"אסם" בהודעה לבורסה: גזי קפלן מונה לדירקטור בחברה

"אסם" בהודעה לבורסה: גזי קפלן מונה לדירקטור בחברה

קפלן עזב את כס המנכ"לות בשל מחלת הסרטן

שיתוף

מנכ"ל אסם לשעבר, גזי קפלן, שהודיע על פרישתו מהחברה לפני חודשים ספורים בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל, מונה רשמית לדירקטור בחברה. כך מודיעה היום (ד') אסם לבורסה.

את קפלן, בן 64, החליף איציק צאיג בתפקיד המנכ"לות. את דרכו המקצועית החל כמרכז המשק של קיבוץ לוחמי הגטאות. בשעתו הוביל את הקיבוץ להשקיע במפעל לייצור תחליפי בשר במהלך שנות ה-80, כיום מפעל טבעול. בבוא העת עמד בראש המפעל במשך 20 שנה.

ב-1995 הוביל קפלן מהלך למכירת מחצית ממניות טבעול לאסם, לפי שווי של 54 מיליון שקלים ובכך למעשה רשם דריסת רגל באסם. ב-2003 מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה ושלוש שנים מאוחר יותר מונה למנכ"ל אסם במקום דן פרופר שהמשיך כיו"ר.

עם מסירת ההודעה על אודות פרישתו מתפקידו האחרון, אמר קפלן שההחלטה לפרוש הייתה קשה ואמוציונאלית עבורו, אך דווקא ראיית החברה וטובתה במקום הראשון הביאה אותו להבנת המציאות שמחייבת אותו לפרוש.

"בשש השנים האחרונות היו אוסם ועובדיה עבורי למשפחה שכלפיה מרגישים מחויבות", אמר קפלן, "אך תפקיד מנכ"ל הקבוצה הנו תובעני וכמעט טוטאלי", והוסיף שהגשמת החזון והיעדים שנבנו עבור החברה דורשת זמינות מלאה ושעות עבודה ארוכות שאין באפשרותו להקדיש בתקופה זו.

מועצת המנהלים החליטה להמליץ לאסיפה הכללית למנות את קפלן לדירקטור הקבוצה וכך להמשיך את מעורבותו בחברה. בתחילת 2012 הודיעה החברה לבורסה לנירות ערך בתל-אביב על יציאתו של קפלן לחופשת מחלה ארוכה לאחר שעבר ניתוח ושיקום.

 

שמחת עניים: אסם תתגמל עובדיה הזוטרים בתוספות שכר מאפריל

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה