רוצים להיות מנהלי משאבי אנוש גדולים בעוד מספר שנים? זה הזמן לשפר...

רוצים להיות מנהלי משאבי אנוש גדולים בעוד מספר שנים? זה הזמן לשפר 4 מיומנויות קריטיות

כדי להרקיע שחקים בתחום משאבי אנוש, ישנן 4 מיומנויות קריטיות שיש לעבוד עליהן ולחזקן

שיתוף
פיתוח מיומנויות משאבי אנוש

פיתוח מיומנויות משאבי אנוש

מומחים טוענים כי, אין מחלקה שיש לה יותר מה להרוויח בשנים הקרובות ממחלקת משאבי אנוש, עם הרבה פונקציות קשורות, כגון: למידה ופיתוח וגיוס.

מומחים בתחום הארגונים וההון האנושי טוענים, כי שינויים גדולים צפויים להתרחש במהלך חמש השנים הבאות. שינויים אלו יצריכו לאנשים להיות "זריזים נפשית" כדי לעמוד בהם. למרבה הצער, אנשים כאלו קשה לגייס ואפילו קשה יותר לשמר אותם.

זה המקום שבו מנהל משאבי אנוש יכול להיכנס. בין תחומי האחריות של אנשי משאבי אנוש, לבנות ולפתח את סוגי האנשים ואת התהליכים החיוניים לגיוס כישרונות, וזה צריך להיות מרכיב משמעותי במהלך השנים הקרובות.

לדברי מומחים בתחום, להלן 4 המיומנויות החשובות ביותר שיש לפתח אצל אנשי משאבי אנוש בשנים הקרובות:

אסטרטגיה

אסטרטגיה היא החשובה ביותר ברשימה זו. מחלקות משאבי אנוש צריכות להתעלות מעל משימות טקטיות שיהפכו יותר ויותר אוטומטיות – שכר, שעות עבודה וכו '- ויפעלו כשותפים אסטרטגיים לארגון.
"אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש לא צריכים לחכות לאישור, אלא להוכיח את הערך שלהם על ידי כך שיפעלו כמו שותפים עסקיים ולא מרכזי עלות. כך אומרים מומחים. זה באמת מגיע להבנת הצרכים של העסק ולראות איך הם משלבים בכך. כך, מנהלי משאבי אנוש יוכלו למקד תהליכים ומודלים עם הבנת האסטרטגיה של הארגון, כדי לפעול ולגייס את האנשים הנכונים שיתאימו לאסטרטגיה זו.

פיתוח מנהיגים

המנהיגות חשובה ביותר לגיוס ולשימור עובדים, ובכל זאת מנהיגים פורשים בקצב היסטורי, כך שבני הדורות הצעירים תופסים יותר ויותר את מקומותיהם של המנהלים הוותיקים.
זה תלוי במחלקת משאבי אנוש ובמחלקות הקשורות (כמו למידה ופיתוח) כדי להתגבר על האתגר הזה. אדם ללא ניסיון ניהולי אינו יודע מה נדרש כדי להיות מנהל גדול ומנהלי משאבי אנוש צריכים ללמד אותם. בארגונים המתפתחים, מנהיגים צריכים למלא את התפקיד הכפול של ביצוע האסטרטגיה העסקית, לצד הנעת צוותי ההשראה שלהם. אנשי משאבי אנוש צריכים לזהות את פערי המיומנות הקריטיים ולפתח מנהלים ומנהיגים במהירות בדרכים חדשניות מבלי להסתמך על גישת ההדרכה המסורתית. כך, לדברי המומחים.

יצירת תרבות דינמית ומרתקת

יצירת תרבות עבודה נהדרת היא לא באז וורד אלא חלק חיוני של כל ארגון מנצח שרוצה להתקדם. מחלקת משאבי אנוש משחקת תפקיד חיוני בבניית התרבות באמצעות התהליכים שלה והאנשים.
התרבות הנכונה מטפחת חדשנות, מקדמת הכללה, מעסיקה עובדים ותורמת להצלחה עסקית. אומרים המומחים בתחום.

הטמעת גיוון והכללה

גיוון והכללה הולכים יד ביד עם הנקודה האחרונה, אתה לא יכול לבנות תרבות של ביצועים גבוהים אם כוח העבודה שלך הוא הומוגני. לא רק שהמגוון התעסוקתי הוא הדבר הנכון לעשות בציפייה לגיוס כישרון עליון, מחקרים מראה שצוותים מגוונים מראים ביצועים טובים יותר מאשר צוותים הומוגניים.

הבעיה? רוב האנשים אינם מפלים בכוונה, ההטיות פועלות בתת-המודע, מה שמקשה על המגייסים מאוד לעצור – אלא אם כן מוטמעת טכנולוגיה מתאימה והדרכות חזקות לטובת מיגור ההטיות. תפקידו של מנהל משאבי אנוש הוא להעריך את הסביבה הנוכחית, ללמד מנהיגים ועובדים, לבנות תהליכים ותוכניות להגברת המודעות לנושאים אלה, ולהבטיח שהסביבה היא מכבדת ומסבירה. כך, לדברי המומחים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה