הוקרת עובדים מצטיינים בחברת קומדע

הוקרת עובדים מצטיינים בחברת קומדע

בחברת קומדע מציינים עובדים מצטיינים ועורכים עבורם אירועי הוקרה. ראיון עם מנכ"ל קומדע, מר זאב שטח

שיתוף
זאב שטח

זאב שטח, מייסד ומנכ"ל חברת אבטחת המידע קומדע

מחלקת משאבי אנוש והנהלת קומדע מובילים לאיכות ומצוינות כבר למעלה מ-33 שנה באמצעות פיתוח ועיצוב תרבות ארגונית של: מקצועיות, שותפות, יושרה (Integrity), חדשנות וכבוד הדדי .

מנכ"ל קומדע, מר זאב שטח אומר: "לעובדי קומדע, ההון האנושי והיקר בחברתנו, ישנן רבבות של מכתבי תודה ושבחים על מקצוענות, סובלנות, שירותיות, הירתמות, היענות, אחריות, שותפות, זמינות ועוד.

ניכר כי לעובדי קומדע וקומסיין ישנה מחוברות, מעורבות ומחוייבות לחברה (Engagement Employee) וכל עובד/ת בכל תחום מרגיש/ה סוג של שליחות ולקיחת אחריות, דבר היוצר הרגשה טוב לעובדים ולעובדות ותדמית חיובית ומוניטין מעולה לחברה".

כיצד מחוברות העובדים תורמת להצלחת הארגון?

"מחוברות מוגדרת כקשר רגשי חזק שהעובדים חשים כלפי הארגון, אשר משפיע עליו להשקיע מאמצים מוגברים בעבודתו ותורמים להצלחת הארגון וזאת על ידי השקעת מאמץ מוגבר במשימות הנדרשות להשגת יעדי הארגון: התאמה בין מאמצים לאסטרטגיה, העצמת עובדים, קידום ועידוד עבודת צוות ושיתוף פעולה. תמיכה והכרה בעבודה ועזרה לעובדים לגדול ולהתפתח. מחוברות פסיכולוגית (רגשית) = קשר רגשי חזק שהעובד חש כלפי הארגון ומשפיע עליו להשקיע מאמצים מוגברים בעבודתו ומחוברות התנהגותית = המידה בה העובדים מונעים לתרום להצלחת הארגון ומוכנים להשקיע מאמץ מוגבר במשימה הנדרשת להשגת יעדי הארגון".

כיצד אתם מציינים ומוקירים את העובדים המצטיינים בחברה?

תעודת הוקרה לעובד קומדע

"בנובמבר 2018, הוחלט על פרגון מיוחד לעובדים מצטיינים, שעושים עבודתם נאמנה אצל לקוחות החברה, בארגונים גדולים (אנטרפרייז) במגזרים שונים : בריאות, בטחון, תקשורת, ממשלה, בנקאות, הייטק ועוד – ארוחות צהריים במגוון מסעדות בארץ, במתחמי VIP, שם קיבלו העובדים/ות וכל הנהלת קומדע בנוסף לשירות וארוחה כיד המלך, גם שמיכות פליז לחורף. למצטיינים חולקו תעודות הוקרה חתומות על ידי המנכ"ל ומגוון פרסים כגון: ארוחה זוגית, סרט זוגי, יום מפנק בספא ועוד".

כיצד מנוהל ההון האנושי בחברה?

"היחס בקומדע לעובדים הוא מאוד אישי, וחשוב לנו שהעובדים יהיו מרוצים ויספרו למשפחותיהם על העבודה החשובה שהם עושים והטכנולוגיות הייחודיות של קומדע/קומסיין שלעיתים אף מצילות חיים, כגון: חתימה דיגטיאלית מאושרת רגולטורית של קומסיין לרופאים ברחבי הארץ למרשמי תרופות לחולים.

רק לדוגמא, לאחרונה, מחלקת הפיתוח בקומדע אשר עבדה ימים כלילות על פיתוח צ'יפ ייחודי ל "דלקן אוניברסלי" ומתאריך 1.1.2019 לכל מי שיש דלקן/פזומט בישראל יוכל למלא דלק בכל תחנות התדלוק ברחבי הארץ ולא להשתייך רק למותג אחד של תחנת דלק, בכל זמן ובכל מקום בארץ. דבר אשר יגביר את השירותיות בארץ בתחום הדלק ואת תחרות המחירים בתחנות לטובת הלקוחות המתדלקים. הכל בוצע בשיתוף פעולה עם "משרד האנרגיה" והרגולטור.

ובנימה אישית לכל עובדי קומדע וקומסיין, אנחנו מודים ומוקירים את מלוא הערכתינו על ההירתמות וההשקעה האין סופית, הטיפול והשירות המלבב, ההקשבה והסבלנות, מהירות התגובה, מסירות וההקרבה לנתינת השירות הטוב ביותר. על כל שעה ושעה שנשארים מתוך דאגה לעבודה וללקוחות החברה, על התמיכה, ההיענות בשמחה, על ידע ומקצועיות, כל זאת יובילו את קומדע להצלחה בשוק הישראלי והאירופאי וימנפו את החברה לעמידה בתוכנית העסקית וביעדים האסטרטגיים".

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה