כתב אישום הוגש נגד עובד מד"א שהטריד מינית מתנדבת

כתב אישום הוגש נגד עובד מד"א שהטריד מינית מתנדבת

מכתב האישום עולה כי העובד ניסה לפתח את קשרי הידידות עם המתנדבת ליחסים אינטימיים, שבלב מסוים ביקשה לשווא לעצור

שיתוף
הטרדה מינית בעבודה

הטרדה מינית בעבודה

הטרדה מינית בעבודה יכולה להתחיל מיחסי ידידות בין עובד לעובדת. יש מקרים שבהם העובדת אינה מעוניינת ביחסים קרובים יותר עם העובד, שמפגין כלפיה חיבה עזה ומרעיף עליה מחמאות, לעתים היא מתלבטת ומאפשרת לו להתקרב, אך כשהיא מחליטה שהיא אינה מעוניינת ורוצה לעשות לזה סוף – העובד לא יודע מה זה "לא", ולא רק שלא מפסיק, אלא הוא גם מנצל את שהותם יחד במקום העבודה, מנסה שוב ושוב ומשתמש בכוח.

כתב אישום הוגש לפני מספר ימים לבית משפט השלום ברמלה נגד עובד מד"א תושב מודיעין, שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים במתנדבת קטינה. הנאשם הועבר למעצר בית מלא בבית משפחתו בבני ברק.

מכתב האישום עולה כי החל מחודש דצמבר 2011 במהלך עבודתם המשותפת של העובד והנערה נוצרו ביניהם קשרי ידידות, במהלכן הרעיף עליה מחמאות ולאחר מכן ניסה להגיע עמה ליחסים רומנטיים. העובד שלח למתנדבת תמונות פורנוגרפיות ומשפטים כתובים המחמיאים לה.

בהמשך נכתב בכתב האישום כי הנאשם יזם מספר מפגשים עם המתלוננת, בהם נישק אותה בפיה, נגע בחזה ובאיבר מינה והמתלוננת לא התנגדה. לאחר מכן היא הבהירה לו שהיא לא מעוניינת בקיום יחסים אינטימיים עמו, מאחר שהוא מבוגר ממנה בשנים רבות, נשוי ואב לשלושה ילדים. הנאשם הגיב בחיוב, ואמר שהוא מבין כי עשה טעות וכי הוא מקווה שהם יישארו בקשרי ידידות.

למרות הדברים, בדרכם חזרה באמבולנס מזירת אירוע, בזמן שהיו לבד ברכב, שאל אותה הנאשם האם היא מתגעגעת אליו, ואמר לה כי היא מבלבלת אותו. בהמשך לדבריו, לקח את ידה והצמיד אותה לאיבר מינו.

במהלך נסיעה אחרת נגע הנאשם בחזה של המתלוננת, וביקש ממנה לעבור למושב האחורי על מנת שיגע באיבר מינה. המתלוננת סירבה. הנאשם חזר על דבריו וביקש ממנה לעבור למושב האחורי. לאחר שסירבה שוב, אמר כי היא מקשה עליו ובכל מקרה יעשה מה שהוא רוצה. המתלוננת ביקשה שיחדל, ולמרות זאת הנאשם התעלם מסירובה, הפעיל כוח ובסופו של דבר חששה הנערה מהמשך התנהגותו ומתוצאותיו ועל כן היא חדלה מהתנגדותה.  

לקבלת מידע נוסף לגבי מניעת הטרדה מינית במקום העבודה ניתן למלא את הפרטים הבאים:

[[ טופס מוטמע]]





כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה