חמשת הדרכים היצירתיות לגיוס טאלנטים

חמשת הדרכים היצירתיות לגיוס טאלנטים

כל מי שניסה לקטוף כוכב יודע שהדרך להגיע לשמיים אינה עוברת בצינורות המקובלים. על מנת לגייס טאלנטים לחברה שלך, צריך ראשית לאתר אותם בעולמות בהם הם נמצאים

שיתוף
זיהוי טאלנטים בתהליך גיוס עובדים

להשתמש ברשתות החברתיות, לעדכן את אתר האינטרנט של החברה ולחבור לעולם הטאלנטים, הן כמה מהדרכים היצירתיות לגייס את הטאלנט הבא לחברה

אופטימיזציה של מודעת הדרושים

אם אתה בוחר לפרסם מודעת דרושים באתרי הדרושים, על מנת להגיע למועמד הייחודי שלך בצורה האופטימלית ביותר, יש לבצע אופטימיזציה של המודעה עצמה. לנסח אותה בצורה שתתאים לטאלנט הרצוי. להדגיש בדרישות החובה את הכישורים המיוחדים שאתה רואה לנכון שצריכים להיות לו ולציין בסעיף ה'יתרונות' את המאפיינים המיוחדים של המועמד עליהם לא תרצה לוותר.

איתור טאלנטים ברשתות החברתיות

אם חשבת שפייסבוק מיועדת לשמירה על קשר עם חברים בלבד, הרי שכדאי לחשוב על כך שוב. פרסום מודעת הדרושים בפייסבוק, בקידום ממומן ומטורגט לקהל יעד ספציפי, יסנן ביתר דיוק את המועמדים אליהם אתה שואף להגיע. היתרון באפשרויות הטארגט של פייסבוק היא לבצע אופטימיזציה ככל האפשר, לקהל היעד שלך. אתה יכול לבצע סינון לפי גיל, איזור מגורים, השכלה אקדמאית, תחומי עניין ומשרות קודמות. יתר על כך, אתה יכול אפילו לטרגט טאלנטים לפי תחומים יצירתיים במיוחד בהם הם מתמחים. בכך פייסבוק מתעלה על דרכים אחרות לאיתור מועמדים ספציפיים.

גם הרשת לינקאין מצוינת לאיתור הכוכב שלכם. בלינקדאין חברים כיום למעלה מ- 1.3 מיליון ישראלים. יש שם עשרות אלפי מועמדים לתפקידים שונים. גם בלינקדאין בדומה לפייסבוק, תוכל להגדר ביתר דיוק את קהל היעד – המועמדים הטובים ביותר למשרה, באמצעות פרמטרים כגון: תפקיד, גודל ארגון, סוג ארגון ועוד. ניתן לאתר במנוע החיפוש המתקדם של לינקדאין מאפיינים ספציפיים של המועמדים.

אופטימיזציה של אתר האינטרנט

על מנת למשוך טאלנטים לעבודה בחברה שלך, עליך לבצע אופטימיזציה של אתר האינטרנט של החברה. מועמדים שנכנסים לאתר ומתעניינים בחברה, צריכים לחוש בו ברגע שהם מתחברים לאתר, את ההוואי והקונספט של החברה. תוכל לשים טיזר בעמוד הבית או בדף הנחיתה, סרטון וידאו שממחיש את חווית העובדים בחברה, או מודעת דרושים מסוגננת בצורה ייעודית, לקהל היעד אותו אתה מעוניין למשוך לחברה.

פרסום ויראלי

אין לזלזל בכוחו של הפרסום הויראלי לאיתור טאלנטים לחברה. חברה קנדית לייצור תעשייתי משכה אליה עובדים בדרך ויראלית יצירתית במיוחד, כאשר תלתה שלט מחוץ למפעל עליו נכתב: "מסיגי גבול – יועסקו". הדרך היצירתית משכה כשרונות שהתאימו לסוג ההומור והחשיבה מחוץ לקופסה. רצוי להעלות מודעת דרושים יצירתית ויראלית לרשתות החברתיות המוכרות וכן לפורומים שונים הקשורים לחיפוש עבודה.

לצוד כוכבים

בציד הכוכבים שלך חשוב מאוד לדעת, שמרבית הסיכויים שהם לא יגיעו אליך. הדרך הטובה ביותר להגיע לטאלנטים היא לפנות למקומות בו הם נמצאים. להיכנס לעולמות התוכן שלהם באינטרנט, לנסות לאתר אותם בפורומים ספציפיים הרלוונטיים לעיסוק המקצועי שלהם, לפנות למכללות ואוניברסיטאות מהן יוצאים מצטיינים ומוכשרים בתחומם, להגיע לירידי תעסוקה ולשוחח עם כמה שיותר אנשים. אלו הדרכים הטובות ביותר לאתר את הכוכב הבא של החברה שלך.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה