יתרונות העל של טיולי התמריץ

יתרונות העל של טיולי התמריץ

טיולי תמריץ מוכחים כאפקטיביים במיוחד לארגונים כיוון שבאמצעותם ניתן להשיג יתרונות שלא יושגו באמצעים אחרים

שיתוף

טיולי תמריץ מהווים את התמריץ האולטימטיבי – הם מתגמלים הצלחה רצויה שהושגה, ומעודדים השגת הצלחות עתידיות.

בין תוצאות התמריצים שהטיולים המושקעים משיגים: תמריצי מכירה – מיקוד צוותי המכירות כדי לקדם ולמכור מוצר ספציפי. תמריצי שותף עסקי – שילוב העובדים והמנהלים בתכנית העסקית של הארגון, מעורבות עובדים – הנעה ומוטיבציה גבוהה וכן השראה, המגדילים את התפוקה.

יתרונות העל של טיולי התמריץ הם אלו שמביאים להחלטה להמשיך ולהשקיע בהם. מדובר לרב בנופש חברה חד שנתי, מפנק ומושקע, שמותיר אצל העובדים זיכרונות נעימים, מוטיבציה גבוהה לעבודה וכמיהה לנופש הבא.

להלן 3 יתרונות על של טיולי תמריץ:

השגת יעדים עסקיים

טיולי תמריץ מציעים לעובדי הארגון הזדמנות מעודדת, מניעה ומתגמלת, להשגת היעדים העסקיים. הנופש מאפשר הפסקה מפנקת מהעבודה מצד אחד, ומאידך נותרת האווירה המקצועית המושגת באמצעות הנוכחות של מנהלי החברה. נופש באניית פאר של חברת סנורמה שירותי תיירות אשר מייצגת את תאגיד השייט העולמי רויאל קריביאן, מאפשר לעובדים להירגע מול מרחבי הים הפתוחים והשקט, ומצד שני להתכנס בחדרי ישיבות מאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת, לעבור על מצגות, להציג את היעדים העסקיים הקרובים של החברה, לבצע סיעורי מוחות ולחשוב כיצד ניתן להשיג אותם. השילוב בין הרוגע והאטרקציות המפנקות, לבין שמירה על אווירת עבודה ברקע, הוא שילוב אפקטיבי שמביא גישה חדשה לעבודה ומניע באופן משמעותי. ניתן גם לשלב סיעורי מוחות במשחק בזמן הנופש – דבר שלא יוכל להתקיים בתוך המשרד. אפשר למשל לערוך פגישה כזו על שפת הבריכה ובכל פעם שעובד מעלה רעיון מוצלח שמקדם את התכנית העסקית של הארגון, הוא זוכה לשכשך במים. ניתן לקיים פגישה כזו על הבר של האנייה וכשעובד משיג תובנה מקדמת שכולם מסכימים עליה, הוא זוכה לכוס בירה צוננת. השילוב בין הפן המקצועי לחברתי הוא בעל פוטנציאל יצירתי אדיר.

קונצנזוס

טיולי תמריץ מהווים קונצנזוס. אין כמעט אנשים שיסרבו לטיול אטרקטיבי מפנק. בניגוד לסנפלינג, קארטינג, סקי ופעילויות אחרות, נופש באנייה או במלון הוא משהו שכמעט כולם מסכימים עליו ורוצים בו. בכך טיולי התמריץ מהווים תגמול מתאים לכלל העובדים והמנהלים בארגון. סקרים מראים כי בבחירות עובדים את התגמול שלהם, הרב מעדיפים נופש חברה על פני אטרקציה ספציפית וממוקדת. זהו יתרון על נוסף של נופשי התמריץ, שהם מתאימים ומספקים את כולם.

חוויה בלתי נשכחת

טיולי תמריץ מספקים חוויה בלתי נשכחת עבור המשתתפים בהם. הם ילכו עם החוויה הזו הביתה והיא תיצרב במוחם לתקופה ארוכה לאחר שהטיול הסתיים. בכך יש להם ערך מוסף המחזק את העובדים ומניע אותם בתקופות לחוצות. הם יזכרו את החוויה המדהימה בהמשך והיא תספק להם כוח להתמודד עם לחצים בעבודה ועם פרויקטים מורכבים. המחשבה שיהיה טיול נוסף דומה בהמשך, תשמור על מעורבות העובדים במשך השנה ועל הפרודוקטיביות שלהם.

למידע נוסף – לחצו כאן!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה