צוויץ צוויץ: טוויטר מחדשת בתחום הגיוס החברתי

צוויץ צוויץ: טוויטר מחדשת בתחום הגיוס החברתי

כלי חדש בטוויטר, כרגע בשלב הפיילוט, יאפשר לרשת החברתית, המתאפיינת במסרים קצרים שנעלמים במהירות, להיות ידידותית יותר למגייסים

שיתוף
גיוס עובדים בטוויטר

גיוס עובדים בטוויטר

טוויטר, אומרת ג'סיקה מילר-מרל מ-Blogginh 4 Jobs, הוא כלי גיוס במדיה שאינו מנוצל דיו. לדעתה אפשר באמצעותו ליצור קשר עם מועמדים פאסיביים בדרך ממוקדת באמצעות מילות מפתח וחיפוש האשטאגס. בעזרת טוויטר ניתן להגיע לקהילה עשירה אל אנשים שמגיבים, מתקשרים ומשתתפים בדיונים מסוימים, אנשים המתאימים למשרות שנפתחו אצלכם, בעיקר אנשי מקצוע מהסוג שקשה למצוא.

בשל הנפח העצום של הציוצים בטוויטר, קשה למסרים שלכם להיראות. נכון לדיווח של טוויטר מאוגוסט 2013, נרשמים ברשת 500 מיליון ציוצים ביום, כלומר המשתמשים מוצפים במספר הציוצים. מחזור החיים של ציוץ הוא בדרך כלל פחות מחמש דקות, ואנשים משתמשים בהאשטאגס כדי לנסות להאריך את חיי הציוצים שלהם. יש לכך משמעות מכיוון שטוויטר הוא מנוע החיפוש ההשלישי בגודלו, אחרי גוגל ויוטיוב. אולם, אם אתם ממלאים את הציוצים שלכם בהאשטאגס התוצאה מעצבנת במיוחד. כמענה חלופי להישרדות של ציוצים נכנס Twitter Job Card המשמש מגייסים וחברות שמחפשים עובדים.

נכון לעכשיו הכרטיס בפיילוט ב-Dice, אתר קריירה לאנשי מקצוע מתחום הידע, הטכנולוגיה וההנדסה. מגייסים יכולים לקדם ולהאריך את חיי ציוצי פרסום המשרות שלהם בטוויטר, ובכך הם מאפשרים למחפשי עבודה ללמוד על החברה ועל המשרה מעבר ל-140 התווים של טוויטר. לדברי מילר-מרל, Twitter Job Card משנה את חוקי המשחק.

הכלי שמשנה את חוקי המשחק

תכונה שהיא גם ברכה וגם קללה בטוויטר היא התקשורת המוגבלת ל-140 תווים. היא קצרה ופשוטה, אך טבעו הפשוט של טוויטר אינו מסייע במקרים רבים לגלישה ולזמן המושקע בדפי הפרופיל של המשתמשים השונים מאוד מאלה שבפייסבוק. זוהי הסיבה לתוחלת החיים הקצרה של הציוצים. הוספת מאפיינים אינטראקטיביים ומותאמים אישית לפרופילים, ביניהם כרטיס המשרה, ציוצים ניתנים להרחבה ודרך להציג ציוצים חדשים באמצעות מילות מפתח ומשתמשים מפולחים – מספקת למגייסים את האפשרות ליצור התנסות בגיוס המותאמת למועמדים.

Twitter Job Card הוא דוגמה נוספת לדרך שבה אינטראקציה בין מועמדים לבין מגייסים מתבצעת באמצעות כלים עדכניים. מילר-מרל, אסטרטגית של טכנולוגיה ומדיה חברתית במקום העבודה, אומרת שכרטיס המשרה החדש של טוויטר הוא דרך נהדרת להפוך את טוויטר לידידותי למגייס, והוא כלי שמשנה את המשחק.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה