שיתוף

נתוני משאבי הופכים להיות מתוחכמים להפליא. רוב מחלקות משאבי אנוש לא מתקדמות עדיין לטכנולוגיה המקסימלית, אך לאלו שלוקחות ברצינות ניתוח מדדים יהיה יתרון עצום על פני המתחרים. "תחושות בטן" לא עובדות יותר ברשות עצמן.

הבנת התכונות והאיכויות שיהפכו את הביצועים של העובדים לטובים יותר, תסייע לצוות שלך לגייס ולשמור על הכישרונות בחברה.

העתיד של ערכי משאבי אנוש הוא ניבוי, אבל זה עדיין לא שם. הרעיון הוא מדליק, אבל הטכנולוגיה עדיין לא מושלמת. כאשר צוותי משאבי אנוש יתחילו להשתפר בתחום האנליזה של האנשים שלהם, כולם בחברה יחלקו את אחריות המדידה וייעול המספרים הללו.

ככל שיותר עסקים משתמשים בניתוחים כדי לקבל החלטות, כך צוותי משאבי אנוש מרגישים את הלחץ למנף ביג דאטה כדי לשפר דברים כגון: זמן הגיוס ושימור העובדים.

שאלות שמנהלי משאבי אנוש יכולים להשיב עליהן באמצעות ניתוחי הנתונים:

איך אנחנו יכולים להעסיק ולשמר כישרונות על?

כיצד נוכל לשנות את מערכת התגמולים שלנו?

כיצד נוכל ליצור שיתופי פעולה נוספים?

כיצד נוכל להגדיל את גיוון העובדים?

על פי מחקרים שנעשו לאחרונה, לחברות שעושות שימוש בניתוח נתונים במשאבי אנוש, יש תוצאות טובות פי 3 מבחינת איכות הגיוס, פיתוח מנהיגות ותחלופת עובדים.

חשוב לזכור בעת שימוש בנתונים כדי לקבל החלטות, שהמערכת לא אמורה לשמש אותך באופן עיוור. יש להשתמש בנתונים כדי לגבות או לחזק את ההיפותזות שלך, ולא לאפשר לנתונים לעשות את ההחלטות במקומך.

מדדי חיזוי משאבי אנוש

שחיקה של עובדים היא בעיה רצינית עבור חברות רבות. כישרונות על הם נדירים וקשה לשמור עליהם כשיש ביקוש גבוה. הקשר בין אושר העובדים לבין שביעות רצון הלקוחות הוא ברור, ולכן חברות צריך להשתמש בנתונים כדי לשמור על העובדים מאושרים.

ניתוחי חזוי יכולים לעזור לשפר את מעורבות ואושר העובדים ולתכנן מסעות פרסום לשמירת עובדים.
אלגוריתמים מתוחכמים משתמשים בנתונים היסטוריים כדי לקבוע את הסבירות שמישהו יעזוב את החברה.

ערכים בגיוס

כמות הנתונים שמגייסים יכולים להשתמש בהם בגיוס, עושה את העבודה שלהם קלה יותר. יש כמה דרכים שמגייסים יכולים להשתמש בנתונים כדי להשתפר בעת הגיוס:

חברות יכולות לצלול עמוק במדיה החברתית כדי למצוא את האנשים הנכונים.

חברות יכולות לעשות ניתוחי טקסט על מאות קורות חיים שיש להם במאגרי המידע.

חברות יכולות להשתמש במשחקים מתקדמים ובדיקות כדי למדוד מיומנויות של מועמדים.

הרשת החברתית האפקטיבית ביותר עבור מגייסים היא LinkedIn. הדרך הרגילה בה מגייסים משתמשים ב- LinkedIn היא פרסום משרות פתוחות ואיתור מועמדים.

כדי לייעל את השימוש ברשת החברתית, צריך להתחיל על ידי בניית קשרים וגידול הרשת החברתית שלך. כולם צריכים להיות כלולים בזה, חברים, משפחה, עמיתים לעבודה, ווכד', אתה אף פעם לא יודע מהיכן יגיע המועמד הבא שלך.

כמו כן, עליך להצטרף לקבוצות שבהן תוכל להתחבר למועמדים פוטנציאליים. לדוגמה, אם אתה מחפש אנשים שיווק, תוכל למצוא קבוצה רלוונטית ב- LinkedIn. ברגע שאתה מצטרף לקבוצות רלוונטיות, יש להתחיל להשתתף בדיונים בקבוצה כדי לרכוש חברים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה