כיצד מנהלים עובדי מלון ברמת 5 כוכבים?

כיצד מנהלים עובדי מלון ברמת 5 כוכבים?

התייעלות ברשת בתי המלון האקסקלוסיבית Maybourne Hotel - מעתה שיבוץ העובדים יבוצע במערכת ניהול אוטומטית של Kronos

שיתוף
תוכנת גיוס

תוכנת גיוס

התייעלות ברשת בתי המלון הבריטית Maybourne Hotel (אשר לה 3 בתי מלון ברמת 5 כוכבים) השיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לניהול סידור העבודה Schedule Management של העובדים.

הרשת מעסיקה כיום לא פחות מ-1,500 עובדים בתפקידים ובדרגים שונים, במשמרות סביב השעון כפי שנהוג בענף התיירות. עד כה בוצעו השיבוצים בכל סניף בנפרד במתודות שונות כגון לוחות שעם, גיליונות וטבלאות ממוחשבות למיניהן. לדברי נציגי ההנהלה, הליך השיבוץ הידני גזל זמן רב אך החיסרון הגדול ביותר היה שקשה היה לפקח על תהליך השיבוץ, ברמת המקרו, וכאשר החליטו לקצץ עלויות, כמעט שלא ניתן היה לעשות זאת בשיטות הישנות.

במטרה להקל על ההנהלה לבצע שיבוץ למשמרות בצורה האפקטיבית ביותר, תוך סנכרון בין צרכי המערכת לכוח האדם העומד לרשותו ואילוצים של העובדים, בצורה אחידה בכל שלושת הסניפים, עם דגש על צמצום הוצאות, בחרה רשת המלונות להטמיע מערכת טכנולוגית חדשנית לניהול הון אנושי בארגונים.

חברת Kronos ספקית פתרונות טכנולוגיים לאוטומטיזציה של תהליכים, המספקת ממשק מתקדם לניהול מידע, ניהול הון אנושי, חישוב סיכונים וצמצום עלויות, נבחרה להטמיע את המערכת לשיבוץ וניהול כוח אדם ברשת.    

ראלף בלזר, מנהל יחידת IT  ברשת Maybourne Hotel, אמר לתקשורת כי: "כרשת בתי מלון ברמת 5 כוכבים, הידועה בזכות המצוינות בשירות, אנחנו משקיעים הון עתק בשכר העובדים ולמעשה זו ההוצאה הגדולה ביותר של העסק. באמצעות הטמעת מערכת Kronos אנו נצליח לצמצם עלויות על ידי כך שנחסוך בזמן העבודה אך בעיקר בהוצאות על שעות נוספות וזאת באמצעות העבודה על מערכת ניהול אינטגרטיבית אחת. עבודה על מערכת המכילה אפליקציות לסינכרון בין חוקי המדינה בנושא שכר מינימום, שעות נוספות ותנאים סוציאליים לבין סידורי העבודה האישיים. כך נוכל להקטין עלויות מיותרות על שעות נוספות ולעבוד על פי חוקי המדינה בכל הנוגע לשעות עבודה ומנוחה וכיו"ב. זהו פתרון חכם, חסכוני ומתקדם שיאפשר לכלל המנהלים ברשת לעבוד בצורה אחידה ובשקיפות מלאה."

בלזר עוד הוסיף וציין כי המעבר למערכת צפוי לחסוך 50% בזמני שיבוץ העובדים, הפקת דוחות של שעות עבודה, דוחות שכר ועוד.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה