סמנכ"ל נילוסופט: האם חברות ההשמה עובדות בחינם?

סמנכ"ל נילוסופט: האם חברות ההשמה עובדות בחינם?

תשובתו היא כן והסיבה לדבריו נעוצה בקונפליקטים שבין חברות ההשמה לארגונים בתהליך הגיוס.

שיתוף
נילוסופט

נילוסופט

ליאור בן דרור, סמנכ"ל חברת נילוסופט, האחראית על פיתוח מערכת Hunter Hrms לניהול תהליכי גיוס, טוען כי פעמים רבות חברות השמה עובדות בחינם. "לאחר עשר שנות ניסיון ועבודה עם אינספור מחלקות גיוס בחברות השמה וארגונים, אני יכול לומר שבמקרים רבים חברות ההשמה אכן עובדות בחינם וישנם קונפליקטים רבים, בין חברות ההשמה שעובדות קשה מאוד לאתר את המועמדים המתאימים, והארגונים שנאלצים להתנהל מול חברות ההשמה השונות, כמו עדכונן בתהליך השוטף ובחינה חוזרת ונשנית מהיכן הגיעו קורות החיים של המועמד קודם", טוען בן דרור.

עוד מוסיף בן דרור, "הבעייתיות ביחסים בין חברות ההשמה והארגונים מתבטאת בכך שמצד אחד חברות ההשמה עובדות קשה מאוד כדי לאתר מועמדים פוטנציאליים טובים. עם זאת, לעיתים הן מציעות מועמד שכבר קיים במאגר הארגון. מבחינת חברת ההשמה, מדובר בעבודה רבה שהושקעה ואינה זוכה להכרה".

"במקביל, בקרב הארגון עצמו, נוצר לעיתים תסכול עקב ההשקעה הנדרשת בתהליך זה: החל בפרסום המשרה בקרב כל חברות ההשמה, מעקב אחר המתמודדים, עדכון חברות ההשמה על סטטוס המועמד וכן בדיקת כפילויות מדוקדקת במטרה לבחון מיהי החברה שהציעה אותו ראשונה ולה שייך הקרדיט", הוא מסכם.

חברת נילוסופט’ הפעילה מזה עשור בתחום הגיוס, שמה לה למטרה לפתור קונפליקט זה באמצעות טכנולוגיה חכמה, ולאחרונה פיתחה את המערכת האולטימטיבית לניהול הקשר בין חברות ההשמה לארגונים. ברשות נילוסופט ניסיון רב בעבודה עם החברות הגדולות בישראל, הן בתחום ההשמה, כגון: "מנפאואר", "דנאל", "חבר הון אנושי" ועוד, וכן עם אירגונים כגון "אלביט", "רפאל", "מוטורולה", "ריטליקס" ועוד, אשר תרמו רבות ליצירת המערכת המתוחכמת והיעילה ביותר.

אפיון המערכת בנוי כך שמשרה נפתחת בתוך מערכת הגיוס הארגונית על ידי לחיצת כפתור, וזו מפורסמת לכל חברות ההשמה המבוקשות. כל חברת השמה נפתחת במערכת כספק, וניתן להגדיר בצורה פשוטה מהם התנאים המסחריים של כל ספק, ומהו זמן הבלעדיות לקורות חיים אשר נשלח מחברת השמה.

לאחר שהמשרה מפורסמת לכל חברות ההשמה, אלה נכנסות לממשק אינטרנט מיוחד בו הן שולחות בקלות את קורות החיים לארגון ומקבלות תשובה מידית האם המועמד כבר קיים או לא במאגר הארגון וכל שינוי בסטטוס המועמד מצד הארגון, מעדכן ישירות את חברת ההשמה.

הפיתוח החדשני התאפשר הודות לשיפור הטכנולוגיות ועבודה באמצעות מערכות אינטרנטיות כגון מחשוב ענן (שירותי מחשוב הניתנים למשתמש באמצעות מחשב מרוחק).

נכון להיום החברה מציעה את המערכת ללא כל עלות לכל משתמשי גרסת אנטרפרייז.

החברה מדווחת כי בקרוב תתחיל בהסמכת חברות השמה נוספות בשימוש במערכת אשר יסייעו לקשר ארגונים רבים לחברות השמה בצורה קלה ויעילה.

לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לחברת NilooSoft- ronie@NilooSoft.com במייל או למלא את הטופס המצורף וללחוץ על הכפתור בסופו בשביל שהחברה תחזור אליך!

[[ טופס מוטמע]]



כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה