זרוע ה-IT של מנפאואר ישראל מותגה מחדש ונקראת מעתה Experis

זרוע ה-IT של מנפאואר ישראל מותגה מחדש ונקראת מעתה Experis

Experis היא אחת מארבעת מותגי מנפאואר גרופ העולמית ומתמחה בקידום גופי הפיתוח של חברות באמצעות מתן פתרונות מתקדמים המבוססים על מערכות מידע, היי-טק והנדסה.

שיתוף

חברת MIT (מנפאואר IT), החברה הבת של מנפאואר ישראל מתחום ההיי-טק, הודיעה על הצטרפותה ל- Experis העולמית.

Experis היא אחת מארבעת מותגי מנפאואר גרופ העולמית, והיא חברה גלובלית המתמחה בקידום גופי הפיתוח של חברות באמצעות מתן פתרונות מתקדמים המבוססים על עולם מערכות המידע, ההייטק וההנדסה. MIT  משמשת כזרוע ההייטק של קבוצת "מנפאואר ישראל" ומספקת פתרונות מתקדמים לעולם ההייטק באמצעות שילוב של ידע, מומחים וטכנולוגיה. החברה פועלת בחמש חטיבות עסקיות.

MIT עברה תהליך הסמכה מטעם Experis העולמית ונקראת מעתה Experis ישראל. החברה מספקת שירותי ניהול פרויקטים, ייעוץ, הדרכה, השמה ו –Outsourcing ומתמחה באיתור ובהכשרה מקצועית של מומחים מכל תחומי הטכנולוגיה המובילים. בין לקוחותיה של Experis העולמית מצויות החברות Salesforce, Symantec, SAP, Microsoft, Cisco, Oracle, HP ועוד.

בטקס השקת המותג Experis בישראל, אמר ארז בנוביץ', מנכ"ל החברה: "מהיום אנו חלק מחברה גלובלית מובילה המספקת ללקוחותיה ולעובדיה את אותה רמת שרות ומקצועיות אליה הורגלו, עם גב של קבוצה הפרוסה ביותר מ- 50 מדינות, מעסיקה יותר מ-38 אלף עובדים ובעלת מחזור מכירות של למעלה מ- 3 מיליארד דולר בשנה".

"הצלחת החברות בנויה על הכישרונות שבהם", הוסיף בנוביץ', "אנחנו מנצחים במרוץ אחר הכישרונות: מאתרים את המועמדים הטובים ביותר, מגדלים כישרונות אצלנו ומציעים ללקוחותינו מומחיות בכל תחומי ההיי-טק, מערכות המידע וההנדסה".

ישראל היא המדינה ה- 24 המצטרפת למותג Experis. במסגרת השקת Experis בישראל מותגו מחדש משרדי החברה בתל-אביב, וכן עלה לאוויר אתר אינטרנט חדש.

 

מנפאואר וחבר יקדמו תעסוקת אקדמאים ערבים 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה