6 דרכים להעצים את העובדים שלך

6 דרכים להעצים את העובדים שלך

כאשר אתה מנהל אנשים אחרים הדבר הראשון שעליך להבין הוא, כי ההצלחה שלך תלויה בהצלחה שלהם

שיתוף

להלן 6 דרכים להעצמת העובדים שלך:

גבולות גמישים

ספק לעובדים שלך גבולות גמישים ורחבים ככל האפשר והשתדל שלא להגביל אותם בדרך. לעובדים יש את הדרך שלהם לביצוע המשימות, לשעות העבודה שלהם ולאופן בו הם עובדים. הדבר החשוב ביותר הוא שהם יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר. הגדר את הגבולות בהם העובדים יכולים לקבל החלטות משלהם ולהתנהל באופן עצמאי מבלי ההכרח לאשר מולך את המהלכים הבאים. ישנה משמעות למרחב ולחופש הפעולה שאתה כמנהל מספק להם.

תשומת לב והקשבה

מנהלים רבים מנסים לגרום לעובדיהם לומר את מה שהם רוצים לשמוע, בין אם מדובר בבשורות חיוביות או שליליות. זו טעות נפוצה ובכל זאת טעות, כיוון שתשומת לב והקשבה לעובדים ולמה שיש להם לומר, מספקת להם תחושת הערכה ושהבכירים בחברה קשובים להם. גם אם אתה יודע מה העובד הולך להגיד, גם אם אתה קצר רוח לשמוע את הבשורות, גלה אורך רוח ותן לעובד להוביל את השיחה ואת הדברים שיש לו לומר.

האמן בעובדים שלך

המנהלים הטובים ביותר זוכים לביצועים מעולים מבני אדם רגילים, זאת כיוון שהם יודעים לנהל אותם בצורה חכמה ונכונה. אל תחפש את הסופר מן, את הכישרון המושלם בין חברי הצוות שלך, אלא ספק לכולם הזדמנות שווה להוכיח את עצמם. הבע אמון בעובדים וביכולות שלהם, רק כך הם יוכלו להרגיש בטוחים להעז ולנסות.

סלחנות

מנהל טוב הוא מנהל סלחני, וצוות שלא עושה טעויות גם לעולם לא יעז לנסות ולמצוא את המוצר הבא. נסה לעודד התנהגות יצירתית יותר ושמרנית פחות, והיה סלחני כלפי טעויות שיצוצו בדרך. כמנהיג, עליך להעצים את העובדים שלך ולעמוד מאחוריהם, אך לא לעשות את הצעדים במקומם.

נתיבי צמיחה

נתיבי צמיחה ממש כמו מסלולי המראה למטוסים, הם המקום ממנו אנשים יוכלו לצאת ולהתפתח. אחת הדרכים להעצים את העובדים שלך היא לספק להם את אותם נתיבי צמיחה, אם באמצעות תכניות הכשרה ופיתוח, אם באמצעות תגמול ותמריצים ואם באמצעות קידום והוקרה.
עליך לחשוב על מגוון דרכים שונות לספק את אותם נתיבים לעובדים שלך ולזכור, כי ההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלך.

זמן

חשוב שתיתן לעובדים שלך זמן. לא כולם מתפתחים בקצב זהה, חלק מהאנשים פועלים באופן מתון וזהיר ואחרים פורצים קדימה להצלחה. כך או כך מגיע לעובדים שלך זמן להשתלב בחברה, לבסס את עצמם, להתחבר לקבוצה, ללמוד את המשימות ולהוכיח את עצמם. זכור כי זמן מניב תוצאות טובות יותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה