שיתוף

* המאמר נכתב ע"י אורית שירה רונן.


אורית שירה רונןלינקדאין היא הבמה של מנהלי משאבי אנוש וגיוס. בשנה הקרובה כל עובד/ת במחלקה זו זקוקים לרכוש ידע מקצועי על מנת להשיג פתרונות ולהתגבר על אתגרים בתהליך הגיוס. על ידי שימוש יעיל בפלטפורמה, מנהלי גיוס יכולים למצוא מועמדים מתאימים, לבנות מערכות יחסים, לסנן מועמדים בצורה יעילה יותר ולהישאר מעודכנים בחדשות ובעדכונים שבתעשייה.

להלן מספר סיבות טובות לניהול הפעילות בלינקדאין בעצמכם:

  • שליטה ישירה: כאשר מחלקת הגיוס מנהלת את לינקדאין בעצמה, יש לה שליטה ישירה על תהליך הגיוס והיא יכולה לבצע שינויים או התאמות לפי צורך. תגובתיות גבוהה לפניות של מועמדים, עדכון מודעות דרושים בזמן אמת, ופיקוח מקרוב על תהליך הגיוס יתרמו לאפקטיביות באופן מיידי.
  • חיסכון בעלויות: שכירת ספק חיצוני מצריכה משאבים כמו זמן וכסף. העברת התכנים וניהול התקשורת מול הספק יכולה לגזול זמן שמחלקת הגיוס יכלה לנצל לטובת ניהול הערוץ בעצמה. בנוסף התשלום החודשי יכול לשמש כתקציב פרסום למשרות ושיטות גיוס אחרות.
  • הבנה טובה יותר של תרבות החברה: מחלקת הגיוס מכירה את תרבות החברה וערכיה יותר מאשר ספק חיצוני. הבנה זו חיונית בעת יצירת מודעות דרושים, סינון מועמדים וביצוע ראיונות. על ידי ניהול הלינקדאין, מחלקת הגיוס יכולה להבטיח שהתוכן המוצג יהיה מדויק ובשפה הנכונה להם, ללא הגבלת פרסומים ו/או בעיה לעדכון תכנים בזמן אמת. מנהלים שמכירים את הפלטפורמה יכולים ליצור תוכן מרתק המדגיש את נקודות החוזקה של החברה ולמשוך כישרונות מובילים.
  • מציאת מועמדים מתאימים: התמצאות בפלטפורמה באופן טכנולוגי תשפר את יכולות החיפוש ועם יצירתיות מצד המגייס, תשדרג את ההגעה למועמדים איכותיים יותר ותתרום לסינון נכון יותר.
  • בניית קשרים עם מועמדים: לינקדאין מאפשרת לבנות קשרים עם מועמדים עוד לפני שהם פונים למציאת עבודה. על ידי יצירת קשר עם מועמדים באמצעות פוסטים, הערות והודעות, מנהלי גיוס יכולים ליצור רושם חיובי ולעודד מועמדים לראות את החברה בעתיד כמעסיק פוטנציאלי.
  • שילוב פעילות הדף עם פרופילים של מגייסים: יצירת תוכנית תוכן המשלבת פרסום תכנים בדף וההקבלה בפרופילים של המגייסים תיצור אמינות, הגברת מודעות והפיכת התוכן לויראלי.
  • התפתחות מקצועית אישית: ידע זה כוח. התמצאות בלינקדאין תורמת למנהל הגיוס באופן אישי לשיפור יכולותיו המקצועיות. מנהלי HR השולטים בזירה זו הם בעלי יתרון על פני מנהלי גיוס אחרים שכן היא כלי עבודה יום יומי עבור מחלקות אלו. היכולת ליישם את הידע ולנהל את מסע גיוס העובדים מא' ועד ת' בצורה עצמאית תורמת להתגברות על מכשולים ואתגרים.
  • להתעדכן במגמות בתעשייה: לינקדאין היא גם משאב מצוין להתעדכן במגמות בתעשייה ובשיטות עבודה מומלצות בגיוס עובדים. מנהלים המכירים את הפלטפורמה יכולים להצטרף לקבוצות, לעקוב אחר מובילי דעה ולהשתתף בדיונים.

לסיכום: לינקדאין מתפתחת ללא הרף וכמו כל רשת חברתית אחרת, גם היא חושבת על הגברת זמן השהיה של הגולש ושיפור חווית המשתמש, על אחת כמה וכמה העוסקים במלאכת הגיוס. הגיע הזמן לנצל את שלל הכלים והפיצ'רים שהיא מציעה לטובת הצלחתו של תהליך הגיוס.


אודות הכותבת: אורית שירה רונן – מומחית ומרצה לשיווק ולגיוס דיגיטלי. מנחת קורס גיוס דיגיטלי וסדנאות גיוס בלינקדאין 052-6351675

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה