ידיעות אחרונות: גליה מאור מועמדת ליו"ר תנובה

ידיעות אחרונות: גליה מאור מועמדת ליו"ר תנובה

מנכ"ל בנק לאומי לשעבר מקובלת גם על בעלי השליטה הישראלים בתנובה, הקיבוצים ו"מבטח שמיר". ב"איפקס" בעלת השליטה שומרים בינתיים על שתיקה

שיתוף

מנכ"ל בנק לאומי לשעבר, גליה מאור, מועמדת לתפקיד יו"ר תנובה.

מוסף ממון של העיתון ידיעות אחרונות דיווח הבוקר (ב'), כי קרן איפקס, בעלת השליטה בתנובה, הציעה למאור את התפקיד והצדדים מצויים במגעים בינם לבין עצמם בשלב זה.

מאור עלתה לכותרות רק לפני ימים אחדים, כאשר דירקטוריון הבנק אישר לוותר לה על תקופת הצינון והמענק שניתן לה בגינו בסך כמה מיליוני שקלים. הביקורת הציבורית דחקה בה להסתפק בכמה מאות אלפי שקלים ובתקופת צינון מקוצרת בת חצי שנה, במקום שנתיים.

אשר לתנובה, מועמדותה של מאור זוכה לתמיכה גם מצד בעלי השליטה הישראלים בחברה – מבטח שמיר והקיבוצים. עוד דווח כי השבוע אמורה להתקיים פגישה בין השותפים בחברה, במהלכה אמורים להגיע לסיכומים בנושא המועמד לתפקיד היו"ר.

יו"ר תנובה

מאור (יח"צ)

דובר מטעמה של מאור מסר למוסף: "מאור מקבלת מאז פרישתה לא מעט פניות והצעות, וכאשר תקבל החלטה באשר לעיסוקיה העתידיים – תודיע על כך באופן מסודר".

היו"ר הקודם, שלמה רודב, פרש לפני חודשיים מאותו התפקיד בתום חצי שנה בלבד במשרתו, בעקבות חילוקי דעות עם איפקס. מינויו של רודב בא בעקבות פרישתה של זהבית כהן מתפקידה זה, בעקבות המחאה החברתית. מאז פרש, מינתה איפקס את שמואל אבן, חבר ועד ההנהלה, ליו"ר זמני.

באיפקס אומרים כי תנובה פועלת לאיתור יו"ר לחברה ואינם מתייחסים לשמות מועמדים ספציפיים על-מנת לא לפגוע בתהליך".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה