנו התקדמו בתוך החברה. לפחות חמישה עובדים מההנהלה הבכירה התחילו לעבוד בחברה בתפקידים מקצועיים זוטרים יחסית".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה