ימי חסד לעובדי הקבלן: גם "פריגו" יקלוט 50 עובדים לשורותיו

ימי חסד לעובדי הקבלן: גם "פריגו" יקלוט 50 עובדים לשורותיו

מפעל התרופות בירוחם יספח למצבת העובדים הקבועים עוד כ-50 איש שהועסקו עד כה כעובדי קבלן. בהסתדרות מברכים, כצפוי.

שיתוף

בעוד אמש (יום ג') התבשרנו על ביטול השביתה ברכבת ישראל על רקע העסקת עובדי קבלן חיצוניים בתחזוקת הרכבת, נוטרל אתמול מוקד נפיץ נוסף באותו הקשר: מפעל התרופות פריגו (אגיס לשעבר) בירוחם, יקלוט לשורותיו כ-50 עובדים שהועסקו בתחומו באמצעות קבלני כוח אדם.

ההסכמה הושגה במסגרת המשא ומתן שניהלה מזכירת האיגוד המקצועי במרחב, קלריס ויניג, על מעבר עובדים במפעל למשמרות. ויניג הודיעה למנכ"ל משאבי האנוש בפריגו, יוסי גל, כי לא תחתום על הסכם המעבר אם תימשך העסקת עובדי הקבלן במפעל.

ההנהלה נעתרה לדרישה ותקלוט את עובדי הקבלן, כאמור, עד תחילת פברואר הקרוב. זאת תוך תוספת הטבות לעובדים הקבועים כמו תשלום על שעות נוספות מעבר למקובל בחוק; הטבות לנשים לאחר חופשת לידה; העלאת פרמיות ועוד.

"הבהרנו להנהלה שההסתדרות אינה יכולה לנהל מו"מ על תנאי העסקתם של העובדים הקבועים, כל עוד קיימת העסקת עובדי חברות כוח-אדם ללא הצדקה", אמרה ויניג. "מדובר בעובדים שמועסקים בדיוק באותם תפקידים של חבריהם, כך שאין סיבה ליצירת הפליה ומעמדות של עובדים במפעל".

במפעל מועסקים כ-300 עובדים ולדברי ויניג, צפוי לקלוט כ-100 נוספים בתקופה הקרובה ולהגיע למצבת בת כ-650 עובדים בטווח הארוך. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה